Hallo, Ik heb 750,00 betaald voor dit dieet op het moment van betalen heb ikalleen maar een kwitantie gekregen maar geen voorwaarde of toelichtingen daarop weken daarna laat men mij een soort gezondheidsverklaring tekenen onder punt 5 van de voorwaarde stelt dokter Cohen dat je nooit aan een dieet of veranderen van eetpatroon moet beginnen zonder eerst na je dokter te gaan ik ben daarna ook naar een dokter geweest die ditdieet voor mij niet medisch verantwoord vind ik heb de verklaring daarna toe gebracht maar krijg mijn geld niet meer terug. wat is hierop van toepassing kun je iemand iets verkopen en later de voorwaarde geven waar ik eigenlijk heb voldaan derhalve begrijp ik niet dat ik mijn geld niet krijg daarnaast wonen wij in spanje waar dit kantoor ook zit moet zo een overeenkomst dan ook niet in het spaans weet iemand hoe het zit
Tineke
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voorwaarde persoonlijk dieet dokter cohen
Re: voorwaarde persoonlijk dieet dokter cohen
Je had beter heel de site door moeten zoeken en helemaal van onder moeten kijken, want de voorwaarden staan meestal ergens waar je het niet verwacht!
Je hebt betaald maar het is de wet koop op afstand dus je hebt mogelijk 7 dagen de tijd om het te anuleren,
en daarbij ik vind dat zoiets van er pas aan beginnen na medisch goedkeuring van de arts dat dit bovenaan moet staan in grote letters.
Ga anders naar de Rechter of juridish loket want je hebt bij koop op afstand recht om binnen 7 dagen te anuleren.
en heb je het aangetekend gedaan die brief met een doktersverklaring en heb je een kopie gemaakt want dan heb je bewijs.
Je hebt betaald maar het is de wet koop op afstand dus je hebt mogelijk 7 dagen de tijd om het te anuleren,
en daarbij ik vind dat zoiets van er pas aan beginnen na medisch goedkeuring van de arts dat dit bovenaan moet staan in grote letters.
Ga anders naar de Rechter of juridish loket want je hebt bij koop op afstand recht om binnen 7 dagen te anuleren.
en heb je het aangetekend gedaan die brief met een doktersverklaring en heb je een kopie gemaakt want dan heb je bewijs.
-
- Contacteer:
Re: voorwaarde persoonlijk dieet dokter cohen
@ Wilg..
helaas - maar het topic is uit 2009.
Dus die koop op afstand regel van 7 dagen is al lang verlopen.
helaas - maar het topic is uit 2009.
Dus die koop op afstand regel van 7 dagen is al lang verlopen.