| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile buitenland bellen niet van je belbundel
-
jurjen.v.d
T-mobile buitenland bellen niet van je belbundel
Ik heb al vijf jaar een abbonement bij T-mobile en ik belde altijd in het buitenland op kosten van mijn, soms opgebouwde belbundel. Nu ben ik in februari overgestapt van een flex abonnement naar een Iphone i 150 abonnement. Ik was een aantal weken geleden op vankantie geweest in het buitenland en nu blijkt dat de kosten voor het gebruik van sms en bellen appart in rekening worden gebracht. Ik heb T-mobile gebeld en het blijkt dus nu dat voor zowel en iphone abbonement en het relax abbonement appart betaald moeten worden als je in het buitenland beld of sms jes verstuurd. de flex abbonementen, waarbij alles uit de bundel wordt betaald, worden niet meer afgesloten. Dit is mij in de T-mobile shop nooit medegedeeld bij het afsluiten van een nieuw abbonement. Ik vindt het ook vreemd, dat je eerst een hoeveelheid bel minuten inkoopt en als je vervolgens op vakantie gaat hier geen gebruik van maakt. Het betekend dus dat als ik vier weken op vankantie ga, ik betaal voor de minuten en smsjes betaal die ik in Nederland niet gebruik en voor de minuten en smsjes die ik in het buitenland gebruik. Dit is lekker verdienen voor T-mobile. Betalen voor iets waar je geen gebruik van kunt maken en extra voor waar je wel gebruik van maakt. Ik denk dat ik, na mijn abbonemetsperiode, ga kijken naar een andere provider die mij wel deze service kan bieden.
-
stofzuigertje
Re: T-mobile buitenland bellen niet van je belbundel
Voor een ander abonnement gelden ook andere voorwaarden.
Als U deze niet goed heeft gelezen en alleen naar goedkoper kijkt zonder goed te lezen is dat Uw fout.
Dat U overstapte was niet verplicht en vooraf goed lezen is noodzakelijk.
Dus helaas niet hun maar Uw fout.
Als U deze niet goed heeft gelezen en alleen naar goedkoper kijkt zonder goed te lezen is dat Uw fout.
Dat U overstapte was niet verplicht en vooraf goed lezen is noodzakelijk.
Dus helaas niet hun maar Uw fout.
-
jurjen.v.d
beste stofzuigertje
Het is mij niet gegaan om een goedkoper abonnemet. Mijn vorige abonnement was goedkoper, dus om geld te besparen heb ik het niet gedaan.
In de algemene voorwaarden, die bij een abonnement van T-mobile worden verstrekt, staat niets vermeld over het extra in rekening brengen van de kosten voor het bellen in het buitenland. Op internet is dit, na enig speurwerk, te vinden onder tariefplan. Ik ben van mening dat de verkoper van T-mobile hier betere voorlichting in heeft moeten geven.
Het is mij niet gegaan om een goedkoper abonnemet. Mijn vorige abonnement was goedkoper, dus om geld te besparen heb ik het niet gedaan.
In de algemene voorwaarden, die bij een abonnement van T-mobile worden verstrekt, staat niets vermeld over het extra in rekening brengen van de kosten voor het bellen in het buitenland. Op internet is dit, na enig speurwerk, te vinden onder tariefplan. Ik ben van mening dat de verkoper van T-mobile hier betere voorlichting in heeft moeten geven.
We hebben gisteren een nieuw abonnement afgesloten voor mijn dochter .De verkoper informeerde me keurig over de verschillen in het oude en nieuwe abbonnement. Ik vertelde hem ook dat zij nu alles vanuit de bundel kon doen zoals bellen in het buitenland hij vertelde keurig dat dit met dit abonnement niet meer kon.Dus voor afsluiten kenbaar maken wat je met je abonnement wil gaan doen en of dat ook werkelijk kan.Een verkoper kan niet altijd aan iemands neus zien waarvoor hij/zij de telefoon gaat gebruiken.Je kan zelf ook een beetje intiatief nemen en vooronderzoek doen. Niet alleen de mogelijkheden van een hebbeding toestel bestuderen maar ook het abonnement.Dit is mij in de T-mobile shop nooit medegedeeld bij het afsluiten van een nieuw abbonement
gr Henk