Wij hebben in januari een led tv gekocht bij micro elektro in Terneuzen,dezelfde dag al toen we het toestel geinstalleerd hadden begon deze om de zoveel tijd ongeveer 10 sec te piepen.(nu 6 à 10 keer op een dag)verschilt nogal
Na 3 maanden heen en weer gebel tussen de verschillende partijen, sharp,micro en kebe repair service is er nog steeds geen oplossing voorhanden, het blijkt volgens sharp een software probleem te zijn maar heeft er geen oplossing voor.
Zelf heb ik al een voorstel gedaan de tv om te ruilen en eventueel met bijbetaling een ander toestel aan te schaffen maar daar wordt geen gehoor aan gegeven,in tussen blijven we wel mooi met dat irritante geluid zitten.
Wat zou de volgende stap voor ons kunnen zijn(wie heeft er een goede tip)?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sharp lc32le600e
Re: sharp lc32le600e
Omdat het apparaat niet voldoet wat U verwachte en zij aangeven dit niet kunnen herstellen mag U ander merk of geld terug eisen!
Bijbetalen als duurdere of voor de wel gebruikte maanden iets betalen mag.
Ze kunnen het als demo verkopen maar hadden dit model/merk niet moeten verkopen als het een niet oplosbaar probleem is.
Ik heb zelf als webwinkel enkele merken/modellen uit verkoop genomen wegens gelijkwaardige storingen.
Dus de winkel moet het maar bij importeur claimen, want die leverde niet deugdelijke apparaten, ik kreeg als online winkel ook alles terug!
Bijbetalen als duurdere of voor de wel gebruikte maanden iets betalen mag.
Ze kunnen het als demo verkopen maar hadden dit model/merk niet moeten verkopen als het een niet oplosbaar probleem is.
Ik heb zelf als webwinkel enkele merken/modellen uit verkoop genomen wegens gelijkwaardige storingen.
Dus de winkel moet het maar bij importeur claimen, want die leverde niet deugdelijke apparaten, ik kreeg als online winkel ook alles terug!
Re: sharp lc32le600e
Is uw probleem inmiddels opgelost?