Wij staan op het punt een keuken aan te schaffen. Bij onze zoektocht op het internet stuiten we op het bedrijf keukenhalen.nl.
Zijn er ook ervaringen van mensen die een keuken hier hebben besteld.
Zijn er ook ervaringen over de firma en de kwaliteit, ze hanteren bijv. 16 mm kastombouw, is dit wat te mager of kan een keuken van dergelijke dikte ook kwalitatief zijn. Ze zijn in iedergeval erg scherp in de prijs.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keukenhalen.nl kwaliteit keuken of niet
Re: Keukenhalen.nl kwaliteit keuken of niet
even van hun website gekwoot
Ik ben eens in zo'n fabriek (wijlen Wellpac voor de insiders) geweest, daar staan wat simpele Heinzen und Carla's de spulletjes in de doosjes te doen, ze willen wel eens wat vergessen)
Ik denk dat je met Ikea beter af bent. (hoor ik mezelf dit zeggen....
..... 
dus bouwpakket, kans op ontbreken van schroefjes, plankjes en whatever. Dan moet je achter een internetter aan om je onderdelen als nog te krijgen.Uw keukenkasten zijn "flatpack" verpakt, dat betekent dat u deze zelf in elkaar dient te zetten maar we besparen daardoor op de transportkosten.
Ik ben eens in zo'n fabriek (wijlen Wellpac voor de insiders) geweest, daar staan wat simpele Heinzen und Carla's de spulletjes in de doosjes te doen, ze willen wel eens wat vergessen)
Ik denk dat je met Ikea beter af bent. (hoor ik mezelf dit zeggen....

Ik ben uiteraard geen snob, maar dit is armoede troef.
Begrijp me niet verkeerd, Leenbakker verkoopt ook bedden en dergelijke, maar verwacht er niks van, voor je het wet lig je met je neus( en wat al niet meer) tussen de lattenbodems
Begrijp me niet verkeerd, Leenbakker verkoopt ook bedden en dergelijke, maar verwacht er niks van, voor je het wet lig je met je neus( en wat al niet meer) tussen de lattenbodems
Waarom bestaan zaken als Leen Bakker etc. dan al zo lang ? Een fiatje 500 voor iemand die het net kan betalen en een Jaguar voor iemand die het goed kan betalen.