LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] .
Re: .
U verhaal bevat nogal wat vreemde zaken.
Het is dus kennelijk niet zo dat u wel belangstelling had, maar aangegeven heeft dat uw pas tot koop zo overgaan na ontvangst van schriftelijke excuses (op zijn zachtst gezegd een wat merkwaardige eis; de excuses had u immers al binnen, waarom dan ook nog schriftelijk?).
Vervolgens neemt u twee keer contact op met Homesafety, niet om over het product te praten, maar om ruzie te maken over de nog niet ontvangen "excuus" (nogmaals waarom wilt u ook nog een schriftelijk excuus?). Deze communicatie loopt kennelijk zodanig uit de hand dat u waarschijnlijk hebt geroepen dat het voor u allemaal niet meer hoeft, en dat u ervan af ziet. U heeft dus uw contract opgezegd. Nu u geconfronteerd wordt met de financiële gevolgen daarvan (zie de voorwaarden), komt u met dit vreemde verhaal.
Advies: betaal de kosten om niet verder in de problemen te komen.
U vergeet er bij te vertellen dat u een contract getekend hebt, hetgeen verderop uit uw verhaal af te leiden is.Na de vakantie kregen we inderdaad iemand langs die zijn excuses kwam aanbieden en die ons nogmaals een aanbod deed voor een pakket.
Wij hebben toen bij deze meneer aangegeven dat wij wel intresse hadden maar dat wij wel nog een fatsoenlijk (schriftelijk) excuus verwachten vanuit homesafety.
Het is dus kennelijk niet zo dat u wel belangstelling had, maar aangegeven heeft dat uw pas tot koop zo overgaan na ontvangst van schriftelijke excuses (op zijn zachtst gezegd een wat merkwaardige eis; de excuses had u immers al binnen, waarom dan ook nog schriftelijk?).
Vervolgens neemt u twee keer contact op met Homesafety, niet om over het product te praten, maar om ruzie te maken over de nog niet ontvangen "excuus" (nogmaals waarom wilt u ook nog een schriftelijk excuus?). Deze communicatie loopt kennelijk zodanig uit de hand dat u waarschijnlijk hebt geroepen dat het voor u allemaal niet meer hoeft, en dat u ervan af ziet. U heeft dus uw contract opgezegd. Nu u geconfronteerd wordt met de financiële gevolgen daarvan (zie de voorwaarden), komt u met dit vreemde verhaal.
Advies: betaal de kosten om niet verder in de problemen te komen.
Re: .
Dit ik een contract ondertekend heb wordt duidelijk gemaakt door het feit dat ik aangeef dat ik het product toch wilde aanschaffen.
Hetgeen waarop ik tot twee keer toe contact opneem is vanwege de nare ervaringen die wij tot nu toe gehad hebben met homesafety.
Wij vinden het erg vervelend namelijk dat wij zoiets meemaken en dat wij vervolgens vanuit homesafety de opmerkingen krijgen dat zij ons verhaal niet serieus nemen.
Momenteel hebben wij nog steeds interesse in het alarmsysteem en ik heb ook bij beide gesprekken aangegeven dat ik dit alarmsysteem wil behouden maar dat ik op zoek was naar een erkenning van mijn nare ervaring.
Nadat ik voor de derde keer als leugenaar wordt betiteld ga ik inderdaad aangeven dat ik er niet meer om sta te springen om het alarmsysteem bij homesafety te kopen.
Daarnaast geld een mondelijke afspraak tijdens een contract ook als een geldige overeenkomst.
De medewerker die met ons het contract afgesloten heeft geeft ook toe dat wij onder deze voorwaarde het contract ondertekend hebben.
Als we het jurididsch zouden moeten regelen dan zullen we er uiteindelijk wel uitkomen maar het jammere is dat we het ook samen zouden kunnen oplossen zonder allerlei juridische kosten.
Hetgeen waarop ik tot twee keer toe contact opneem is vanwege de nare ervaringen die wij tot nu toe gehad hebben met homesafety.
Wij vinden het erg vervelend namelijk dat wij zoiets meemaken en dat wij vervolgens vanuit homesafety de opmerkingen krijgen dat zij ons verhaal niet serieus nemen.
Momenteel hebben wij nog steeds interesse in het alarmsysteem en ik heb ook bij beide gesprekken aangegeven dat ik dit alarmsysteem wil behouden maar dat ik op zoek was naar een erkenning van mijn nare ervaring.
Nadat ik voor de derde keer als leugenaar wordt betiteld ga ik inderdaad aangeven dat ik er niet meer om sta te springen om het alarmsysteem bij homesafety te kopen.
Daarnaast geld een mondelijke afspraak tijdens een contract ook als een geldige overeenkomst.
De medewerker die met ons het contract afgesloten heeft geeft ook toe dat wij onder deze voorwaarde het contract ondertekend hebben.
Als we het jurididsch zouden moeten regelen dan zullen we er uiteindelijk wel uitkomen maar het jammere is dat we het ook samen zouden kunnen oplossen zonder allerlei juridische kosten.
Re: .
U draait de zaken om.Wij vinden het erg vervelend namelijk dat wij zoiets meemaken en dat wij vervolgens vanuit homesafety de opmerkingen krijgen dat zij ons verhaal niet serieus nemen.
U had al excuses gekregen! Dus hoezo niet serieus genomen? In plaats van dat te accepteren, blijft u de confrontatie zoeken, die u dan ook krijgt, waarna u zich weer kunt wentelen in het onrecht dat u is aangedaan: "ze nemen mij niet serieus".
Zo te zien zal welke vorm van "erkenning" dan ook voor u niet genoeg zijn.maar dat ik op zoek was naar een erkenning van mijn nare ervaring.
Ik vind het onbegrijpelijk dat u zegt nog steeds zaken te willen doen met dit bedrijf, na zo'n traumatische ervaring.
Re: .
Nee gerlandje, jij draait de zaken om. Jou kennis van de taal is toch zo goed. Dan had je dit zinnetje ook wel moeten zien:gerland schreef: U draait de zaken om.
U had al excuses gekregen! Dus hoezo niet serieus genomen? In plaats van dat te accepteren, blijft u de confrontatie zoeken, die u dan ook krijgt, waarna u zich weer kunt wentelen in het onrecht dat u is aangedaan: "ze nemen mij niet serieus".
Nou, even je kennis testen, wat betekend dit? Zal ik het een beetje verklappen? M.i. betekend dit dat de klant interesse heeft in het product, maar alsnog een schriftelijke excuus wil van hetgeen hun is overkomen, toch? M.i. kun je dat zien als een voorwaarde die gesteld word. Men tekent het contract, ervanuitgaande dat deze voorwaarde word nagekomen. Dit gebeurd dus niet.noekie schreef:Wij hebben toen bij deze meneer aangegeven dat wij wel intresse hadden maar dat wij wel nog een fatsoenlijk (schriftelijk) excuus verwachten vanuit homesafety.
Nee gerlandje, weer ga je de mist in. Nergens word het woord traumatisch genoemd, maar vanuit je eigen *kennis* leg je de OP deze woorden graag in de mond. Hiermee geef je aan haar post totaal niet voor vol aan te zien en geef je graag weer een sneue steek onder water. Erg jammer.gerland schreef:Zo te zien zal welke vorm van "erkenning" dan ook voor u niet genoeg zijn.
Ik vind het onbegrijpelijk dat u zegt nog steeds zaken te willen doen met dit bedrijf, na zo'n traumatische ervaring.
Ook staat er duidelijk dat de OP met een schriftelijke erkenning van het originele probleem genoegen neemt. Dus waar jij je wijsheden weer vandaan haalt? Grote duim? Vast wel!!
Re: .
Inmiddels is er opnieuw contact geweest met dezelfde vrouwelijk medewerker van homesafety.
Mij partner heeft ditmaal het gesprek gevoerd in de hoop dat er nu een gesprek zonder irritaties kan plaatsvinen vanuit een van beide kanten.
Gelukkig was mevrouw dit keer een stuk klantvriendelijker en heeft toegeven dat er fouten gemaakt zijn. Maar omdat er vanuit homesafety geen verantwoodelijkheid genomen kan worden voor de acties van hun medewerkers kunnen zij niet een gesprek aangaan over eventuele mogelijkheden.
Het enige wat op dit moment overeengekomen is is dat wij de tot nu toe gemaakte kosten betalen (dit hebben ze al automatische geind dus of we het er nu wel of niet mee eens zij we krijgen het geld met geen megelijkheid terug).
Daarnaast heeft mijn partner nogmaals met mevrouw gesproken over alle kleine voorvallen die mis zijn gegaan en heeft ook aangegeven dat wij op dit moment een ander syteem hebben aangeschaft die weliwaar veel duurder is maar wij verkiezen klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid boven een goedkoper systeem.
Al met al wil ik hiermee aangeven dat wij er zeker van op de hoogte zijn dat er veel tevreden klanten zullen zijn bij homesafety maar helaas zijn wij dan misschien een uitzondering waarbij keer op keer dingen mis zijn gegaan.
Wij hadden gehoopt dat een grote organisatie als homesafety zou proberen dit meteen op te lossen en zou proberen ons gevoel van vertrouwen terug te krijgen.
helaas hebben zij hier niet voor gekozen en voelen wij ons na dit alles genoodzaakt om voor een andere aanbieder te kiezen.
Dus nee GERLAND het gaat niet om een traumatische ervaring en een excuus die ik al gehad heb. het gaat om een gevoel dat alles misgaat en er niet geluisterd wordt. Zoals je kan lezen gaat het mij er niet vanaf het begin om om te zeuren en uit mijn contract te komen. Nu heb ik zelfs meer dan het dubbele aan kosten gemaakt alleen zodat ik bij een aanbieder kan zitten die mij meer vertrouwen geeft.
Mij partner heeft ditmaal het gesprek gevoerd in de hoop dat er nu een gesprek zonder irritaties kan plaatsvinen vanuit een van beide kanten.
Gelukkig was mevrouw dit keer een stuk klantvriendelijker en heeft toegeven dat er fouten gemaakt zijn. Maar omdat er vanuit homesafety geen verantwoodelijkheid genomen kan worden voor de acties van hun medewerkers kunnen zij niet een gesprek aangaan over eventuele mogelijkheden.
Het enige wat op dit moment overeengekomen is is dat wij de tot nu toe gemaakte kosten betalen (dit hebben ze al automatische geind dus of we het er nu wel of niet mee eens zij we krijgen het geld met geen megelijkheid terug).
Daarnaast heeft mijn partner nogmaals met mevrouw gesproken over alle kleine voorvallen die mis zijn gegaan en heeft ook aangegeven dat wij op dit moment een ander syteem hebben aangeschaft die weliwaar veel duurder is maar wij verkiezen klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid boven een goedkoper systeem.
Al met al wil ik hiermee aangeven dat wij er zeker van op de hoogte zijn dat er veel tevreden klanten zullen zijn bij homesafety maar helaas zijn wij dan misschien een uitzondering waarbij keer op keer dingen mis zijn gegaan.
Wij hadden gehoopt dat een grote organisatie als homesafety zou proberen dit meteen op te lossen en zou proberen ons gevoel van vertrouwen terug te krijgen.
helaas hebben zij hier niet voor gekozen en voelen wij ons na dit alles genoodzaakt om voor een andere aanbieder te kiezen.
Dus nee GERLAND het gaat niet om een traumatische ervaring en een excuus die ik al gehad heb. het gaat om een gevoel dat alles misgaat en er niet geluisterd wordt. Zoals je kan lezen gaat het mij er niet vanaf het begin om om te zeuren en uit mijn contract te komen. Nu heb ik zelfs meer dan het dubbele aan kosten gemaakt alleen zodat ik bij een aanbieder kan zitten die mij meer vertrouwen geeft.
Re: .
Ik weet dat het personeel op commissie basis werken en maar een basisloon krijgen van 500 euro en de rest moeten ze verdienen met sales. Sommige gaan dus heel ver om deze sales te krijgen.
Het is dus niet alleen het personeel dat fout zit maar ook homesafety omdat ze veel druk op het personeel zetten om sales te maken. Ze geven niets om de klanten en personeel, maar alleen de sales.
Het is dus niet alleen het personeel dat fout zit maar ook homesafety omdat ze veel druk op het personeel zetten om sales te maken. Ze geven niets om de klanten en personeel, maar alleen de sales.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: .
@noekie,
begrijp ik het nu goed?
je hebt wel alles betaald maar je hebt de installatie en apparatuur nooit gekregen?
dit zou ik niet pikken als ik jou was.
dat is toch belachelijk, dat is makkelijk geld maken op deze manier.
ik zou eens advies inwinnen bij het juridisch loket.
volgens mij is dit allemaal niet toegestaan.
het is al 30 dagen geleden dat ze het geld van je rekening hebben gehaald neem ik aan? zo niet, dan alsnog zo snel mgelijk terug laten boeken door je bank.
veel succes.
begrijp ik het nu goed?
je hebt wel alles betaald maar je hebt de installatie en apparatuur nooit gekregen?
dit zou ik niet pikken als ik jou was.
dat is toch belachelijk, dat is makkelijk geld maken op deze manier.
ik zou eens advies inwinnen bij het juridisch loket.
volgens mij is dit allemaal niet toegestaan.
het is al 30 dagen geleden dat ze het geld van je rekening hebben gehaald neem ik aan? zo niet, dan alsnog zo snel mgelijk terug laten boeken door je bank.
veel succes.