Hoe haal je garantie op bij Lidl?
Binnen dertig dagen na aankoop krijg je je aankoopbedrag van het defecte/ niet bevallende product terug. Wil je ná 30 dagen aanspraak maken op garantie van het product, dan moet je een telefoonnummer bellen : 0800-5435463.
Dat doe ik. Gewoon, met-mijn-mobiel. Wat hoor ik ?
" Lidl heeft de toegang voor mobiele bellers geblokkeerd".
Aha. Dan eens via de website gekeken naar een postadres of regulier telefoonnummer. Maar neen ! Dat is helemaal afgeschermd lijkt wel.
Wat nu te doen. Heeft iemand een suggestie ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie bij Lidl ...
-
- Berichten: 1779
- Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54
Re: Garantie bij Lidl ...
De verkopende partij is aansprakelijk dus Lidl.Sterl schreef:Hoe haal je garantie op bij Lidl?
Binnen dertig dagen na aankoop krijg je je aankoopbedrag van het defecte/ niet bevallende product terug. Wil je ná 30 dagen aanspraak maken op garantie van het product, dan moet je een telefoonnummer bellen : 0800-5435463.
Dat doe ik. Gewoon, met-mijn-mobiel. Wat hoor ik ?
" Lidl heeft de toegang voor mobiele bellers geblokkeerd".
Aha. Dan eens via de website gekeken naar een postadres of regulier telefoonnummer. Maar neen ! Dat is helemaal afgeschermd lijkt wel.
Wat nu te doen. Heeft iemand een suggestie ?
Klinkt simpel> terug naar de winkel.
Ook al zal Lidl vast gaan beweren dat dat niet hun manier is om garantieproblemen af te handelen.