LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eukanuba

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
G.Beltman

Re: Eukanuba

Ongelezen bericht door G.Beltman »

Ik heb met veel walging en medeleiden uw item over EUKANUBA en IAM bekeken, mensen die dit met honden doen verdienen zelf niet beter, ik wens hen dit vanharte toe.
Wij hebben TWEE Duitsestaande korthaar, 1 van 9 en 1 van 7 jaar en alle bijde kerngezond.
Het VOER wat onze honden krijgen is HOPA voer, dit voer is puur natuurlijk en zonder PROEFDIER kwelling, tevens ook nog zonder CHEMISCHE bestandelen zoals GEUR- KLEUR- en SMAAKSTOFFEN.
Dit wilde ik even kwijt.
Het adres van mijn voer is HOPAvoer,H.Reijnen.Bonenkampstraat 4 in Weurt bij Nijmegen. Tel: 024-6775861.

Gert en Carla Beltman.

PS. wij geven dit voer al 9 jaar aan onze honden.

Lietje

Ongelezen bericht door Lietje »

Hondenliefhebber ik zal je effe helpen.
De vestiging in Eindhoven is er niet meer.
En nee ook ik hoor niet bij Iams/Eukanuba.
Heb gewoon een eigen mening.
En ik ben van mening dat Eukanuba een goeie voeding is.
En daarbij dit zijn allemaal ouwe koeien.

jan gans

Ongelezen bericht door jan gans »

Dagelijs kijk ik tegen het gigantisch groot bedrijf aan dat IAMS heet!
Hij staat dus in Coevorden!!! De schoorstenen roken de hele dag, het lijkt op een groot crematorium. De gehele buurt geniet gratis mee met de geur van graan en gekookt VLEES. Ze hebben veel riool capaciteit gereserveerd, gelukkig valt dat reuze mee, maar de inversteringen die de zuiveringen heeft gedaan, en niet worden gebruikt, wordt nu door de burger betaald! Men moet eens weten hoeveel overheidsgeld AIMS heeft gekregen om toch maar naar Coevorden te komen. Haven aangelegd, waterweg verbreed, Dan is het wel heel vervelend dat ik dubbel meebetaal aan deze Amerikaanse dierenbeul!
Jan

Hondenliefhebber

Ongelezen bericht door Hondenliefhebber »

Beste lietje

Klopt IAMS zit in Coevorden. Wel raar dat het bedrijf alweer in opspraak is gekomen. Eerst met rare toevoegingen aan het voer en nu dit weer. Voor mij is het duidelijk

beagle

Ongelezen bericht door beagle »

Beste Bart2,

Ik koop bij de bodyshop! Dierproefvrij !!

Oja, je schrijft shampoo en geen sjampoo !

Opstoker

Ongelezen bericht door Opstoker »

Weg met die honden!! en hun vieze uitwerpselen
Hondenbelasting naar 600 euro per jaar per hond,moet je eens zien hoeveel liefhebbers er overblijven!!! :evil: :twisted:

Newie

Ongelezen bericht door Newie »

Iamssucks

aardig hoor die link maar kun jij mij 100% garanderen dat alle andere voeders wel correct bezig zijn?

Nicky

dierenliefhebber

Ongelezen bericht door dierenliefhebber »

Walgelijk dat er ook nog mensen zijn die deze beelden zien en het dan ook nog goed praten. Ik vraag me af hoe fatsoenlijk met je eigen dieren om kunt gaan als je dit allemaal goedkeurt. Vooral door blijven kopen hoor Eukanuba en Iams. Als jullie op vakantie zijn in Oostenrijk of Thailand, eten jullie daar ook hondenvlees? Vast wel :evil:

newie

Ongelezen bericht door newie »

Luister, ik vraag alleen elke keer of iemand mij kan garanderen dat Purina, Pall ed . die zich niet hiermee bezig houden en ik blijf van mening dat mensen nu maar roepen, boycoytten dat voer maar je kunt toch eens contact opnemen met de Eukanuba en ik vraag me nog steeds af waarom opeens nu, nadat dit al zo lang bekend was, Radar dit op tv gooit?
Ik blijf de timing erg vreemd vinden, dan hadden ze dat toen moeten doen.

Nicky

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

WE moeten als dierenliefhebbers deze merken per direct boycotten!!!

Hondenliefhebber

Ongelezen bericht door Hondenliefhebber »

Beste Lietje.

Hoe weet jij dat de vestiging in Eindhoven niet meer bestaat? Heb je toch iets van doen met IAMS/eukanuba ???

Vreemd hoor !

bastiaan

Ongelezen bericht door bastiaan »

hoi,

ik geef mijn hond en poes royal canin die is nederlads staat in veghel.
iederdaad vind ik wel vreemd dat alleen radar ermee gekomen is omdat ik vrijdags al een mail heb van jullie hoe en wat gaat behandeld worden en zaterdag staat er niks over in de krant ben benieuwd wat er in krant staat.
verder weet ik niet zo gewoon de media volgen is juist goed dat radar dit aanhaalt.ook al is oud nieuws.zo he ben ik even klaar mee. :roll: :roll:

josie

Ongelezen bericht door josie »

Royal Canin´s hoofdkantoor staat in veghel maar niet hun fabriek:

Maria Breedspleet

Ongelezen bericht door Maria Breedspleet »

Een ongelofelijke doodschop geven; meer niet.

Al het (mensen) tuig wordt hier vertroeteld en dit moeten we maar als 'normaal'zien??

Nou weten we weer in wat voor oplichterige maatschappij we leven!!

Ook een hondenbezitter.

Micha :twisted:

dierenliefhebber

ik vind het verschrikkelijk in deze tijd. je wordt er gewoon misselijk van dat mensen zo iets doen . ik koop ook dat merk niet meer ik heb ook twee honden ze krijgen wel iets anders maar wat moet ik kopen dan????.
en dan nog die engerd die zijn eigen opstoker noem. jij werk daar zeker .dat vindt jij zeker heerlijk om te zien al dat leed van die dieren. al kosten me honden 1000 euro per jaar ik zal ze nooit weg doen .

jantje123

Ongelezen bericht door jantje123 »

Wij voeren al jaren naar volle tevredenheid Eukanuba aan onze 2 golden retrievers en ze doen het er prima op. Het verhaal van Peta is niet nieuw en het enige bestaansrecht van deze club activisten is om dit soort publiciteit te zoeken. Direct na de eerste meldingen in maart dit jaar over vermeende misstanden hebben wij om opheldering gevraagd bij de Customer Service afdeling van Iams en men heeft hierover volledige openheid van zaken gegeven. Iets wat ik van andere fabrikanten niet kan zeggen. Wie denkt dat Iams achter dit soort proeven staat moet zich eens afvragen wat het belang van een fabrikant van diervoeders zou zijn om dit te doen, dan gooien ze toch hun eigen glazen in?

harrY,S

Ongelezen bericht door harrY,S »

AFSCHUWELIJK DIE BEELDEN :cry:
JE ZIET MAAR OOK DIERENARTSEN BEVELEN DIET VOER AAN :twisted:
ZELF KRIJGT MIJN HONDJE MERADOG SENSITIFE KAN IEMAND MIJ HIER IETS OVER ZEGGEN[/b]

dierenliefhebber

Waarom zou de timing niet goed zijn? Ik vraag me af of er uberhaupt wel een timing is om zulk walgelijk nieuws op tv uit te zenden. Er zullen in ieder geval heel veel mensen zijn die nu eerst gaan onderzoeken wat ze hun dier voorschotelen. Alles wat gedaan wordt om dit leed te stoppen of zelfs te verminderen is meegenomen!

dierenliefhebber

Openheid van zaken door Iams? Laat me niet lachen. Zoiets heet mooipraten, en geen openheid :evil:

sparco

Ongelezen bericht door sparco »

Te ziek gewoon... :shock:
Vroeger kochten wij eukanuba, maar nu niet meer..
En dat is maar goed ook!!!!
Schandalig en idd mensen durven dit dan nog goed te praten ook.. sorry
Idd BOYCOTTEN dit product en laat je stem horen..

Gesloten