LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] colporteurs en post van kpn

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
-zondagskind-
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2010 16:01

colporteurs en post van kpn

Ongelezen bericht door -zondagskind- »

Sinds ik in het bel me niet register staat ben ik inderdaad niet meer gebeld, maar nu komen ze aan de deur, vooral kpn, en krijg ik ook vaker post. De nee-ja sticker omzeilen ze door de post te adresseren aan bewoner van nummer zoveel. Dus krijg je toch nog reclame in de bus.
Hoewel ik een sticker op de voordeur heb dat colporteurs niet gewenst zijn, bellen ze toch aan. Vooral kpn is de laatste tijd actief. Laatst stond er eentje voor de deur, toch proberen om me te laten overstappen op glasvezel, terwijl we dat hier nog helemaal niet hebben. :? . Daar ben ik niet op in gegaan, want ik wil niet overstappen en ben tevreden met waar ik zit, maar nu krijg ik steeds post van kpn om over te stappen. Die post gaat gelijk bij de oude kranten. Maar lastig is het wel. Eerst een brief, toen een uitnodiging met kans op gratis tv, dan weer een overzicht van hun aanbod ed.
Elke keer is er wel wat. Ik zit niet bij kpn en wil er ook niet heen, maar dat blijken ze niet te snappen.

Is er een manier om hiervan af te komen? Is er een lijst van je jezelf kan registreren om geen post te krijgen of geen bezoek aan de deur? Want naar een sticker kijken ze niet.

amelissen
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 sep 2009 09:55

Re: colporteurs en post van kpn

Ongelezen bericht door amelissen »

KPN zelf bellen en zeggen dat je niet meer door ze wil worden lastig gevallen.

Ik ben maanden lang achtervolgd door mensen die het AD wilde verkopen, soms 3 x in de week, en heb het bedrijf op een gegeven moment zelf gebeld en aangegeven dat ik niet meer door ze gebeld, gemaild, gefaxt of bezoek wilde hebben. Daarna nooit meer last gehad. :D

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: colporteurs en post van kpn

Ongelezen bericht door ronald g »

Tja post is nog niet geregeld dus staat er vaak op "aan de bewoners van dit adres" geadresseerde post dus, en colportage ook niet een sticker plakken werkt wel drempelverhogend maar niet rechtsgeldig.

IJskonijn
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 okt 2007 12:44

Re: colporteurs en post van kpn

Ongelezen bericht door IJskonijn »

De "NEE, geen verkopers" sticker werkt bij ons prima, zie regelmatig mensen weglopen bij de deur zonder aangebeld te hebben en vervolgens wél bij onze buren aanbellen.

Gesloten