LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zenderwijziging Ziggo maart 2010

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jean1
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2010 20:11

zenderwijziging Ziggo maart 2010

Ongelezen bericht door Jean1 »

Ziggo past het digitale pakket aan.
Abonnees van het digitaal totaal pakket worden een aantal kanalen ontnomen: Pro 7 Kabel eins e.d.
Vreemd dat het aanbod verschraalt maar de prijs niet aangepast wordt.
Strategie Ziggo: bedenk allerlei nieuwe pakketten zodat men steeds meer inkomsten genereert.
Waarom geen duidelijke concurrentie op de kabel? Nee niet alleen analoog maar ook digitaal.
Ziggo heeft nu toch genoeg verdiend. Concurrentie: Yes!!

msnwesseler
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:44

Re: zenderwijziging Ziggo maart 2010

Ongelezen bericht door msnwesseler »

Zenderoverzicht gewijzigd: Wij willen graag Pro sieben, Kabel 1 terug, indien mogelijk eigenlijk het Duitstalige zenderpakket uit te breiden. Chinese, turkse zender pakketten worden wel uitgebreid en kun je appart een abonement voor afsluiten, maar voor het Duitse pakket worden zonder te vragen wijzigingen in aangebracht. Mijn factuur veranderd hier ook niet om!!!
Wij zijn heel erg boos hierover. Wij gaan serieus kijken of een andere tv aanbieder wel ons het een en ander extra kan bieden. Dit is de zoveelste keer al dat er wijzigingen plaatsvinden maar dat er niets anders voor terug komt! Mij werd net wel vertelt dat Misdaad Net enz. hiervoor in de plek is gekomen. A: komen hier veel herhalingen van op. B: Deze zender was al heel lang in ons pakket.
C: Factuur bedrag blijft ook het zelfde, laat ziggo hier dan ook een wijziging in aan brengen! De meest irritante zenders blijven uiteraard wel in het pakket, zenders waar je eigenlijk helemaal niet veel naar kijkt Aljazerra, turkse zender, Family 7, Frans talige zenders enz. Laat Ziggo eens beter naar de regio's kijken ivm aanbiedingen en niet zonder te vragen pakketten wijzigen.

borka1
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:30

Re: zenderwijziging Ziggo maart 2010

Ongelezen bericht door borka1 »

het zijn niet alleen de duitse zenders die Ziggo van ons afgepakt hebben
ik vind dit gewoon schandalig want je moet gewoon de volle mep betalen.
ik hoop dat Radar hier eens iets over zegt,
een benadeelde televisiekijker,want Ziggo zegt doodleuk dat ze er niets aan kunnen doen?

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: zenderwijziging Ziggo maart 2010

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Tros radar Forum gebruikers,

De reden waarom wij de zenders Pro Sieben en kabel 1 uit ons aanbod halen is omdat deze zenders slecht bekeken worden en laag gewaardeerd worden door de meeste kijkers. Ziggo streeft ernaar een hoogwaardig zenderpakket aan te bieden waar veel mensen met plezier naar kijken. Om genoemde reden past Pro Sieben niet meer in het aanbod. Tevens maakt Ziggo daarmee ruimte op de kabel voor de zenders van RTL en SBS in HD-kwaliteit. Ziggo heeft maar liefst 8 Duitstalige zenders in het aanbod (waaronder de in Duitsland meest populaire). De verblijvende zenders zijn: ARD, ZDF, RTL, SAT.1, NDR, WDR, SWR en Arte.

Twinkle20
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2009 19:07

Re: zenderwijziging Ziggo maart 2010

Ongelezen bericht door Twinkle20 »

Ik ben er ook heel boos over dat Ziggo eenzijdig maar even besluit om een hoop zenders te schrappen, er minder voor terug te geven. Maar de zenders die ze schrappen wel weer opnieuw voor 11,95 aanbieden!

Ik ben nog even aan het bedenken of ik mijn abonnement op ga zeggen. Ik heb in al die jaren dat ik lid ben van Ziggo (draadloos internet en digitale televisie) al zoveel gezeik met ze gehad. Dit is voor mij echt de druppel.

Zo ga je niet om met je klanten!

keesdewaal
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2010 20:58

Re: zenderwijziging Ziggo maart 2010

Ongelezen bericht door keesdewaal »

Dat er wijzigingen zijn vind ik tot daar aan toe. Maar dat de adult-zenders die al jaren aangeboden worden in het digitale totaal pakket, zomaar in een nieuw pakket á €11.95 gestopt kunnen worden, lijkt mij ronduit oplichting.

Gesloten