vervolgens heb ik naar de britse toezicht houder gemaild aan gezien dit een engelse sitebeheer is ik kreeg het volgende terug
het bedrijf karington corp staat geregistreed als ontwikkelaars van land en woning bouw en andere ontwikkelingen dit klopt dus niet naar veder zoekken kom je er achter dat de site wordt beheerd door Hemmilton ltd dit wordt niet vermeld op mijn afschrift dus ik vind het raar dat het ene bedrijf geld van mijn rekening afschrijft terwijl hij de site niet beheerd ik krijg hier nog veder bericht over
tevens meen ik te lezen dat iemand al het incasso bedrijf intrum justitia op zijn dak had gekregen inzake click and buy ik raad iedereen aan als dit klopt er naar toe te bellen en te vragen of zij deze klant in hun bestand hebben
want als dit klopt dan kun je volgens beter direct met hun contact op nemen in plaats van clickandbuy want die reageren toch niet op briefen en telefoons ik wijger te betalen voor iets wat ik betaald heb en vooral niet in januarie want toen was ik niet eens thuis want ze zeggen dat ik mij toen heb aangemeld dus niet sterkte aan iedereen die hier mee te maken heeft