LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alweer komt ziggo met veranderingen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
alweer pech
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2010 18:50

alweer komt ziggo met veranderingen

Ongelezen bericht door alweer pech »

:oops:
Ja u ziet het ook ik heb ziggo en ook ik heb problemen in diverse soorten.
Het stoort mij verschrikkelijk dat ZIGGO zenders van de lijst haalt, ze doen hiermee wat ze willen.
Ze bieden mij een pakket aan waarin een groot deel zenders zit waaronder ook erotische ze halen te pas en te onpas zenders weg nu ook de erotische die ze mij met een abonnement hebben aangeboden maar het ergste is ik kan ze weer terug krijgen maar moet er nu weer een abonnement voor terug nemen buiten het extra abonnement wat ik al had en weer meer betalen dat kan toch niet.
Ook hebben ze enkele duitse zenders zo maar weggehaald waar zijn ze daar mee bezig.
Elke keer als je inschakeld is het maar de vraag of je dat kan kijken waarvoor je het abonnement hebt genomen
Ik heb een alles in een pakket maar heb hier nu grote twijfels over of ik dat wel goed heb gedaan.
Internet is oke en ook de telefoon werkt oke maar televisie is en blijft een gok of de decoder werkt en of je nog wat te zien hebt.
Hoe groter ze worden en hoe groter de verrassing die ik niet wilde hebben

Heinrich.Hannover
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 mei 2010 00:32

Re: alweer komt ziggo met veranderingen

Ongelezen bericht door Heinrich.Hannover »

Ook hebben ze enkele duitse zenders zo maar weggehaald waar zijn ze daar mee bezig.
Daar maakt Ziggo een grote fout dat zijn de betere zenders.

Gesloten