LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe van mn upc contract af te komen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
davert

hoe van mn upc contract af te komen

Ongelezen bericht door davert »

beste mensen,ik word er gek van!krijg ik mn rekening van deze maand van upc,191,57!!!!!!!ok ik heb wat films gehuurd,en storingen gehad,staat ook bij correcties 39,88,films 62,45 dat klopt maar dan als ik die correcties er weer bij op tel kom ik toch nog op een bedrag van,169 EURO!!!,met t bedrag van de gehuurde films er al afgetrokken,ik wil van dat abbonnement af,liever gisteren dan vandaag!wat moet ik toch doen?als je erg ontevreden bent mag je toch weg zou je zeggen?kan iemand me raad geven?vriendelijke groet dave

EvilDyson

Re: hoe van mn upc contract af te komen

Ongelezen bericht door EvilDyson »

Dave, heel vervelend inderdaad. Ik zelf ben toevallig net lid bij UPC en ben nog niet voor deze onaangename verassingen gekomen. Weliswaar ben ik op de hoogte van het feit dat je minimaal 1 jaar contractueel gebonden bent aan hen. Als je nog niet door dit eerste jaar heen zit, kan het zo zijn dat je jouw contract nog niet op kan zeggen. Als je wel over je eerste jaar heen zit, kan ik je aanraden eerst uit te zoeken of je nu gelijk bent gebonden aan een tweede jaar of dat er een bepaald opzegtermijn is. In het geval dat telefonische opzegging niet mogelijk is raad ik je aan de schriftelijke opzegging aangetekend te versturen. Hopelijk heb ik je hierbij een klein beetje geholpen!

gr dyson

Gesloten