LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort abonement werkt niet.
Telfort abonement werkt niet.
Hallo,
Onlangs is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Het is een sim only 300. Helaas is er bij het aanmaken van mijn abonnement iets verkeerd gegaan:
Als ik probeer te bellen dan krijg ik een stem: "U kunt niet meer bellen en gebeld worden, verhoog eerst uw beltegoed door te bellen naar ......."
Ik heb al een paar keer met hun betaalde helpdesk gebeld maar ze zeggen telkens dat ze er mee bezig zijn. Ik zit nu al drie weken zonder telefoon.
Om toch te kunnen bellen heb ik nu tijdelijk een Hi pre pay sim. Ik betaal met gek aan bel kaarten.
Omdat ik nogal afhankelijk ben van mijn telefoon ben ik van plan om ergens anders een abonnement af te sluiten.
Weet iemand ook of ik nu of na enige tijd mijn abonnement kan beëindigen door te stellen dat Telfort in gebreken is gebleven en op die titel mijn abonnementscontract als nietig kan aanmerken?
Ik wil natuurlijk niet straks met twee abonnementen zitten.
Groeten,
Chris de Vries
Onlangs is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Het is een sim only 300. Helaas is er bij het aanmaken van mijn abonnement iets verkeerd gegaan:
Als ik probeer te bellen dan krijg ik een stem: "U kunt niet meer bellen en gebeld worden, verhoog eerst uw beltegoed door te bellen naar ......."
Ik heb al een paar keer met hun betaalde helpdesk gebeld maar ze zeggen telkens dat ze er mee bezig zijn. Ik zit nu al drie weken zonder telefoon.
Om toch te kunnen bellen heb ik nu tijdelijk een Hi pre pay sim. Ik betaal met gek aan bel kaarten.
Omdat ik nogal afhankelijk ben van mijn telefoon ben ik van plan om ergens anders een abonnement af te sluiten.
Weet iemand ook of ik nu of na enige tijd mijn abonnement kan beëindigen door te stellen dat Telfort in gebreken is gebleven en op die titel mijn abonnementscontract als nietig kan aanmerken?
Ik wil natuurlijk niet straks met twee abonnementen zitten.
Groeten,
Chris de Vries
-
- verified
- Contacteer:
Re: Telfort abonement werkt niet.
Graag laat ik voor u uitzoeken wat de status is en wat de mogelijkheden zijn. In een privebericht kunt u uw naam, e-mailadres, Telfort 06-nummer aan ons kenbaar maken.
Indien u op dit nummer ook niet gebeld kan worden ontvangen wij ook graag een alternatief contactnummer.
Hugo
Indien u op dit nummer ook niet gebeld kan worden ontvangen wij ook graag een alternatief contactnummer.
Hugo
Het is Telfort na toezegging dat het vanaf woensdag weer voorekaar zou zijn toch niet gelukt om het probleem op te lossen.
Ik krijg het idee dat ze niets doen. Ze vertellen me keer op keer dat ze er wel mee bezig zijn en dat het probleem binnen enkele werkdagen opgelost zou zijn. De laatste keer noemden de een datum waarvoor het probleem opgelost zal worden. Dit was dus afgelopen woensdag.
Ik ben mijn vertrouwen in Telfort nu bijna helemaal kwijt en ben nu dus genoodzaakt om een ander abonnement er bij te nemen naast Telfort bij een andere aanbieder.
Verder heb ik van Telfort vernomen dat ik niet van het contract af kan. Het probleem met mijn nummer(ik kan niet gebeld worden of zelf bellen) staat daar volgens Telfort helemaal los van.
Ik moet me aan het contract houden volgens Telfort terwijl zij dat niet doen.
Ik denk dat dit ander zit. Wie heeft hier verstand van?
Ik krijg het idee dat ze niets doen. Ze vertellen me keer op keer dat ze er wel mee bezig zijn en dat het probleem binnen enkele werkdagen opgelost zou zijn. De laatste keer noemden de een datum waarvoor het probleem opgelost zal worden. Dit was dus afgelopen woensdag.
Ik ben mijn vertrouwen in Telfort nu bijna helemaal kwijt en ben nu dus genoodzaakt om een ander abonnement er bij te nemen naast Telfort bij een andere aanbieder.
Verder heb ik van Telfort vernomen dat ik niet van het contract af kan. Het probleem met mijn nummer(ik kan niet gebeld worden of zelf bellen) staat daar volgens Telfort helemaal los van.
Ik moet me aan het contract houden volgens Telfort terwijl zij dat niet doen.
Ik denk dat dit ander zit. Wie heeft hier verstand van?
-
- verified
- Contacteer:
Jammer dat het niet direct gelukt is.
Ik heb uw Telfort nummer nu wel maar kunt u mij nog voorzien van uw e-mailadres en een werkend contactnummer? Dan ga ik er direct achteraan.
Hugo
Ik heb uw Telfort nummer nu wel maar kunt u mij nog voorzien van uw e-mailadres en een werkend contactnummer? Dan ga ik er direct achteraan.
Hugo
Het contract nummer heb ik in het begin al door gegeven aan Telfort.
Op dit moment kan ik dus nog steeds niet bellen. Telkens weer krijg ik elke keer dat ik bel te horen dat ze er nog steeds mee bezig zijn en dat het binnen enkele werkdagen opgelost zou zijn. Ik ben nu niet thuis; als ik weer thuis is stuur ik het contract nummer nog even naar je maar misschien kun je het gewoon opzoeken bij mijn dossier? als het goed is staat het in het systeem?!?!?
Op dit moment kan ik dus nog steeds niet bellen. Telkens weer krijg ik elke keer dat ik bel te horen dat ze er nog steeds mee bezig zijn en dat het binnen enkele werkdagen opgelost zou zijn. Ik ben nu niet thuis; als ik weer thuis is stuur ik het contract nummer nog even naar je maar misschien kun je het gewoon opzoeken bij mijn dossier? als het goed is staat het in het systeem?!?!?
@ cdvries,
Geef via persoonlijk bericht altijd alle info die gevraagd is elke keer,
want halve info is voor hun lastiger zoeken.
Ook melden Tros Radar wil vaak helpen en Hugo kan veel maar lees en antwoord altijd duidelijk en kort.
Dus lees goed wat hij heeft gevraagd.
Geef via persoonlijk bericht altijd alle info die gevraagd is elke keer,
want halve info is voor hun lastiger zoeken.
Ook melden Tros Radar wil vaak helpen en Hugo kan veel maar lees en antwoord altijd duidelijk en kort.
Dus lees goed wat hij heeft gevraagd.
Het probleem is inmiddels opgelost na ongeveer 6 weken...
Ik geef niet graag persoonlijke informatie aan een wild vreemde die op een forum daar naar vraagt!
Hoe weet ik dat ik te maken heb met een Telfort medewerker en waarom zou hij meer voor me kunnen doen dan al die mensen die ik op het helpdesk gesproken heb?
Mijn vraag was duidelijk maar ik heb nog geen antwoord op mijn originele vraag!
Deze was of ik ook van mijn abonementsverplichting af kon omdat Telfort zich niet aan het contract hield.
Nu ik weer kan bellen is deze vraag niet meer relevant.
Mijn vraag is nu anders. Heb ik recht op teruggave van mijn abonementsgeld voor wat betreft de tijd dat ik niet heb kunnen bellen?
Uiteindelijk heb ik besloten om toch over te stappen naar een andere provider omdat de service van Telfort in mijn ogen onvoldoende is en mijn data verbinding er om de zo veel tijd uit klapt.
Chris
Ik geef niet graag persoonlijke informatie aan een wild vreemde die op een forum daar naar vraagt!
Hoe weet ik dat ik te maken heb met een Telfort medewerker en waarom zou hij meer voor me kunnen doen dan al die mensen die ik op het helpdesk gesproken heb?
Mijn vraag was duidelijk maar ik heb nog geen antwoord op mijn originele vraag!
Deze was of ik ook van mijn abonementsverplichting af kon omdat Telfort zich niet aan het contract hield.
Nu ik weer kan bellen is deze vraag niet meer relevant.
Mijn vraag is nu anders. Heb ik recht op teruggave van mijn abonementsgeld voor wat betreft de tijd dat ik niet heb kunnen bellen?
Uiteindelijk heb ik besloten om toch over te stappen naar een andere provider omdat de service van Telfort in mijn ogen onvoldoende is en mijn data verbinding er om de zo veel tijd uit klapt.
Chris
Had ff gezocht wat hij doet.. Hij reageert enorm veel (en op erg veel verschillende plekken op het grote internet) Op klagende klanten. Als hij niet eerlijk was, was hij allang verwijderd van het forum lijkt mij.cdvries schreef:Het probleem is inmiddels opgelost na ongeveer 6 weken...
Je zou ze in gebreke moeten stellen. Aangetekende brieven sturen ect .. en dan mag dat.. Wat eerder was gezegd dat dat niet kan is onzin. Wel dien je ze een redelijk termijn te geven en dus brieven te sturen per e-mail of telefonisch is het geen goed plan.cdvries schreef:Mijn vraag was duidelijk maar ik heb nog geen antwoord op mijn originele vraag!
cdvries schreef: Mijn vraag is nu anders. Heb ik recht op teruggave van mijn abonementsgeld voor wat betreft de tijd dat ik niet heb kunnen bellen?
Ja daar heb je recht op. Je zal er wel je best voor moeten doen maar als je 6 weken neits heb kunnen doen met je abo lijkt me het redelijk als ze wat terug gaan betalen.
cdvries schreef:Uiteindelijk heb ik besloten om toch over te stappen naar een andere provider omdat de service van Telfort in mijn ogen onvoldoende is en mijn data verbinding er om de zo veel tijd uit klapt.
Gaat dit ineens over een ADSL verbinding? Of nog over je mobiele telefoon?
Kijk, duidelijke antwoorden
Nee, het ging niet over ADSL het ging over GPRS/HSDPA.
Dit is inmiddels een stuk beter de afgelopen dagen.
Bedankt voor de reactie.
Chris
Nee, het ging niet over ADSL het ging over GPRS/HSDPA.
Dit is inmiddels een stuk beter de afgelopen dagen.
Bedankt voor de reactie.
Chris