LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ticketnet.biz

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
paquidi1
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2010 18:29

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door paquidi1 »

heb vandaag na een hoop dreigen 3 kaarten ontvangen. deze kaarten zijn dus niet de kaarten die ik gereserveerd heb (pffff maanden terug al).....

ga aangifte doen van oplichting en heb andere kaarten gekocht particulier, om maar toch te kunnen gaan.

tis een zooitje bij Ticketnet.... bij bellen geen gehoor of een bandje. De kosten zijn voor de beller a 40 ct per minuut, daar trekt meneer Ticketnet ook lekker het voordeel nog van, dus twee keer over onze rug geld verdienen.....

claudiaverheij
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 16:33

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door claudiaverheij »

hoi

Heb dus in januarie 2 kaarten voor de Toppers besteld...van 90 euro ps
Heb na een hoop mailtje nog niks binnen en kreeg vandaag een mail dat ze zitkaarten opgestuurd hebben terwijl ik dus veldkaarten heb besteld.Heb er weinig hoop op dat we ze binnen krijgen..Wat een oplichters zeg :evil:

esther1974
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 18:13

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door esther1974 »

Afgelopen maandag heb ik een mail verstuurd naar ticketnet met het verzoek mijn 2 veldkaarten van €89,- per stuk zo snel mogelijk op te sturen. Deze zijn dan ook vandaag aangetekend aangeboden per post, ik was alleen helaas niet thuis. Daarna ontving ik een mail met de mededeling dat mijn bestelde veldkaarten nu zitplaatsen zijn ivm een verkeerde boeking. Morgen ga ik de kaarten halen bij het postkantoor en hou mijn hart al vast!!! Heb tevens gelijk een mail gestuurd dat ik deze actie niet pik, en dat als ik zitplaatsen had gewild, deze wel had besteld. En dat ik alsnog mijn veldkaarten wens te ontvangen, en anders geld terug......Gaat "em" natuurlijk niet worden, nu ik al deze reacties lees...

jopie77
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mei 2010 11:53

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door jopie77 »

heeft iemand vanmiddag of vanavond nog contact gehad met ticktnet? Ik zie het telefoonnummer ook nog niet op de website, dat zouden ze vanavond bekend maken.

vivianl
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 15:13

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door vivianl »

Ik ben al vanaf vanmiddag aan het proberen om hem te bereiken, maar krijg iedere keer voice-mail. Ook ik kan het telefoonnummer op de website niet vinden.

stefan__martens
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2010 14:50

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door stefan__martens »

Heb zojuist een briefje gevonden van TNT met de melding dat ze met de aangetekende tickets voor de deur hebben gestaan (uiteraard als je werken bent) en dat ik ze vanaf morgen op het postkantoor op kan halen.
Godzijdank, dat is één. Nu zullen dit ipv veldkaarten wel zitplaatsen voor ergens bovenin een hoek zijn, ver weg. Voor een bedrag van 110,00 vind ik dit belachelijk.

Het lijkt erop dat deze man iedereen maar laat betalen, en op het laatste moment de ''goedkope tribunekaartjes'' even gauw bij de Kruidvat haalt voor 25,00 per ticket. Aangezien iedereen (die kaarten krijgt) hier ipv veldkaarten tribunekaarten ontvangt.

Voor de mensen die nog helemaal niets hebben mogen ontvangen,
laten we hopen dat jullie dan in ieder geval morgen kaartjes mogen ontvangen.

Vreemde manier van zaken doen....

jopie77
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mei 2010 11:53

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door jopie77 »

net een mail gekregen van ticketnet zelf! ze bieden hun excuses aan en wijten het aan technische problemen, yeah right. de bestelling is in distributie en wordt waarschijnlijk morgen bezorgd. het is in ieder geval iets.....

x-natasja-x86
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2010 20:08

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door x-natasja-x86 »

Ook ik heb kaartjes bestelt via ticketnet.biz
top bedrijf zeg!! goede service...NOT!! Vandaag kreeg ik eindelijk reactie na meerdere mails..de kaarten zijn verstuurd en zouden vandaag uiterlijk morgen binnen komen. Ook het zelfde verhaal als vele andere geen staanplaatsen maar zit plaatsen. Er stond wel bij vermeld dat het dezelfde rang of hoger zou zijn...
Vandaag zijn ze langs geweest van tnt post maar was niet thuis dus morge ochtend vlieg ik na het postkantoor...ik hou me hart vast als ik al jullie reacties lees!!
Ze kunnen dit toch niet maken?? Ik wil heel graag heen maar wil wat ik heb bestelt en dat zijn staanplaatsen!! 89euro per stuk.. als ik voor minder binnen krijg laat ook ik het er niet bij zitten!
Mijn vriendin heeft ook kaarten bestelt en die man van de ticketnet gesproken en hij zou haar terug bellen smiddags om te kijken of hij er nog wat aan kon doen...nou mooi niet gebeld dus he! Ook niet te bereiken verder..
Hopelijk kunnen wij met elkaar er wat aan doen! geef bij deze mijn email adres ook zodat we hopelijk met elkaar ons gelijk kunnen halen en ons recht!
[email protected]
groetjes natasja

sharonvw
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2010 21:20

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door sharonvw »

zoals jullie allemaal, ben ik er ook ingetuiind.. kaarten besteld van toppers in concert maar nog steeds geen mail, of kaarten..!
ben vandaag naar alle 2 de adressen geweest, het eerste adres op de eerste mail, van dat je betaald had, dat adres bestaat al niet meer, en die andere zat een repectionste die zei dat je opgestuurd waren aangetekend, en dat ze vandaag dan binnen moesten zijn,, mooi niet..
ik heb ook een nummer gevonde 0840030074 maar de voicemail..

maar we zijn er allemaal ziek van, dit moeten we samen oplossen? of niet?
misschien KAT IN DE ZAK OF OPGELICHT..?

danielle76
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 21:39

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door danielle76 »

Vandaag eindelijk (na vele e-mails) de 2 kaarten van de Toppers ontvangen voor vrijdag 21 mei. Besteld: 2 veldkaarten, gekregen 2 zitplaatsen. Gaat hier niet mee accoord. Stelletje schoften van Ticketnet.biz :oops:

sharonvw
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2010 21:20

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door sharonvw »

mensen..

stuur een mail naar kat in de zak, misschien kan hij ons helpen met onze mails

[email protected]

dank je wel

en kan eventueel mij ook mailen
[email protected]

haaridee
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mei 2010 22:47

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door haaridee »

Ook wij hebben 9 veldkaarten besteld op ticketnet.biz!!!
Bijna €900 achter, we hadden het als persooneel feest gepland en met vrienden.
We zijn elk jaar geweest nu met een grote groep, dus willen niet zitten.
Kaarten op orginele verkooppunt waren snel uitverkocht ( omdat ze ze liever verkopen aan grote bedrijfen die veel op kopen en gaan stunten dan aan hun echte fans )
Wij zijn opzoek gegaan naar een site en kwamen op ticketbiz, we twijfelden al een beetje aan het bedrijf maar alles zag er goed uit, en we kregen gerustelde mail op onze vragen. Toch besteld en nu zwaar opgelicht!!!
Ik heb nog helemaal niks en het wordt nu heel spannend, en als ik kaarten krijg dan zit plaatsen dus niet wat ik besteld heb.
Echt ongeloofelijk dat dit allemaal zomaar kan, als ik mijn kaarten niet krijg ben ik €900 kwijt!!!! Dat is een hele leuke vakantie.
Ik ben met de redactie van shownieuws gemaild en die zijn er ook mee bezig.
Morgen ga ik aangifte doen en het nummer wat ik heb van ticketbiz plat bellen (neemt toch niet op....) maar blijf proberen.
Ik hoop dat we iets met zijn allen kunnen bereiken, mail eventueel ook naar sbs shownieuws als je gedupeerde bent.

Deze man mag hier niet mee wegkomen, en zeker niet mee doorgaan!!!!!

joeppoels
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2010 23:38

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door joeppoels »

Hallo ik heb in december 8 veldkaartjes gekocht voor € 89,- per stuk met de belofte dat ze uiterlijk 14 dagen voor het concert binnen zouden zijn. Vele malen gemailed en vandaag, 2 dagen voor het concert, kreeg ik de kaartjes binnen, maar geen veldkaarten. Maar kaartjes voor de tribune, op het kaartje staat een prijs van € 19,75. Met een mail dat er fouten gemaakt zijn met het versturen.
Ik voel me echt opgelicht!!!!!!!!

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door Frans75 »

Waarom wijkt de prijs op mijn ticket af van de door mij betaalde prijs?
TicketNet is een ticketbureau en stelt tickets beschikbaar voor diverse evenementen. TicketNet verkrijgt haar tickets van diverse partijen en derhalve wordt de prijs bepaald door vraag en aanbod. Zo kan het voorkomen dat de prijs die u aan TicketNet heeft betaald afwijkt van de prijs op de door u ontvangen ticket. TicketNet streeft ernaar om zo dicht mogelijk tegen de nominale waarde te verkopen maar is mede afhankelijk van de met ons samenwerkende partijen waarop wij helaas geen invloed kunnen uitoefenen.

xxleentje86
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2010 16:01

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door xxleentje86 »

Hallo,

Ook wij hebben onze 10 VELDKAARTEN nog niet ontvangen...
Is er uberhaupt iemandde de gevraagde veldkaarten heeft ontvangen ipv tribune kaarten????

sharonvw
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2010 21:20

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door sharonvw »

ik ben ook 1 van de gedupeerde
ik heb gemaild naar shownieuws, misschien als meerdere dat doen, komen we een stuk verder

[email protected]
mail alsjeblieft ook als je ook 1 van de gedupeerde bent.

gr sharon
[email protected]

Servicedesk TN
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 mei 2010 21:54

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door Servicedesk TN »

Ticketnet.biz streeft ernaar om alle bestellingen zorgvuldig en conform voorwaarden af te wikkelen.

Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw bestelling dan verzoeken wij u zelf contact op te nemen met Ticketnet.biz

Voor contactgegevens verwijzen wij u graag naar onze website: http://www.ticketnet.biz.

Ticketnet.biz streeft naar een correcte afhandeling en zal voor een passende oplossing zorgen.

Vragen en/of opmerkingen die in dit forum worden gepubliceerd en waarover geen contact is opgenomen met Ticketnet.biz, worden verder niet in behandeling genomen.

Ticketnet.biz
Laatst gewijzigd door Servicedesk TN op 23 mei 2010 18:39, 2 keer totaal gewijzigd.

haaridee
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mei 2010 22:47

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door haaridee »

Servicedesk TN schreef:In dit forum zijn de laatste dagen enkele negatieve berichten gepubliceerd over Ticketnet.biz hetgeen wij zeer betreuren.

Ticketnet.biz streeft ernaar om alle bestellingen zorgvuldig en conform voorwaarden af te wikkelen.

Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw bestelling dan verzoeken wij u zelf contact op te nemen met Ticketnet.biz

Voor contactgegevens verwijzen wij u graag naar onze website: http://www.ticketnet.biz.

Ticketnet.biz streeft naar een correcte afhandeling en zal voor een passende oplossing zorgen.

Vragen en/of opmerkingen die in dit forum worden gepubliceerd en waarover geen contact is opgenomen met Ticketnet.biz, worden verder niet in behandeling genomen.

Ticketnet.biz

Ten eerste, jullie nemen de telefoon helemaal niet op nummer 084-0030074
Ik heb al 50 keer gebeld, reageren niet op mail, en versturen zitplaatsen kaarten van €19,75 (jullie mailden dat we gelijkwaardigekaarten kregen) nou voor de goede orde wij hebben €89 betaald niet echt gelijkwaardig vind je wel?
Bovendien heb ik nog steeds helemaal NIKS!!!!!!!!!!
Gewoon oplichterij....begin eens met telefoon aannemen en mail beantwoorden als jullie alles zo correct afhandelen, niks is correct bij jullie!!!

haaridee
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mei 2010 22:47

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door haaridee »

Frans75 schreef:
Waarom wijkt de prijs op mijn ticket af van de door mij betaalde prijs?
TicketNet is een ticketbureau en stelt tickets beschikbaar voor diverse evenementen. TicketNet verkrijgt haar tickets van diverse partijen en derhalve wordt de prijs bepaald door vraag en aanbod. Zo kan het voorkomen dat de prijs die u aan TicketNet heeft betaald afwijkt van de prijs op de door u ontvangen ticket. TicketNet streeft ernaar om zo dicht mogelijk tegen de nominale waarde te verkopen maar is mede afhankelijk van de met ons samenwerkende partijen waarop wij helaas geen invloed kunnen uitoefenen.

MOOI verhaal, slaat helemaal nergens op, ja als je de tickets op het laatste moment nog bij de kruidvat moet kopen is het logisch dat je deze afdankers krijgt.
Misschien gewoon je zaken goed voor elkaar hebben, heb ik ook bij mij op de zaak.
Dit is gewoon een oplichter PUNT!

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door Frans75 »

Als een verkoper al zo'n tekst op zijn site heeft staan geeft dat toch al blijk van zijn betrouwbaarheid.

Gesloten