LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bulthaup

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
JvdP_80

Bulthaup

Ongelezen bericht door JvdP_80 »

Beste forumisten,

Ik zou graag gebruik maken van jullie ervaringen en kennis op gebied van keukens. Ik heb net een nieuwbouw woning gekocht, waarin ik een goede keuken wil plaatsen. Ik neig naar Bulthaup B1. Graag wil ik eerst een beetje een kosten inschatting hebben, graag jullie advies.

Keuken ontwerp:
* Drie hoge kasten voor o.a. inbouw van oven, stoomoven en koelkast.
* 4 meter in lengte met onderkasten, w.o. vaatwasser
* Daarnaast moet op deze lengte ook de inductie en gootsteen komen... :D
* Boven kasten, het schuifsysteem van ca 2x 2m

Is een budget van ca 15.000e hier toereikend genoeg voor, ik vond het vrij moeilijk in te schalen. Als ik op deze forums lees, lijkt mijn keuken niet zo heel groot, wat mij toch enigzins optimistisch stemt...

J

hosman

Re: Bulthaup

Ongelezen bericht door hosman »

beste JvdP

praat er eerlijk over met je dichtsbijzijnde bulthaup dealer.
dan kom je er zeker uit.
budget lijkt mij voor de b1 zeer redelijk
succes

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Hangt vooral af van welke apparatuur je wilt. Met name een stoomoven kan aan de prijs zijn. Maar ik denk dat je aan kastenwerk, werkblad, gootsteen, kraan etc. en de plaatsing, natuurlijk afhankelijk van wat je precies wilt, zo rond de 10.000 kwijt bent. Dan houd je dus nog zo'n 5000 over voor apparatuur. Daar zul je geen Miele apparaten voor kunnen krijgen, maar je hoeft ook niet het goedkoopste van het goedkoopste te nemen.

Het is in elk geval niet heel raar om met zo'n budget aan te komen. En volgens mij zijn de meeste Bulthaup dealers wel redelijk eerlijk in wat er mogelijk is en wat alles moet kosten.

twinkle001

Ongelezen bericht door twinkle001 »

zeker redelijk budget daar kunnen ze echt wel wat mee!
Had net ook al in een ander forum verteld, maar ik heb onlangs een b1 gekocht in Roermond voor maar € 12.500,- er was daar een of andere voorjaarsactie.
Heel veel succes ermee!

Gesloten