| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] annuleren kaarten 123 tickets
annuleren kaarten 123 tickets
Hallo
Ik krijg vandaag te horen dat het concert van Micheal Bublé is afgelast wegens onwel worden van de drummer.
Ik ben naar de site gegaan van 123 tickets om te kijken of ik de kaarten dan kan terug sturen en me geld kan terug krijgen.
Dit is de tekst wat ik nu te zien krijg:
Wij zijn NIET TICKETS123.nl
en hebben op welke wijze ook NIETS met dit bedrijf te maken.
E-mails bestemd voor dit bedrijf dient u aan hen te richten en niet aan ons.
Wij hebben dan ook besloten deze e-mails NIET (meer) te beantwoorden,
omdat wij veel te vaak lastig worden gevallen met e-mails die niet voor
ons zijn bestemd.
Onze domeinnaam 123tickets.nl is al sinds 14 maart 2000 niet actief en
wordt dan ook niet gebruikt.
Met een vriendelijke groet 123tickets.nl
En nu?
Waar kan ik nu terecht met mijn vraag?
kan ik mijn geld terug krijgen van hun?
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
bvd Patrick Kopijn
Ik krijg vandaag te horen dat het concert van Micheal Bublé is afgelast wegens onwel worden van de drummer.
Ik ben naar de site gegaan van 123 tickets om te kijken of ik de kaarten dan kan terug sturen en me geld kan terug krijgen.
Dit is de tekst wat ik nu te zien krijg:
Wij zijn NIET TICKETS123.nl
en hebben op welke wijze ook NIETS met dit bedrijf te maken.
E-mails bestemd voor dit bedrijf dient u aan hen te richten en niet aan ons.
Wij hebben dan ook besloten deze e-mails NIET (meer) te beantwoorden,
omdat wij veel te vaak lastig worden gevallen met e-mails die niet voor
ons zijn bestemd.
Onze domeinnaam 123tickets.nl is al sinds 14 maart 2000 niet actief en
wordt dan ook niet gebruikt.
Met een vriendelijke groet 123tickets.nl
En nu?
Waar kan ik nu terecht met mijn vraag?
kan ik mijn geld terug krijgen van hun?
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
bvd Patrick Kopijn
Re: annuleren kaarten 123 tickets
Bij 123 tickets zal je denk ik geen succes hebben.
Hou de site http://www.livenation.nl in de gaten.
Hier staat nu op vermeld dat er naar een vervangende datum wordt gezocht. Als je dan niet kunt gaan komt daar te staan hoe je je geld terug kunt krijgen. Let op, dit is echter alleen de prijs die op de kaarten vermeld staat, zonder de service kosten. ik denk dat je bij 123 tickets een hoger bedrag per kaartje hebt betaald, maar dat zul je niet terug krijgen.
succes.
Hier staat nu op vermeld dat er naar een vervangende datum wordt gezocht. Als je dan niet kunt gaan komt daar te staan hoe je je geld terug kunt krijgen. Let op, dit is echter alleen de prijs die op de kaarten vermeld staat, zonder de service kosten. ik denk dat je bij 123 tickets een hoger bedrag per kaartje hebt betaald, maar dat zul je niet terug krijgen.
succes.
Hallo.suedje schreef:Bij 123 tickets zal je denk ik geen succes hebben.
succes.
Bedankt voor Uw reactie.
Ik heb meer betaald dan op het kaartje staat. Maar we houden het in de gaten.
Nogmaals bedankt.
mvg Patrick Kopijn
Is er al nieuws over 123 tickets ??
ik krijg nog 285 Euro van ze die ik nodig heb om mijn gezin te onderhouden.
Ik heb mijn kaarten nooit gekregen nog mijn geld teruggezien.
heeft iemand zijn geld al terug ?
kan de politie wat doen ?
dank jullie alvast
een vader die rond moet komen van 700 in de maand
ik krijg nog 285 Euro van ze die ik nodig heb om mijn gezin te onderhouden.
dank jullie alvast
Sorry hoor als je de tickets wel gehad had, had je het geld ook niet aan je gezin kunnen besteden.dus nu niet zielig gaan doen. Had je voor je de tickets bestelde aan moeten denken. Of de politie er wat aan kan doen moet je op het politie bureau vragen .Die kunnen je op de mogelijkheden wijzen, en wellicht zijn er al meer aangiftes kunnen ze die bundelen. Hoe meer aangiftes hoe beter.ik krijg nog 285 Euro van ze die ik nodig heb om mijn gezin te onderhouden.
dank jullie alvast
gr Henk
Henk,
Ik ben gestopt met roken en mijn vrouw ook om die tickets te betalen. Daarbij heb ik al mijn verjaardagsgeld er in gestoken. Om een gezin draaiende te houden is ontspanning ook belangrijk. Ik kan geen huishoudgeld gebruiken omdat we dat niet kunnen missen. of je het hier nou mee eens bent of niet ik heb het recht om ons geld terug te krijgen. Ik heb op internet de meneer al gevonden die ons heeft opgelicht. Ik ga niet rusten voor hij ons de schade heeft vergoed.
Spaar je zo lang voor een uitje voor je gezin dan ben je best zielig als je wordt opgelicht ja..
Ik ben gestopt met roken en mijn vrouw ook om die tickets te betalen. Daarbij heb ik al mijn verjaardagsgeld er in gestoken. Om een gezin draaiende te houden is ontspanning ook belangrijk. Ik kan geen huishoudgeld gebruiken omdat we dat niet kunnen missen. of je het hier nou mee eens bent of niet ik heb het recht om ons geld terug te krijgen. Ik heb op internet de meneer al gevonden die ons heeft opgelicht. Ik ga niet rusten voor hij ons de schade heeft vergoed.
Spaar je zo lang voor een uitje voor je gezin dan ben je best zielig als je wordt opgelicht ja..
-
seagoing racer2
Tenzij Bensmit26 een handelaar is die de tickets met winst wilde doorverkopen...Sorry hoor als je de tickets wel gehad had, had je het geld ook niet aan je gezin kunnen besteden.dus nu niet zielig gaan doen.
Nieuwe datum concert Michael Bublé
donderdag 20 mei 2010
Het concert van Michael Bublé dat op 19 mei zou plaatsvinden in GelreDome Arnhem is verplaatst naar donderdag 28 oktober a.s. ook in het GelreDome.
Het inpassen van een nieuw concert in het strakke tourschema van Michael Bublé bleek gelukkig toch mogelijk, al is het wel na zijn Amerikaanse tournee geworden. Het concert van Michael Bublé kon niet doorgaan wegens ziekte van de drummer.
Gekochte kaarten blijven geldig, indien bezoekers op de nieuwe datum verhinderd zijn dan kunnen ze hun concertkaarten teruggeven tot 28 september a.s. Alle bezoekers worden hierover persoonlijk op de hoogte gesteld.
donderdag 20 mei 2010
Het concert van Michael Bublé dat op 19 mei zou plaatsvinden in GelreDome Arnhem is verplaatst naar donderdag 28 oktober a.s. ook in het GelreDome.
Het inpassen van een nieuw concert in het strakke tourschema van Michael Bublé bleek gelukkig toch mogelijk, al is het wel na zijn Amerikaanse tournee geworden. Het concert van Michael Bublé kon niet doorgaan wegens ziekte van de drummer.
Gekochte kaarten blijven geldig, indien bezoekers op de nieuwe datum verhinderd zijn dan kunnen ze hun concertkaarten teruggeven tot 28 september a.s. Alle bezoekers worden hierover persoonlijk op de hoogte gesteld.
Dat is wel heel mooi,maar de doorverkochte kaartjes zoals die van 123 ticktets(en nog meer handelaars) staan op naam van de orginele koper. Die krijgt dan bericht en weet in de verste verte niet wie die kaartjes nu heeft(en al zou hij dat weten kan het hem geen moer schelen hij heeft toch al zijn winst geld). En als je ze terug wilt geven krijg je het bedrag terug wat op het kaartje staat en niet de eventuele tientallen euro's die je meer betaald hebt.Alle bezoekers worden hierover persoonlijk op de hoogte gesteld.
gr Henk
Als 123 tickets niet meer te vinden is ga dan aangifte doen van oplichting. Als ze wel te vinden zijn maar weigeren om het bedrag terug te boeken dan moet jezelf een rechtzaak tegen ze starten. Ze zijn wel verplicht om het betaalde terug te betalen daarnaast zijn ze verplicht om eventuele schade te vergoeden.
Betaald niet geleverd is oplichting/fraude
Betaald wel geleverd voor hoge prijs is handel( is op zich niet verboden gebeurd al vele dicennia's en in allerei branches zoals theather/sport/concerten )
Daar is wel een wetsvoorstel in de hele lange pijplijn tegen veel te hoge winstmarges aan het aankomen.
Iedereen die wel betaald niet geleverd kreeg moeten zowieso allemaal aangifte gaan doen. Echter je kent het spreekwoord van een kale kip ............
gr Henk
Betaald wel geleverd voor hoge prijs is handel( is op zich niet verboden gebeurd al vele dicennia's en in allerei branches zoals theather/sport/concerten )
Daar is wel een wetsvoorstel in de hele lange pijplijn tegen veel te hoge winstmarges aan het aankomen.
Iedereen die wel betaald niet geleverd kreeg moeten zowieso allemaal aangifte gaan doen. Echter je kent het spreekwoord van een kale kip ............
gr Henk
Bedoel je niet www.tickets123.nl?