Ik speel sinds december mee met de postcodeloterij.
Netjes automatisch afgeschreven dus geen probleem.
Nu valt er op 5 januari de dagprijs op onze postcode 8723AE.
Wij allemaal super blij en nu maar 6 weken wachten tot het geld op de rekening staat.
Na 6 weken nog niets, dus maar even bellen of ze ons niet zijn vergeten.
De uiterst vriendelijke dame aan de telefoon gaat het even nakijken.
Na dat we enkele minuten in de rust zijn geplaatst komt de dame weer aan de telefoon.
Helaas , u speelt pas mee vanaf december, dus heeft u geen recht op de prijs die op 5 januari getrokken is
Ze vertelt dat de trekking al in november is gedaan maar dat het pas later bekend wordt gemaakt. Ze willen het graag eerlijk laten verlopen
Ze vertelt nog dat indien we in maart opzeggen dat we dan nog wel meedoen met de trekking van april en mei
Ook de termijn van het bijschrijven klopt volgens de dame niet.
"Kijk het zit zo, als je een prijs wint in een bepaalde maand dan moet je eerst wachten tot de maand voorbij is en dan tel je er 6 weken bij op"
Ik ben van mening dat ik 100 % recht heb op de prijs. Ik bezit een document van de postcodeloterij dat ik vanaf 16 december 14 x mee speel met alle postcodeprijzen. De werkwijze van de postcodeloterij houd in dat je de eerste twee maanden van je deelname a € 10,25 geen kans hebt op een prijs. Volgens mij de wereld op zijn kop
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en wat kan ik nu het beste doen? Uiteraard heb ik al een brief met mijn klacht naar de postcodeloterij gestuurd.