LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
P Gilbers
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2009 18:23

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door P Gilbers »

Zelf hebben we een webwinkel, daarbij wordt via groothandels met GLS geleverd. Vanwege de lage internationale prijzen maken we ook zelf regelmatig gebruik van GLS.

Het valt echter op dat procentueel vergeleken met andere transporteurs, GLS de meeste blunders maakt.
Het toppunt vond ik verlies/diefstal die tot drie maal toe in dezelfde week in één van GLS zijn Nederlandse depos plaatsvond. De kosten hiervan worden slechts ten delen vergoed. Dat heeft ons gemotiveerd om ons contract met GLS te verbreken.

In de bedrijfsvoering is dat uiteraard gezien de grote hoeveelheid pakketten die we versturen niet van de één op de andere dag geregeld. In de tijd dat we deze veranderingen begonnen uit te voeren werden er dus nog enkele pakketten met GLS verstuurd. En raad het of niet, daarvan is 30% goed en op afgesproken tijden aangekomen. In één van de gevallen was het zelfs zo dat het pakket letterlijk voor de deur van de klant werd neergesmeten. Na uiteraard de gebruikelijke vertraging.

Indien gewenst willen we graag als getuigen optreden bij een eventuele rechtszaak tegen de firma.

mfoulon
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jan 2007 14:04

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door mfoulon »

Zelf heb ik meerdere slechte ervaringen met DPD. Momenteel is het zo dat als een verkoper alleen met GLS of DPD werkt, ik niets meer bestel bij de firma.

DPD zet structureel de pakketten voor de deur aan de straatkant. Waarde van het pakket zal hun zorg zijn. En vandaag blijkt dat men afgelopen maand meerdere keren een pakket heeft aangeboden. Maar dat is uiteraard volslagen onzin. Nooit iemand gezien, nooit een bericht achtergelaten. Pakket is ondertussen weer bij de afzender in Duitsland en de betaalde 18 euro verzendkosten zijn.... foetsie bah.

michel1970
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2009 11:30

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door michel1970 »

goede middag misschien een beetje laat dan ooit maar ik wil nog wat toe voegen aan logise wijze van gls

ik ben zelf chauffeur bij gls en er gebeurd vaak genoeg dat ik bij een klant aan de deur staat te bellen en dat ik de bel niet hoord ik heb voor genomen om 2 keer te bellen en dan tel ik meestal tot 5 en is en niemand die de deur open doet krijgen ze een kaar in de bus van mij

aangezien dat wij als chaffeurs een volle bus hebben en dat er verwacht wordt dat de auto einde van de dag leeg moet zijn dat wij zo te werk gaan als chauffeur bij de 2 de aanbieding is er meestal wel iemand thuis of er wordt gebruik gemaakt van een parketshop dat kan ook ideaal zijn voor sommige mensen die geen vrij kunnen krijgen van hun werk

wij als chaffeur proberen het ook bij de buren te leven maar ook die zijn niet altijd thuis en als ze wel thuis zijn willen ze het parketje wel aan pakken maar meestal niet tekenen of ze willen niet eens aanpakken en zelf zetten wij geen hantekening voor het toch afleveren van het parket want dan krijgen wij als chauffer weer op onze donder van dat mag je niet doen wij kunnen ons onslag er voor krijgen

1 tip voor de mensen zorg ervoor dat de bel goed werkt en goed te horen is en doet hij het niet hang een briefje aan de deur bel kapot
dat kan een hoop problemen opleven

oja en als een parketje bij de buren kan worden geleverd doe dat wel in overleg met de buren ook dat komt voor dat de buren er niks van afweten

alle klachten worden serieus genomen bij gls alleen wij willen ook als mensen worden behandeld dus houd het netjes

fouten maken is menselijk lijk mij toch wel
wij als chauffeurs beginnen s'morgens om 6 uur met uitzetten en gaan rond half 9 rijden naar onze eerste adres wij morgen blij zijn dat we s'avond weer thuis zijn om een uurtje of 8 en wij als chauffeurs krijgen eenmaal altijd de schuld zelf binnen gls
het zijn lange uren die wij maken als chauffeur zijnde en aan de einde van de dag worden wij ook moe en dan worden er fouten gemaakt gelukkig zijn ze in mijn wijk er begripvol voor de situatie wat wij als chauffeurs meemaken op de dag

als nog een hele fijne dag
Laatst gewijzigd door michel1970 op 12 jul 2009 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Prima, maar ik laat het liever op adres bezorgen waar altijd iemand aanwezig is, dus op mijn werk!
Vele collega's doen het ook dus goed bereikbaar en altijd deur open!

U mag dus het pakket ook elders laten bezorgen en dan komen daar soms meerdere pakketten dus ook voor de bezorger leuk.

hameng
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2009 15:01

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door hameng »

Ik heb 100% negatieve ervaringen met de afleveringen door GLS.
Zo komen NOOIT langs. Ik vind NOOIT een briefje in de bus. De standaard-reactie (beter gezegd standaard-leugen) is altijd dat ik niet thuis was. :evil:
Ik woon in een woonwijk in Amsterdam, waar blijkbaar weinig af te leveren is en dan laten de GLS-chauffeurs je gewoon in de stront zakken.

Zodra ik weet dat een leverancier gebruik maakt van GLS, bestel ik daar nooit meer iets.

Ik snap niet dat er nog bedrijven zijn die iets met GLS versturen.......

michel1970
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2009 11:30

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door michel1970 »

de chauffeurs van gls zijn eigen rijders en als er klachten zijn kun je ook klachten in dienen zo dat de chauffeurs die jou wijk rijden kunnen worden aan gesproken

dus scheer niet alles chauffeurs over een kant want ik als chauffeur doe mijn best om mijn klanten te vrede te stellen


groetjes

kippiekip
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2009 21:20

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door kippiekip »

Om kosten te besparen zijn veel koeriersbedrijven overgestapt naar eigen rijders. Hard voor weinig zullen we maar zeggen. Ik vind het als ex-gls chauffeur heel jammer dat het aantal klachten over de GLS blijft groeien. De meeste chauffeurs hebben de naam NPD/GLS toch helpen grootmaken. Ik zou graag terugkeren naar mijn route maar er is geen werk genoeg, helaas! :cry:

nooitmeerGLS
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2008 11:42

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door nooitmeerGLS »

Houd het nou nooit op met deze prutsers? Het is weer raak, aflever bestemming zou niet bereikbaar zijn! Dat is grappig, als ik thuis kan komen, moet zo'n simpel pakketje er ook moeten kunnen komen. Gister nog TNT over de vloer, die kunnen waarschijnlijk wel hun werk naar behoren doen. aantal pagina's terug kunnen jullie al mijn leuke ervaringen met deze prutsers lezen

Sjra1
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2009 15:43

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door Sjra1 »

Ik heb de reacties eens doorgenomen:
Veel van de GLS klachten zijn gebaseerd op afleveringen op huisadressen(particulieren). En het is echt vervelend als je thuis blijft (vakantiedag inleveren) voor een pakket dat niet of te laat geleverd wordt.
Ik heb het idee dat het vaak bestellingen betreft die via internet besteld zijn. Men besteld vaak via internet omdat alles zo goedkoop mogelijk moet. Dus zal ook de webshop het met de goedkoopste vervoerder in zee gaan.
GLS heeft scherpe tarieven, maar scoort niet zo goed bij leveringen bij particulieren. Ze zijn meer gericht op leveringen van B2B aan daar scoren ze heel behoorlijk. Ik werk NIET voor GLS, en ik heb regelmatig te maken met de andere partijen (UPS, DHL, TNT) zodoende weet ik dat ze goed werk leveren.(ik ben in staat te vergelijken)
Laten we er overigens van uitgaan dat iedereen zijn werk zo goed mogelijk wil doen, ook de heren/dames van GLS.
Maar ze kunnen niet overal de beste in zijn, het is dan misschien ook belangrijk dat de webshophouders hier rekening mee houden en misschien een meer geschikte partij kiezen, die voor de consument misschien iets duurder is. Maar het is te kort door de bocht dat alle GLS activiteieten slecht zijn. Zakelijk heb ik meer klachten over andere partijen, maar deze scoren misschein weer beter met levereingen bij particulieren. Het is menselijk dat men de frustraties wil uiten en dergelijke fora zijn hiervoor ideaal, ik ben benieuwd hoeveel er wel correct geleverd wordt, maar wat niet genoemd wordt.
Dit komen we ook nooit te weten.
Zakelijk gaat het ook niet altijd goed met GLS, maar ik kan melden dat iedere vervoerder zijn probelemen heeft. Verbeterpunten voor GLS zijn leveringen bij particulieren en bouw/renovatie adressen de telefonische bereikbaarheid en terugkoppeling over gestelde vragen, laten te wensen over. Als je iets op internet besteld en het duurt je te lang voor het geleverd wordt, bedenk dan dat er ook nog echte winkels bestaan waar je met echt geld spullen kunt kopen die je direct na betaling kan meenemen. ouderwets hè.

klum
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2009 21:29

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door klum »

Beste Sjra1 ea,

Uit de reacties blijkt inderdaad dat het om veel particulieren gaat. Ik kom vandaag voor het eerst op dit forum terecht omdat ik een zakelijk klant (zonder personeel) ben waar volgens de GLS track/trace al 2x iemand niet thuis is geweest. Beide dagen kan ik verzekeren dat ik thuis ben gebleven omdat het voor mij belangrijk is en dat er geen bericht door de brievenbus is gekomen. Voor de 2e keer heb ik mijn mobiel nummer laten vermelden als de chauffeur het niet kon vinden. Vandaag is dat nummer niet gebeld door een GLS chauffeur.

Vaak heb ik mijn bestellingen wel goed en op tijd gekregen.
Dat frustraties er uit komen als er iets niet goed gaat is heel normaal, en ook terecht. De mensen worden beloond voor het werk dat ze goed doen met geld. Ze krijgen betaald. Dat hoeft dus niet meer in complimentjes persé op een forum neergezet te worden. Als ze wel geld krijgen, en niet hun werk goed doen. Dan mogen ze wat mij betreft hier even terecht gezet worden.
Het enige wat ik jammer vind is dat GLS als merknaam hier neergezet wordt omdat we helaas niet weten wie die onbetrouwbare chauffeurs dan wel niet zijn. Zij zouden even een stukje feedback moeten krijgen.

EVK
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2009 22:38

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door EVK »

Ook ik heb een paar keer een pakketje ontvangen via GLS. De eerste keer kreeg ik een pakketje dat voor iemand anders bestemd was. Ik had al uit zitten zoeken waar het pakketje naar toe moest toen de bezorger weer voor mijn deur stond met de mededeling dat hij twee pakketjes had omgewisseld en hij het pakketje dat eigenlijk voor mij bestemd was naar het andere adres had gebracht.
Vandaag weer een grote blunder. Ik zag dat de bus van GLS hier voor de deur stond, maar de bezorger ging naar de buren. Daar was niemand thuis en hij kwam hier aan de deur met het pakketje en de vraag of ik het bij de buren wilde bezorgen omdat die er niet waren..ik keek naar het adres op het pakje en tot mijn verbazing bleek het pakje voor mij te zijn. Beide keren was het dezelfde bezorger.
Gelukkig heb ik mijn pakketjes ontvangen, maar GLS heeft tot nu toe geen goede indruk op me gemaakt.

Marietta S.
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2009 12:51

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door Marietta S. »

Hier ook hele slechte ervaring met GLS.
Terwijl ik al jaren goede ervaring heb met TNT, FexEx, enz.

Ik had iets besteld, en dat arriveerde maar niet.
De webwinkel vertelde me dat GLS het al dagen geleden bij hen had opgehaald.

GLS gebeld; het pakket lag ergens in een loods 'omdat mijn adres niet zou kloppen' !?!
Mijn adres klopte weldegelijk, en er is hier ook niemand van GLS aan de deur geweest.

Ze hebben mijn pakket in een loods gedumpt, en beweerden dat ze de webwinkel hiervan op de hoogte hadden gesteld, wat absoluut niet zo was.

Eerst bleven ze volhouden dat ze de webwinkel hierover hadden gebeld, maar later gaven ze toe dat ze dit 'vergeten waren'.
En nog onbeschoft ook aan de telefoon.

Ik mocht het pakket zelf uit de loods komen halen!?! Zijn ze nou helemaal gek daar?
NOOIT meer koop ik iets bij een webwinkel die het door GLS laat bezorgen!
:evil:

Ruud_duuR
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mar 2009 14:42

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door Ruud_duuR »

Aan mij is in het verleden een apparaat van 400 euro via GLS toegezonden. Toen ik maar niets ontving ben ik op track & trace gaan kijken. Daar bleek dat ik het pakket ontvangen zou hebben. Er was zelfs onder mijn naam voor getekend. Bij de buren geïnformeerd zonder resultaat. Na 2 weken bleek dat toch een buur het pakket bij de eerste levering had aangenomen. GLS had geen kaartje in mijn brievenbus achtergelaten, noch heb ik hen toestemming gegeven dit pakket bij een buur af te leveren. Slordig, onprofessioneel en opportuun.

USMC
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2009 18:54

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door USMC »

LCD besteld bij redcoon, zou met GLS verzonden worden, keurige mail met link van GLS wanneer het allemaal zou gaan gebeuren (was ik gewend van TNT werkt (daar)super). Kijk op de link maar die werd pas actief als het pakket bij hun was, had pas zin om na 24 uur te gaan kijken, dus ik dacht nou dan komen ze iniedergeval niet morgen en hoef ik nog niets te regelen.....
Kom ik de volgende thuis zijn ze al geweest !!!! Ik GLS mailen dat ik dit een beetje raar vond, kon ik het misschien gaan ophalen bij het depot maar de auto zat helemaal vol en de chf was heeeeeel druk.....kijk die middag via de GLS link was het pakket daar 1523 alweer terug...maar mij niet even bellen en regelen dat ik het kon gaan afhalen (is namelijk een cadeau die ik zaterdag wilde geven)
Op mijn mails werd helemaal niet meer gereageerd en waarom moet je dan eigenlijk je tel.nummer 50 keer vermelden? Hele onvriendelijk mensen bij GLS en willen ook niet even wat improviseren zodat ik mijn EIGEN product zo snel mogelijk kan krijgen....
Snap niet dat redcoon en andere met GLS versturen, heb met TNT zeer goeie ervaringen en die komen ook s'avonds nog en op zaterdag...veel en veel beter.

Wel_GLS
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 apr 2009 16:03

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door Wel_GLS »

USMC, eerst even naar Redcoon bellen voor dat je GLS aanvalt, deze hebben de zending eerder verstuurd dan gezegd.

marjadollie
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2010 15:47

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door marjadollie »

Tja, GLS

Wat zal ik daarvan zeggen. Het is een vreselijke bezorgdienst. Onbeschofte telefonistes, slechte service. Ik zal nooit meer iets bestellen als het via GLS bezorgd moet worden.
Aan de telefoon geven ze niet de juiste info. Daardoor komen er communicatiestoornissen waar de klant de dupe van word en het pakket heel ver weg op kan halen. (in mijn geval zou dat 30 min heen en ook weer 30 min terug moeten zijn). En dat alleen door de verkeerde info, maar dat was dan mijn probleem, aldus de telefoniste. Daar was ik het niet mee eens. Dat mocht niet baten, zelfs de telefoon werd erop gegooid. (ik was overigens wel boos, maar zeker beleefd aan de telefoon). Uiteindelijk heeft de webshop voor mij bemiddeld en het opgelost, helemaal super.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bij verlengen van mijn mobiel abbo, mocht ik een kado.
Ik koos een koffiemachine.

Deze werd via Redcoon geleverd - door GLS.
Redcoon had op het label gezet "Niet bij buren afleveren" (logisch, anders zou de mobiele telefoonleverancier problemen kunnen krijgen).
Wel heel vreemd dat mijn, lieve en eerlijke, buurvrouw `s avonds het pakje kwam brengen.

Geweldig, maar GLS is onbetrouwbaar, en komt afspraken niet na.

Ik heb dit zowel bij Redcoon als de provider aangekaart - zodat zij een betere transporteur kunnen kiezen.

Bromsnor78
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2010 22:57

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door Bromsnor78 »

Ook hier slechte ervaringen met GLS en alle berichten komen me (helaas) bekend voor....Toch vreemd dat een dergelijk bedrijf overal in den lande dezelfde fratsen lijkt uit te halen...Het kan toch niet zo zijn dat een dergelijk al vele jaren (!) niet goed functionerend bedrijf 'gewoon' kan blijven opereren zonder de dienstverlening grondig te verbeteren. Hoe kan dit in godsnaam blijven voortbestaan?

Laatst een produkt in Engeland besteld bij een webwinkel, levering (uiteraard) met GLS...(toen nog nooit van GLS gehoord...) gelukkig had ik een trackingcode ontvangen en hiermee was na enige tijd te zien dat het pakket bij me bezorgd was (na eerst de dag daarvoor gelezen te hebben dat het net weer het land was binnengekomen...??). Uiteraard was het pakket niet bij mij bezorgd maar bij een winkel een straat verderop en zonder mij daarvan op de hoogte te brengen! Ik wist dus van niets. Ik had in eerste instantie ook geen flauw benul met welke koerier het pakket zou worden bezorgd. Eerst met TNT gebeld, daar wisten ze logischerwijs van niets. Via een forum op internet kwam ik erachter dat het Engelse Parcelforce zaken deed met GLS in NL. Vervolgens met GLS gebeld. Daar vertelden ze me gelukkig dat het elders was bezorgd en ik het daar maar moest gaan ophalen en ze verontschuldigden zich voor het feit dat de chauffeur had nagelaten een bericht bij mij achter te laten. Ik heb wel te kennen gegeven hier niet zo blij mee te zijn, helemaal vanwege het feit dat het produkt een waarde had van 300 euro en ikzelf hiervoor diende te tekenen! GLS gaat hier schijnbaar heel anders mee om. Gelukkig waren ze in de betreffende winkel erg meewerkend...

Tot mijn spijt moest ik er zojuist achterkomen dat een gewonnen item via Ebay UK via Royal Mail na me is verzonden ca. een week geleden (International signed for, levertijd 3 werkdagen). Ik heb tot op heden nog niets ontvangen... GLS is onderdeel van Royal Mail en ze werken merkwaardig zonder tracking code...Het ligt zeker weten niet aan de vulkaan in Ijsland.....HELP...!!?

Steven11
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2010 13:27

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door Steven11 »

Ook hier mijn eerste ervaring met dit bedrijf, ik ben werkelijk geschokt door de onprofessionele en lakse houding van de medewerkers.

Donderdag 21 april, 10:00
Gebeld met GLS: waar blijft mijn pakje?
Antwoord: de bedrijfsnaam ontbreekt (had ik wel opgegeven bij verzender maar dat kan natuurlijk niet doorgegeven zijn).
Ik heb toen de bedrijfsnaam en meteen maar mijn GSM-nummer gegeven (dan kunnen ze altijd even bellen). Ook meteen even benadrukt dat er een LAAN en een PLEIN met dezelfde naam zijn (ik begon al nattigheid te voelen). Pakje kan niet meer op donderdag geleverd worden (alhoewel het afleveradres nauwelijks 10 km van het hoofddepot in Utrecht is verwijderd).

Vrijdag 22 april, 14:30
Gebeld met GLS: waar blijft mijn pakje?
Antwoord: dat is reeds bij u afgeleverd, en meneer Kallander heeft ervoor getekend.
Dat is interessant, ik werk in een klein bedrijf en daar werkt niemand met die naam. Er zitten ook niet meerdere bedrijven op ons adres, en onze buren hebben hele andere nummers (veel hoger en lager). Ik ben toen nog maar wel naar de buurbedrijven gelopen maar die wisten ook van niets.

Nogmaals met GLS gebeld (14:55) en mijn verbazing en boosheid uitgesproken. Het enige antwoord was: daar zullen we maandag naar kijken, we laten de chauffeur zo meteen even naar uw GSM bellen (nooit meer wat van gehoord).

Samenvattend:
- als de bedrijfsnaam ontbreekt zul je zelf moeten bellen anders gebeurd er niets
- als de adressering wel volledig correct is dan wordt het pakje op een verkeerd adres en bij een verkeerd bedrijf aangeboden. Er vind ook geen enkele check plaats op de naam die op het pakje staat.
- de klantenservice van GLS is incompetent en beloofd van alles
- ik zal zowel zakelijk als prive nooit van de diensten van GLS gebruik gaan maken
- ik heb mijn pakje nog steeds niet, en het zal mij benieuwen of ik het ooit nog krijg

Op de website van GLS staat:
De geheimen van het succes: ten eerste een kwaliteitsbeheersysteem dat betrouwbare Europese pakketlogistiek van hoge kwaliteit garandeert
Een gotspe, ik zou het woord kwaliteit voorlopig maar even niet gebruiken.

UPDATE:
het pakje is inmiddels bezorgd, en 2 mailtjes van de quality manager dat het hun allemaal vreselijk speet. Ik hoop maar dat het een beetje helpt voor toekomstige klanten.

homealone51
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2010 09:26

Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door homealone51 »

:(

Bij deze wil ik even reageren op dit forum over GLS.
Afgelopen vrijdag 14 mei was de chauffeur aan de deur geweest met een pakje ,maar ik was niet thuis.
Er lag een briefje in de bus voor of te reageren via nietthuis of even bellen,dus wat doe je ik bel even want ik heb dat pakje nodig met inhoud.
GLS even bellen 1 euro plus gesprekskosten-abnormaal geld extra verdienen,het zou servivce moeten zijn ,maar ja.
Medewerkster aan de lijn gehad,as maandag levert onze chauffeur bij u het pakje,of u kunt EEN ander huisnummer opgeven,hoezo maar EEN,hoe moet ik nou weten aan de telefoon wie er thuis is,als de chauffeur bij de eerste aankomst zijn pakje bij een van mijn buren had afgeleverd en mij een kaartje daarvan in de bus had gedaan was het al gelijk opgelost...............toch maar dit gebeurt niet ? hoezo 2 maal rijden slecht voor het milleu.............?
Gisteren de gehele dag in huis gebleven omdat het pakje kwam ,maar ze konden niet ongeveer zeggen waneer.
Er is helemaal niemand geweest.............
Dus site opgezocht hoe het ermee zat,werkt dit niet omdat afgelopen vrijdag de mederwerster dit al ingevuld heeft en dat het pakje zogenaamd de 17E werd bezorgd.
Je bent al verplicht nog een keer te bellen om erachter te komen waar mijn pakje is en waarom ze niet kwamen op de afgesproken dag maandag ?
Nu moet ik dus verplicht weer een dag thuis zijn,zo niet en de buren zijn er niet...................afhalen en even 50 km rijden voor je pakje te krijgen.
Dichterbij hebben ze geen afhaalpunt ?

Dit is toch te gek voor woorden hoe je met voeten word getreden en het hun helemaal niets uitmaakt,grote mond gaat de hoorn erop .

Het ergste van alles is in deze tijden , ze hebben lak aan het milleu op de eerste plaats,bij de eerste aankomst zijn er genoeg buren die het pakje kunnen aannemen,en leg dan een briefje in de bus waar en wie het pakje aan heeft genomen.

En dan ten tweede duur bellen voor informatie,hoezo klantvriendelijk ?

Ten derde voor niets de gehele dag verplicht thuis blijven, en dan niet op komen dagen.

Ten vierde hoezo maar EEN buur mag het pakje aannemen,er zijn meer buren............

Ten vijfde ga dan maar goed voor het milleu en tijdrovend je pakje 50 km heen en terug maar even halen.

Naar mijn inziens maken ze het mensen niet leuker om een pakje te krijgen maar word je ontmoedigt om ook maar iets met GLS te doen.

Mijn mening er moet toch een milleuminister zijn die hier een stokje voor kan steken..................?

Mening graag.
Frans.

Gesloten