LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vraag over online

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
misterj
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 okt 2009 21:10

vraag over online

Ongelezen bericht door misterj »

ik heb nu ook ziggo en overweerg ook over te stappen naar een adsl van online ik woon in heerlen. volgens adsl afstand meter van speedtest en de meter van online zou ik 12 m/bit halen ik woon in postcode gebied 6413.
heefd iemand ervaring met internet van online in dit postcode gebied.
en kan je via online ook goed gamen ?

mvg

drevil360nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 mar 2010 14:24
Locatie: Heerlen

Re: vraag over online

Ongelezen bericht door drevil360nl »

Ik woon in hetzelfde postcodegebied. Volgens KPN is er maar een snelheid van 8 MB leverbaar via ADSL.

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: vraag over online

Ongelezen bericht door malaga »

Ga er vanuit, dat je deze snelheid niet gaat halen.
Bij alle providers, en ook Online spreken over de snelheid "het kan tot 20 Mb/s "!
Ik woon er zelf 500m van de centrale en haal 8Mb/s !
Wat het gamen betreft, weet ik er niets van!

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: vraag over online

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Hoi,

Ik heb 2 jaar een abbo gehad bij Online, behalve het talloze keren resetten van de Livebox merkte ik ook dat het online gamen wat minder lekker liep. Met counter-strike(source) had ik vaak lag, welke server ik ook nam.

Hiervoor had ik Planet (8mb) en had ik in die 5 jaar weinig last van hoge ping, kon prima online gamen. Ik haalde bij Online qua snelheid 12 mb contstant, dus dat was wel ok.

Nu bij Tele2 is het stabiel, download = 17 mb, en ping bij CS is 45 tot 60

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: vraag over online

Ongelezen bericht door tennis »

drevil360nl schreef:Ik woon in hetzelfde postcodegebied. Volgens KPN is er maar een snelheid van 8 MB leverbaar via ADSL.
Dan krijgt ook TS met Tele 2 geen hogere snelheid!

Gesloten