LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service apple.

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
lauranijman
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mei 2010 11:15

slechte service apple.

Ongelezen bericht door lauranijman »

2 jaar terug heb ik een ipod voor mijn verjaardag gehad, een ipod classic 80 gb, na even ruim een jaar 2 weken na het stopzetten van de verzekering die ik erop had ging de audio ingang kapot. reparatie zou dik 100 euro gaan kosten en ik besloot een nieuwe ipod classic 120 gb te kopen. deze keer met apple care omdat dit wel onder de garantie zou hebben gevallen. aldus was ik 280 euro armer en nu is deze dus stuk, binnen een jaar met ook een audio ingang die kaduk is.

ik naar de icentre uitgeest gegaan en mijn probleem gemeld. de man die mij hielp pakte de ipod uit het doosje bekeek m en zij botweg dat omdat er enkele deukjes in zaten de gehele garantie en apple care te kwam vervallen. de manier waarop wij daat behandeld zijn vind ik ronduit schandalig.
vervolgens zijn wij naar icentre alkmaar gegaan met de hoop op een iets klantvriendelijkere behandeling.
deze man was inderdaat een begripvolle man die ook de ipod bekeek en besloot dat het gewoon onder de garantie viel en hij kosteloos zou woorden vervangen.

nou heb ik gisteren een email gehad dat de ipod niet zou woorden vervangen/gerepareerd.
ik had de keuze of ik hem terug wou laten sturen en de onderzoekskosten en verzendkosten voor rekening zou nemen, de ipod wou laten vernietigen tegen een bedrag wat ik niet zou uit me hoofd weet of dat ik een nieuwe ipod classic wou ontvangen tegen een bedrag wan ik dacht 270 euro.

kortom ik heb nu 2 ipods met hetzelfde probleem die allebij niet voor mij gerepareerd worden. en dat ik ondanks mijn aplle care kan barsten.
ik vind dit niet kunnen van een bedrijf als apple dat zo'n duur product zo snel kan stuk gaan en dat apple je maar laat barsten met je problemen.

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: slechte service apple.

Ongelezen bericht door LeoZ »

Wederom een triest geval van zeer slechte service van Apple!!

Lees de vele verhalen van GEEN service verlenen bij b.v. een defecte Appler laptop en Apple pc's en hier weer 2 defecte I-Pods.

Het is onderhand een ROTTE-Appel !!

Heeft men destijds Steve Jobs bij Apple teruggehaald om Apple weer winstgevend te maken.... maar bij Apple Nederland begrijpen ze er echt niets van.
Het gaat dezelfde kant uit als de (B)merken Acer en Packard Bell !

Het logo van Apple is zo'n appeltje met en hap er uit... wat mij betreft kan het beter een.... klokhuis zijn!

queenfanmichel
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2005 13:16

Re: slechte service apple.

Ongelezen bericht door queenfanmichel »

@ LeoZ, wat een onzin verhaal alsof dit de policy is van Apple, er zijn heel veel van dit soort verhalen bij een HP, Acer, Sony, Philips enz.

Dit ligt aan de verkopende partij en niet aan Apple, wat een kul verhaal.

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: slechte service apple.

Ongelezen bericht door LeoZ »

Wie is de verkopende partij?... Apple!!... het zijn immers Apple's eigen verkoopwinkels! :mrgreen:

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: slechte service apple.

Ongelezen bericht door queenfan »

@ LeoZ, denk eens na de Apple Premium Resellers zijn niet in eigendom van Apple het zijn zelfstandigen die onder bepaalde voorwaarden van Apple hun producten mogen verkopen.

Verder moet deze APR zich houden aan de Nederlandse en Europeese wet en koop je iets bij hun heb je niks te maken met Apple zelf.

Daarbij komen de problemen ook voor bij andere merken dus jouw loze opmerking over rotteapples slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Dat bij sommige APR's de service slecht is wil ik best geloven.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: slechte service apple.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

LeoZ schreef:Wie is de verkopende partij?... Apple!!... het zijn immers Apple's eigen verkoopwinkels! :mrgreen:
We hebben geen Apple Stores in Nederland. Eerst even ergens in verdiepen voordat je onzin gaat verkondigen.

BorSpil
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2011 13:04

Re: slechte service apple.

Ongelezen bericht door BorSpil »

Ik ben ook teleurgesteld in de Apple service. Sinds de upgrade naar iOS 5 met FotoStream in iPhoto, heb ik problemen met iPhoto. Heb de Apple Support gebeld en die hebben mij geholpen, maar.....van de regen in de drup. iPhoto startte eerst na de upgrade helemaal niet meer. Ik moest van alles weggooien en iPhoto opnieuw installeren. Dat heb ik gedaan. Dat hielp echter niet. Ik zal toen op een Apple forum dat een programma 3ivx de oorzaak was. Dit verwijderd en iPhoto werkt weer. Nu ontdek ik echter dat als ik een foto wil printen, tiPhoto met de melding komt dat thema's ontbreken. Er wordt niet geprint. Apple wil mij niet helpen, omdat dit volgens hen niet komt door de upgrade. Als ik 39 euro betaal helpen ze wel. Ik had echter voor de upgrade geen problemen.
Een echt staaltje (arrogante) Apple Support van de bovenste plank. God, wat baal ik van die houding!!

Gesloten