LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Genoeg van Hyves

Hoe krijg je jezelf van internet (Google etc.) af? Bespreek hier jouw ervaringen of discussieer mee over dit onderwerp.
misterj
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 okt 2009 21:10

Re: Genoeg van Hyves

Ongelezen bericht door misterj »

een ip bann helpt niet als je een router hebt sluit je pc of laptop meteen aan op je modem (ziggo) en je hebt een andere ip adres of versnder het mac adress in je router en je hebt een ander ip nummer haha
dit kan alleen bij een dynamisch ip adres

-zondagskind-
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2010 16:01

Re: Genoeg van Hyves

Ongelezen bericht door -zondagskind- »

Ik wilde mezelf ook van hyves halen en mijn account deletten. Nooit de bevestigingsmail gekregen. Toen heb ik mijn account leeggehaald, alle informatie verwijderd. Nickname veranderd in totaal iets anders. Mail gezet op geen mails ontvangen en alleen vrienden die mijn account mochten zien en die allemaal verwijderd.

Dus "mijn account" is er nog wel, maar de nickname weet ik al geen eens meer en ik krijg geen mails of spam meer. Als hyves geen bevestigingsmail stuurt en ik heb het zeker 10 keer geprobeerd, dan maar zo. Ik ben in ieder geval van hyves af. Op een andere manier dan ik gewild had, maar het is niet anders.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Genoeg van Hyves

Ongelezen bericht door pima »

heb vorig jaar men account op hyves gekild, simpelweg als je ingelogd ben kan je je account gewoon opheffen het enige wat je krijgt is de vraag of je dat werkelijk wilt.

dafxf105
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 nov 2008 13:59

Re: Genoeg van Hyves

Ongelezen bericht door dafxf105 »

Dit topic heet eigenlijk: "Ontgooglen" maar het is meer "Ont Hyven" geworden.
Ook ik had Hyves, want iemand had ook Hyves en dan kan je zo leuk met elkaar 'kletsen', raar is dat want je kan ook gewoon via je eigen e.mail "kletsen" daar heb je dit soort "troep" niet voor nodig, maar sommige weten waarschijnlijk niet eens hoe een e.mail werkt maar wel die die Hyves, Facebook etc. sites.
Ik ben eraf en ga er ook nooit meer aan beginnen, als iemand met mij wil 'kletsen' dan gewoon via de e.mail.

C'est un secret
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jun 2010 18:05

Re: Genoeg van Hyves

Ongelezen bericht door C'est un secret »

Ik heb ook een keer een 'probleem' gehad op hyves. Ik had iemand geblokkeerd, omdat ik gek werd van zijn berichten, maar die persoon kon mij nog steeds berichten sturen. Dus ik heb naar de klantenservice (weet even niet hoe ik het anders moet noemen) gemaild en daar werd ik vrij snel geholpen en uiteindelijk is het probleem verholpen. Ik zou eerst eens uitzoeken hoe het komt dat je e-mailadres niet goed zou zijn en sowieso net zolang blijven mailen tot dat je probleem is opgelost. Ze zijn helemaal niet onwelwillend bij hyves.

Bob-Henk
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 jun 2010 14:15

Re: Genoeg van Hyves

Ongelezen bericht door Bob-Henk »

Volgens mij kan je je inderdaad vrij eenvoudig verwijderen van Hyves. Van Facebook is een stukje lastiger, maar die hebben zich wel wat aangetrokken van de kritiek rondom hun privacy-policy, dus wie weet passen ze zich hierin ook aan.

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: Genoeg van Hyves

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Well people let's hyves!!
Poeple don't use you real name, use every time a nickname.
Don't giving your owen matsches like name, burthday. Use someons name but not you owen. Onl then you'll be free. Do not use hotmail as addy, use antother E-mailaddy. If you giving your realy data every one can see your data.
Use nicknames how ever.

witte angora
Berichten: 31229
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Genoeg van Hyves

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat het zo lastig is om je van hyves of al die andere sites te verwijderen is eenvoudig te verklaren. Hoe meer leden (of die al dan niet inloggen doet niet ter zake), hoe meer reclame inkomsten. Dus vandaar dat de delete, of verwijder-account knop zo lastig te vinden is.

Denk ik.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Genoeg van Hyves

Ongelezen bericht door jor »

vogels schreef: Als het dan zonodig in het Engels moet: leer het dan eerst eens, zou ik zeggen. En denk je trouwens dat je iets meldt, wat mensen nog niet weten?
Wat verwacht je anders van iemand die dit soort reacties geeft. :wink:
troubleshooter
Geregistreerd: 08 maart 2008 08:39
Berichten: 150
Geachte belanghebbende.
Ik heb uitvoerig kennis genomen van uw verhaal, aan de antwoorden door derden gegeven ga ik ongezien voorbij, en ben van mening dat u geen genoegen hoeft te nemen met de gang van zaken.

Pinegel
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:45

Re: Genoeg van Hyves

Ongelezen bericht door Pinegel »

Bezint eer ge begint

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Genoeg van Hyves

Ongelezen bericht door dhc »

Wauw! Een zeer relevante eerste bijdrage in een dood topic..
Respect!

Gesloten