LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afgesloten door UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
peenut

Afgesloten door UPC

Ongelezen bericht door peenut »

Enige maanden geleden heb ik problemen gekregen met mijn mediabox van UPC.
Na een hoop telefoontjes is dit probleem verholpen door de monteur (twee keer mediabox vervangen).
Ik was het niet eens met de voorrijkosten die hiervoor in rekening zijn gebracht. De fout ligt bij UPC, de papieren liggen er om dat te kunnen bewijzen.
UPC heeft de voorrijkosten in rekening gebracht omdat de monteur heeft gezegd dat er niemand thuis was. Dit is absoluut niet het geval.
Telefonisch is mij toegezegd dat er uitgezocht zou worden hoe dit nu precies zit (binnen twee weken) Ik heb helemaal niets meer van UPC gehoord. Sinds 7 mei hebben ze mij afgesloten omdat ik weiger deze kosten te betalen.

Om een lang verhaal kort te maken; ik had een afspraak met een monteur op een bepaalde dag en tijd. De monteur is niet geweest. Hier heb ik ook weer verscheidene telefoontjes over gepleegd, dit is wat ik te horen kreeg:

1. Het klopt dat er niemand is geweest mevrouw, hiervoor onze excuses. Er staat niks in het systeem waardoor het klopt dat er niemand is geweest.
2. Er is wel iemand geweest maar dat was 'ochtends. Afspraak was tussen 17:00-22:00.
3. De monteur is tussen 17:00 en 22:00 geweest maar de bel deed het niet.
4. De monteur is wel tussen 17:00 en 22:00 geweest. Om 21:15 is dit afgemeld in het systeem.

Ik weiger de voorrijkosten te betalen voor een bezoek die niet heeft plaatsgevonden. Wat kan ik nu het beste doen? Iemand dezelfde ervaring of iets wat hierop lijkt?

peenut

Re: Afgesloten door UPC

Ongelezen bericht door peenut »

Inmiddels heb ik het wel gehad met UPC, dus overstappen is zeker een optie!

Feit blijft dat ik de rekening moet betalen voor de afgenomen diensten. UPC heeft de door mij afgenomen diensten in rekening gebracht en daar de voorrijkosten bij opgeteld. Inmiddels is de rekening verhoogd met €20,00 (!!!!!) herinneringskosten.

Toolboy

Re: Afgesloten door UPC

Ongelezen bericht door Toolboy »

Wees blij dat je van de upc af bent! edoch vind maar eens een ander die wel betrouwbaar is.
Wellicht is dit weer eens een optie voor onze overheid om stappen te ondernemen
tegen de wan praktijken van deze gasten die ze zelf losgelaten hebben

T

Gesloten