Waar heb je deze wijsheid vandaan??? Cursus "kul en onzin"?
Nee hoor, een collega-ondernemer had een Daalderop in de bedrijfskantine opgenomen. De mensen merkten een verschil met de Quooker wat smaak betreft. Kul en onzin......tsss grappenmaker.
MVG
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Waar heb je deze wijsheid vandaan??? Cursus "kul en onzin"?
Marlein schreef:Hoe is die beveiliging van de grohe 3 in 1 kraan? Kunnen kinderen wel gewoon water uit de kraan tappen, zonder dat er kokend heet water uit de kraan komt?
De kraan van de Quooker heeft een kinderveilige werking. Een klein kind zal op een knop slaan of eraan draaien maar niet een combinatie van die twee. Daarin zit dus de beveiliging, want je moet de knop indrukken EN draaien. Bij de nieuwe Nordic kranen gaat het rode lampje ook branden als de kraan wordt aangeraakt, dit als extra waarschuwing.Misschien niet helemaal ter zake doende, maar ik vind die kranen nogal gevaarlijk...
Als ik denk aan het aantal ongelukken met de gemiddelde waterkoker, dan zou ik dat nooit aanschaffen als ik kinderen in huis zou hebben.
@Caro,(voordat de vaat in de vaatwasser gaat)