Ik ben even weggeweest naar energie direct, na een mnd belde eneco mij dat ze ook een pakket hadden waardoor ik weer terug ging naar hun. Een ding is zeker weg gaan en terug komen is een drama!! Maar goed , nadat ik de afrekening (eind nota)had afbetaald van ruim 800 euro
moest ik 271 euro gaan betalen per mnd???
maar nu kreeg ik voor een half jaar de jaarnota en tot mijn schrik moet ik 1600 bij betalen!
Ik woon samen met me zwaargehandicapte zoontje in een benedenwoning
ik heb heel veel gebeld met ze en het blijkt alleen het gas te zijn wat zo hoog is electra zit ik nog onder het gemiddelde ik heb volgens de net beheerder 1450 kuup verbruikt aan gas in ruim 5 mnd
Nu hebben we een strenge winter gehad maar s,nachts gaat de verwarming naar 15 graden en overdag naar 20 ik kook electra dus het is puur de verwarming en het warme water
Als ik bel werd er in eerste instantie steeds wat anders gezegd en dan klopte het weer wel en dan weer niet? ik heb de verhuurder gebeld en de Cv ketel is na gekeken en of er geen lek zit in de leiding enz maar nee
ik wordt hier echt heel onrustig van en zit met me handen in het haar
Ik kom rond van een uitkering van 1000 euro omdat ik niet kan werken wegens de zorg voor me zoontje...Maar hier door kom ik dus heel zwaar in de problemen
Help!!!!!!!!!!!!!!!!