LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ticketnet betrouwbaar?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
PeetjeP
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2010 12:58

Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door PeetjeP »

Kaartjes besteld via Ticketnet en tot op heden nog niets ontvangen. Nog meer klachten????

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ik kijk hier niet van op.
Je moet ook altijd kaarten bestellen bij het officiële verkooppunt van het evenement waar je naartoe wilt.
Het is nou niet onbekend dat er alerlei malafide bedrijven zijn die kaarten op naam van een ander voor 4 keer de echte waarde doorverkopen.
En dat is als je al kaarten ontvangt.

Mvms
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 okt 2007 11:55

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Mvms »

Ook ik heb kaartjes voor de Toppers besteld en die nog steeds niet ontvangen. Wel een berichtje dat ze onderweg zijn.

paquidi1
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2010 18:29

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door paquidi1 »

Hallo,
Ook ik heb met drie vriendinnen kaarten gekocht, en nog drie andere vrienden afzonderlijk, we zouden er met zijn zessen een gezellig uitgedost feest van maken. We, helaas in in het bijzonder, heb er dagen tijd in zitten, voor kleding die gemaakt is. Lang leve het leuke thema, alleen niet lang leve de lol dank zij Ticketnet. Wij waren van mening dat ze een net en gerenomeerd bedrijf waren en dat het wel betrouwbaar was, ook gezien het betalen via ideal......maar helaas.

Ik ga vandaag voor de laatste keer contact opnemen, met het verzoek om het adres te krijgen om de kaarten dan op te halen. En bij geen gehoor dat ik dan aangifte ga doen bij de politie van oplichting en bij de bank informeren of er een manier is om ons geld terug te krijgen.

Hopelijk dat er niet meer mensen zijn die dit probleem hebben en dat ze het geld kwijt zijn.

Medewerkers Tros Radar U mag ten alle tijde contact met ons opnemen over hoe of wat, alles mbt van de briefwisselingen zijn nog aanwezig.

x-natasja-x86
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2010 20:08

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door x-natasja-x86 »

Hallo
Ook ik heb kaartjes bestelt via ticketnet en nog niets ontvangen. Wel gister een mail dat ze verstuurd zijn en binnen 2-3werkdagen ongeveer binnen horen te zijn. Begin nu wel een beetje angstig te worden of het toch niet oplichters zijn. Alles zag er goed uit..ook via ideal betaald. Bevestigingen ervan gehad. Zag er keurig uit..
Er is ook nergens een telefoonnummer te vinden van ze..
Heb ze gemaild wacht het even af en anders ga ik ook aangifte doen. Dure 1e rang kaarten en we gaan met een groep van 8...
Ik hoop dat het goed komt maar vind het geen stijl dat het zo lang duurd..

mickey01
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mei 2010 19:56

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door mickey01 »

ik heb 5 kaarten gekocht en een vriendin van mij 3 kaarten erbij voor de toppers 2010 bij ticketnet. ook wij hebben de kaarten nog niet ontvangen.

mijn vraag aan iedereen die in hetzelfde schuitje zit om met zijn allen er werk van te maken. samen staan we veel sterker.

morgen ga ik naar het adres toe. kijken of we de kaarten kunnen krijgen. wie daar zit. etc.

hebben we de kaarten niet morgen gaan wij aangifte doen.

mirflower
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2010 21:37

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door mirflower »

Ook ik heb een kaart besteld voor de Toppers en heb nog niets mogen ontvangen. Mocht ik morgen niets in de bus hebben dan zal ook ik bij de politie aangifte doen van oplichting.

Dissie
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2010 08:23

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Dissie »

Ook ik heb 6 staanplaats kaarten besteld. Heb ook een aantal keren naar hem gemaild waar ze blijven. Eindelijk gister een envelop in de bus zaten er 6 kaarten in voor vak 422, helemaal in de nok dus. Ik heb bij hem per kaartje €89,- betaald en de kaartjes die hij stuurt zijn €19.75 per stuk. Ben ook gister bij het kantoor geweest waar hij schijnt te zitten. ZIT HIJ DUS NIET MEER!!!! Op een 1 af andere manier is hij daar vertokken, ze willen daar ook niks over zeggen. Ben dus even verder gaan zoeken en ben aan zijn kvk-nummer gekomen. Ik heb dus contact gehad met deze persoon en hij beloofde binnen 4 werkdagen het hele bedrag terug te storten en de kaarten die in mijn bezit zijn mag ik houden. Ik ben hier echter nog niet verzekerd van.
Laatst gewijzigd door Dissie op 19 mei 2010 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.

renate1995
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2010 08:43

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door renate1995 »

Ook ik heb 2 kaarten besteld en heb nog niets mogen ontvangen.
Vanochtend een mailtje gekregen dat de kaarten verstuurd waren echter het zijn geen staanplaatsen maar zitplaatsen geworden. Hier waren voor mij geen extra kosten aan verbonden. Dat is pas fraai ik heb gekozen voor de duurste optie en nu krijg ik andere mindere kaarten. Maar ik begrijp dat ik nu al blij mag zijn als ik kaarten ontvang.
Kun je mij zijn gegevens mailen dan ga ik hem eens bellen.

Mvms
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 okt 2007 11:55

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Mvms »

Ik zou ook graag zijn telefoonnummer hebben. Ik kreeg ook een mailtje dat ik andere kaarten heb maar die zouden net zo goed zijn als de bestelde veldkaarten.

mickey01
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mei 2010 19:56

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door mickey01 »

heb op allerlei manieren geprobeerd om achter het telefoonnummer te komen maar helaas. ga vanmiddag naar amsterdam en naar het genoemde adres om te kijken wie daar zit etc.

als de kaarten vandaag niet binnen zijn gaan we aangifte doen. als we dat met mekaar doen staan we veel sterker.

ik heb 5 kaarten besteld en een vriendin van mij 3. zij heeft wel net als jullie mail gekregen met de mededeling andere plaatsen. ik nog niet.

gr,
brenda

PeetjeP
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2010 12:58

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door PeetjeP »

Hoi allemaal,

Heb gisteren van "iemand" van ticketnet telefoontje gehad dat kaarten verzonden zouden zijn. Moeten toch echt vandaag ...??? in de bus komen. Ik heb in ieder geval een afspraak bij de politie vanmiddag om hele verhaal te vertellen. Ik wil nog wel wachten tot morgen (3 werkdagen) maar heb er weinig vertrouwen in. Iemand een idee of je via ideal wel geld terug kunt vragen.?? Ik ga het in ieder geval via rechtsbijstand proberen als de kaarten niet ontvang. Hoop eigenlijk dat we met z'n allen toch een mooi feestje kunnen gaan vieren in de arena.......... :(

PeetjeP
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2010 12:58

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door PeetjeP »

Jawel hoor,
zonet via aangetekende post..(niet gevraagd) mijn 9 kaarten ontvangen. Kaarten kosten oorspronkelijk 39,50, wij hebben 69,00 betaald. Via de site consuwijzer kunnen klachten ingediend worden. Dit ga ik natuurlijk doen. Maar eerst toch genieten a.s. zaterdag. Voor de overige forumleden hoop ik dat jullie de kaarten ook nog ontvangen en veel plezier bij de Toppers... :D

PeetjeP
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2010 12:58

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door PeetjeP »

Net contact gehad met Consuwijzer, advies:
Iedereen die benadeeld is door Ticketnet.biz (dus veel te veel betaald voor veel goedkopere kaartjes) deze klacht indienen bij consuwijzer. Zij zullen dan alle klachten doorsturen naar de toezichthouder. Deze toezichthouder behandeld geen individuele klachten maar wel als er meerdere dezelfde klachten over een bedrijf zijn. Dus samen staan we sterker. Hoop dat jullie allemaal de klacht daar indienen.... :!:

StefenJarno
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mei 2010 22:53

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door StefenJarno »

Ik heb ook bij consuwijzer mijn klacht neergelegd!
Ook heb ik inmiddels contact gehad met iemand van ticketnet!
Naar lang zoeken toch gegevens gevonden!
Ze eloven mij binnen 3 dagen het geld terug te storten!
hiervoor wou hij mijn rek nr. Deze uiteraard niet gegeven, maar gezegt als het goed is hebben jullie mijn gegevens hebben en hij mij mijn rek nr wel kon geven, hierop kreeg ik inderdaad mijn eiegne rek nr te horen waarop het geld wordt overgemaakt! Afwachten dan maar!
verder zou ik iedereen aanraden deze beste man te bellen!!!
Ik heb wel gegevens voor je!!!!!
Hoop dat we deze oplichters zo aan kunnen pakken, want mijn zieke vader die inmiddels uit zieknhuis is, kan door dit bedrijf ineens niet meer mee naar de toppers!!!!

jopie77
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mei 2010 11:53

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door jopie77 »

ik heb 15 kaarten voor de toppers tweede rang besteld voor zaterdag as. Het is voor een vrijgezelenfeest. Ik heb tot op heden nog geen kaarten ontvangen en maak me nu echt zorgen. Kan iemand mij helpen en vertellen met wie ik contact kan opnemen? alvast vriendelijk bedankt. groeten Judith

kimleyyy
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2010 13:58

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door kimleyyy »

Hoi allemaal,

Ik heb net mijn kaarten gekregen. Ik had 3 kaarten a 89 euro besteld voor staanplaatsen.
Idd net als meerder van jullie krijg ik de mail dat het zitplaatsen zijn geworden en dat dit ongeveer dezelfde prijsklasse zou zijn of misschien zelfs van hogere kwaliteit.

Ik krijg net mijn kaarten binnen aangetekend waar ik niet om gevraagd heb.
En ja hoor 3 kaarten van 39,50 zitplaatsen boven 6 hoog achter. Vind dit belachelijk.
we zijn gewoon opgelicht!!!

Ik ben al de hele ochtend aan het zoeken naar een telefoonnummer van iemand van ticketnet maar krijg het
niet gevonden.

kan iemand mij hier aub helpen.

Vind dit echt een belachelijke werkwijze!!!

gr. kimley

Mollie BV
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 11:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Mollie BV »

Geachte,


Ticketnet.biz maakt gebruik van de iDEAL module van Mollie. Met ontsteltenis hebben wij kennis genomen van de klachten aangaande levering van (de juiste) toegangskaarten.

Wij willen dan ook graag gedupeerden ondersteunen in hun case tegen het bedrijf. Mocht u menen gedupeerd te zijn dan willen wij u vragen een email te sturen naar [email protected] onder vermelding van naam, rekeningnummer, aantal kaarten en type en transactiebedrag.

Wij hebben inmiddels contact gehad met het bedrijf en de eigenaar heeft aangegeven klanten graag te woord willen staan om de problemen op te lossen. U kunt dit doen via hun telefoonnummer: 084 0030074

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door henk51 »

kan iemand mij hier aub helpen.

Vind dit echt een belachelijke werkwijze!!!
Op dit en op andere consumenten forums staan al jaren waarschuwingen over dit soort organisaties. Het advies daarin is altijd mensen koop bij het offieceel aangewezen ticket buro. Ondanks al deze waarschuwingen tikken mensen de naam van het concert in op google en zoals altijd staan de malafide buro's natuurlijk boven aan. Men vindt op dat moment de prijzen oke daar zo vooraf niet gezocht hebben op de officiele site wat de kaarten werkelijk kosten.Dit gebeurt ook weer achteraf.En dan vind men wel de consumenten rubrieken Mensen gebruik voor je iets gaat boeken de zoekfunctie op de consumenten sites eens,dan zijn al die geplaatste opmerkingen niet voor niets geweest en sterven die malafide adresjes vanzelf uit er is dan gewoon geen handel meer voor hun.



gr Henk

haaridee
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mei 2010 22:47

Re: Ticketnet betrouwbaar?

Ongelezen bericht door haaridee »

Ook wij hebben 9 veldkaarten besteld op ticketnet.biz!!!
Bijna €900 achter, we hadden het als persooneel feest gepland en met vrienden.
We zijn elk jaar geweest nu met een grote groep, dus willen niet zitten.
Kaarten op orginele verkooppunt waren snel uitverkocht ( omdat ze ze liever verkopen aan grote bedrijfen die veel op kopen en gaan stunten dan aan hun echte fans )
Wij zijn opzoek gegaan naar een site en kwamen op ticketbiz, we twijfelden al een beetje aan het bedrijf maar alles zag er goed uit, en we kregen gerustelde mail op onze vragen. Toch besteld en nu zwaar opgelicht!!!
Ik heb nog helemaal niks en het wordt nu heel spannend, en als ik kaarten krijg dan zit plaatsen dus niet wat ik besteld heb.
Echt ongeloofelijk dat dit allemaal zomaar kan, als ik mijn kaarten niet krijg ben ik €900 kwijt!!!! Dat is een hele leuke vakantie.
Ik ben met de redactie van shownieuws gemaild en die zijn er ook mee bezig.
Morgen ga ik aangifte doen en het nummer wat ik heb van ticketbiz plat bellen (neemt toch niet op....) maar blijf proberen.
Ik hoop dat we iets met zijn allen kunnen bereiken, mail eventueel ook naar sbs shownieuws als je gedupeerde bent.

Deze man mag hier niet mee wegkomen, en zeker niet mee doorgaan!!!!!

Gesloten