LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
lampie69
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2009 00:05

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door lampie69 »

zanikje schreef: Verder boeien....het verhaal begint niets meer toe te voegen hier, ik wilde alleen ff aangeven dat je verhaal niet klopt. Succes ermee....wie je ook bent.
Nouja, dat is dan mislukt, want mijn verhaal klopt dus gewoon.
Ik zal over een goed jaar (zolang moet ik wachten met mijn huis) mijn keuken wel showen in dit forum.

hanoi
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:20

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door hanoi »

Graag wil ik even reageren op de - vaak zielige - reacties van de zogenaamde deskundigen op mijn topic MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!.
Zoals gezegd ben ik mij al vanaf december 2009 aan het oriënteren op de aankoop van een keuken, ook door lezing van de topics op dit forum.
Juist omdat ik zoveel las over de weerstand tegen de DMG verkoopfilosofie, voelde ik mij uitgedaagd om ook bij één van hun zaken het verkooptraject in te gaan. In de afgelopen maanden heb ik wel een tiental keukenzaken bezocht, diverse tekeningen gekregen en offertes gehad en uiteindelijk bleven er voor mij drie over, waaronder Mandemakers Barendrecht.
Deze drie zaken konden voor mij de keuken leveren die ik wilde en binnen mijn budget.
seagoing racer2: helemaal eens met je reactie, maar over de bestelling ben ik meer dan tevreden;
maxx en vogels: zielige reacties van jullie;
16again: ik had twee offertes voor precies dezelfde keuken, gedetailleerd gespecificeerd; één van een kleine zelfstandige en één van een zogenaamde budgetwinkel. Mandemakers ging daar ruimschoots onderdoor!!!
chol: ik ben het helemaal met je eens; ik denk inmiddels dat de meesten de eigen kracht ontbeert om hun zaak tot een succes te brengen en stikjaloers zijn op de sucessen van de Mandemakersgroep!!!
pffffff: het valt me op dat je tekst kan schrijven, want meestal kom je niet verder dan :lol: en waarom zou ik tot dusver niet enthousiast mogen zijn en mijn positieve ervaringen met dit meestal negatieve forum mogen delen; als het in het verdere traject mis gaat zal ik dat ook melden zelfstandigste!!
16again: voor mijn gevoel heb ik een goede deal gesloten (laagste van 3 offertes en binnen mijn budget).
reja en emlichheimer: in de vier maanden dat ik mij verdiept heb in keukenweleld en merken heb ik wellicht iets meer kennis vergaard dan de gemiddelde koper, maar ik verzeker je dat ik echt een tevreden klant ben.
Ik hou jullie op de hoogte.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door maxx »

maxx en vogels: zielige reacties van jullie

Tja, iedereen heeft recht op een mening. Lees nu zelf eens je post terug en zeg dan nog eens dat er wel erg veel stroop vanaf druipt. Maar goed, voor het geval het allemaal in deze dimensie heeft plaatsgevonden, we wachten het resultaat wel af.

MVG

reja
Berichten: 106
Lid geworden op: 05 sep 2006 16:13

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door reja »

Beste Hanoi,

Het is algemeen bekend dat één van de medewerkers van de DMG eens in de zoveel tijd zo'n onzinnig, slijmerig en kontlikkerig stukje schrijft over de DMG.
Zoals al eerder door mij vermeld is de manier hoe jij praat over duidelijk dat jij in dienst bent bij de DMG of sterker nog misschien ben jij Stefan zelf wel.
Het zal natuurlijk best wel voorkomen dat klanten netjes en beleefd worden geholpen en met een goed gevoel de winkel uitlopen, want het zijn niet allemaal schoffies binnen de DMG.
Neemt niet weg dat de klant wel vaak teveel betaald voor zijn keuken, door dat zij de prijzen enorm opschroeven om daarna met de zogenaamde korting te komen, en de klant heel vaak dingen worden beloofd die zij later niet kunnen nakomen.
En als we over zielig gaan praten vind ik het nog veel zieliger, dat er personeel van de DMG op dit forum moet komen om ervoor te zorgen dat de DMG in goed daglicht komt te staan.
Zegt eigenlijk genoeg over heel de DMG!!!!!!

echwel
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2010 00:07

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door echwel »

beste hanoi,

hou eens op reclame te maken.
een normale consument die een beetje nadenkt heeft dit
toch meteen door....
je hebt je bonus allang verdient.
dit is zo doorzichtig dat het antireclame wordt.

succes verder.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door sprookje »

Ik raad jullie allemaal aan om gewoon in Belgie jullie keuken te gaan kopen en dan niet bij een in Belgie ingeweken Nederlandse keukenzaak.
In Belgie zijn de keuken zaken uitgebaat door vakmensen met vakmensen in dienst.
Geen bieden en afbieden hier.Hier tekenen de keukenzaken jou keuken uit en geven meteen een vaste eerlijke prijs.
En dan wordt de datum van plaatsen overeengekomen.
En deze wordt ingescherven in hun agenda

de keuken wordt netjes geplaats en iedereen tevreden.

En nee ik heb zelf geen keukenzaak0.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

sprookje schreef:Ik raad jullie allemaal aan om gewoon in Belgie jullie keuken te gaan kopen en dan niet bij een in Belgie ingeweken Nederlandse keukenzaak.
In Belgie zijn de keuken zaken uitgebaat door vakmensen met vakmensen in dienst.
Geen bieden en afbieden hier.Hier tekenen de keukenzaken jou keuken uit en geven meteen een vaste eerlijke prijs.
En dan wordt de datum van plaatsen overeengekomen.
En deze wordt ingescherven in hun agenda

de keuken wordt netjes geplaats en iedereen tevreden.

En nee ik heb zelf geen keukenzaak0.
Ik kan het met deze reactie helemaal eens zijn,
omdat ik net over de grens in België woon en onze keuken
komt uit Neeroeteren (GOPA).
Een familiezaak die zijn fabriek achter de toonzaal heeft en
ze geven ook af en toe een rondleiding, zodat men kan zien
hoe alles verloopt na aankoop tot levering.
Onze keuken is idd getekend naar wens en er hoefde nauwelijks
onderhandeld te worden over de prijs in ons geval, omdat ze
de beste prijs hadden van de 4 offertes in ons bezit.
Alles verliep volgens plan t/m de plaatsing.

We hadden na 3 jaar een ongeluk met een deur van de kast
en dat hebben ze gratis overgespoten. (service)

Mocht het ooit aan de orde zijn, dan kocht ik wederom daar
mijn keuken. Ze leveren trouwens ook in Nederland. :idea:

bavarian
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 apr 2010 19:07

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door bavarian »

Ik kan het met deze reactie helemaal eens zijn,
omdat ik net over de grens in België woon en onze keuken
komt uit Neeroeteren (GOPA).
Een Belgische keuken....medio september haal ik daar altijd de wintervoorraad brandhout voor de alles stoker tegen een klein prijsje.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

bavarian schreef:
Ik kan het met deze reactie helemaal eens zijn,
omdat ik net over de grens in België woon en onze keuken
komt uit Neeroeteren (GOPA).
Een Belgische keuken....medio september haal ik daar altijd de wintervoorraad brandhout voor de alles stoker tegen een klein prijsje.
:mrgreen: :?:

hanoi
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:20

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door hanoi »

Uit de topic "Aanrader: Keukenstudio Personal-Disign Almere!"

Beste pfffff,
waarschijnlijk bent U een zeer gefrustreerd persoon.
Te zien aan Uw reakties, zonder enige kennis van zaken te hebben, zulke kommentaren af te geven, zegt veel over uw persoon.,
Ik vraag me ook af, wat uw prestaties in de keukenwereld zijn, dat U zulke kommentaren kunt geven.

Verder zijn er ook consumenten die zich zeer goed ( professioneel ) kunnen uiten en het ook graag vertellen als zij tevreden zijn. 0815

Beste 0815:
Ben ik helemaal met je eens.
Naar aanleiding van mijn topic "Mandemakers Barendrecht topzaak!!!! heb ik ook veel gefrusteerde reacties ontvangen.
Ook ik vraag mij af, waarom dit nodig is.

Veel plezier van je keuken! (namens ook een tevreden klant!!!)

echwel
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2010 00:07

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door echwel »

weer aan het overwerken hanoi?
volgens ome ben ben je nu echt aan het overdrijven.

laten we dit forum sluiten en w8 op een nw actie van de dmg club

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door pfffff »

Beste Hanoi ( waarschijnlijk nr 84 van de menukaart )
Mijn prestaties binnen de keuken branche staan buiten kijf.
Voor wat je eigen keuken betreft, ik hoop ECHT dat je een goede aankoop hebt gedaan en dat je er jaren gebruiksplezier aan zult beleven.
Wat mij stoorde is , hoe kan je de loftrompet over iets afsteken terwijl je nog geen referentiekader hebt ?
Dat is het zelfde als je over een restaurant loopt te verkondigen dat ze daar de beste kreeft verkopen, maar zelf nog niet verder bent gekomen dan een garnalenkroket bij de plaatselijke snackbar.

Dat je zelf niet werkt voor DMG, dat is me ook duidelijk.

Maar houd ons aub op de hoogte hoe je keuken word afgeleverd, al is dat pas in 2011 toch ?

hanoi
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:20

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door hanoi »

Pffff schreef:
Beste Hanoi ( waarschijnlijk nr 84 van de menukaart )
Mijn prestaties binnen de keuken branche staan buiten kijf.
Voor wat je eigen keuken betreft, ik hoop ECHT dat je een goede aankoop hebt gedaan en dat je er jaren gebruiksplezier aan zult beleven.
Wat mij stoorde is , hoe kan je de loftrompet over iets afsteken terwijl je nog geen referentiekader hebt ?
Dat is het zelfde als je over een restaurant loopt te verkondigen dat ze daar de beste kreeft verkopen, maar zelf nog niet verder bent gekomen dan een garnalenkroket bij de plaatselijke snackbar.

Dat je zelf niet werkt voor DMG, dat is me ook duidelijk.

Maar houd ons aub op de hoogte hoe je keuken word afgeleverd, al is dat pas in 2011 toch ?

Beste Pfffff,
Fijn dat je een nu wat serieuzere post hebt geschreven en dat deze vol zit met grappige opmerkingen, helemaal te gek.
Hanoi is niet nummer 84 van de menukaart, maar de plaats waar mijn vrouw en ik goede herinneringen aan hebben tijdens onze reizen door Vietnam.
Als jouw prestaties binnen de keukenbranche echt buiten kijf staan, dan mag je trots op jezelf zijn, want ik heb de afgelopen maanden gemerkt dat het best een
harde branche is met helse concurrentie. En ik begrijp ook dat jullie zelfstandigen het te kwaad hebben met die megabedrijven, die het gros van de klanten " inpikken". Maar schrijf niet direct negatief op een topic van een klant, die tot dusver tevreden is over zijn aankoop bij zo'n megabedrijf. En tuurlijk heb ik mijn verhaal aangedikt, temeer omdat ik vind dat jullie alle " filialen" van de DMG-groep over een kam scheren. Mandemakers Barendrecht kan je echt niet vergelijken met de keukenconcurrent uit barendrecht of rotterdam.

Het stoorde je dat ik de loftrompet over iets kon afsteken terwijl je nog geen referentiekader hebt ?
Ik begrijp echt niet wat je hiermee bedoelt. In mijn post meldde ik dat ik diverse keukenmerken uit mijn budget nauwkeurig heb bekeken, veel verschillende soort winkels (eenmanszaak, budgetwinkel, diverse DMG-zaken etc.) ben afgegaan om sfeer te proeven en om een klik met de adviseur te krijgen en uiteindelijk heb ik 8 offertes van een drietal merken gekregen, waarvan ik er twee van de mij gewenste keuken kon vergelijken met het aanbod van Mandemakers Barendrecht. Als dat geen referentiekader is, dan weet ik het niet meer. Ik denk niet dat er veel kopers zijn die zoveel moeite doen om een keuken te bestellen.
Maar goed, ik ben Vutter en heb dus de tijd en ik vond het interressant om met de adviseurs over de keuken, het bedrijf en hun vak te praten. En dan merk je gauw genoeg of iemand hier open voor staat, liefde voor zijn vak heeft en niet de intentie heeft om jou maar zo snel mogelijk een keuken door de strot te duwen.
Zoals ik al aan " zelfstandigste" schreef, houd ik jullie zeker van het hele traject op de hoogte, want als er iets mis gaat, ben ik de eerste die van me laat horen.

Groetjes Hanoi en succes met je werk!

echwel
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2010 00:07

Re: MANDEMAKERS BARENDRECHT EEN TOPZAAK !!!!!!!!

Ongelezen bericht door echwel »

hannoi, je bent een echte bikkel voor je bedrijf.
volhouden. sprookjes komen uit kaatsheuvel.
benieuwd naar je volgende sprookje...

Gesloten