LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
herber
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2010 13:33

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door herber »

ik zag dat u op zoek was naar een schelpen lamp en schelpen gordijn
ik heb die lamp in het zwart en goldfinisch (destijds bij nano te koop)
en ik heb het schelpengordijn in het silver en gold finish
zijn nog nieuw in de verpakking

gr berry

MenF
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 nov 2009 17:16

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door MenF »

Beste allen,

Ook wij waren benadeeld door het failliet van Isassi. Echter na veel tijd op dit forum besteedt te hebben zijn wij in contact gekomen met Flow Wonen te Rotterdam (flowwonen.nl). De zeer vriendelijke mensen bij Flow boden ons onze bank aan tegen hetzelfde bedrag dat wij nog verschuldigd waren aan Isassi. Toen de bank bij ons werd thuisgebracht bleek de bank niet door de deur van het halletje te kunnen. Met alle rust en vriendelijkheid hebben de mensen van Flow getracht de bank naar binnen te krijgen. Toch moest de bank later die dag via het huis van de buren naar binnen. Wij zijn zeer gelukkig met onze bank. Nog gelukkiger werd ik van de eigenaar van Flow Wonen die gisteren nog even belde om te vragen of alles gelukt was met onze bank. Aan dit soort service had Isassi nog een puntje kunnen zuigen. Ik ben de dames en heren van Flow Wonen daarom ook zeer erkentelijk. Alles is goed gekomen!!

Met dank aan Box45, Flow Wonen (www.flowwonen.nl) en alle anderen die ons geholpen hebben.

Cheers

sacha1
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2010 23:40

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door sacha1 »

Wij hebben besteld op 28 aug 2009 !.
Vandaag wilde ik bellen om de levering af te spreken, ivm verbouwing hadden we geen haast. Helaas Isassi Amsterdam failliet
Ik heb het hele forum doorgelezen, ik begrijp nu dat het de modelnamen verzinsels zijn en moeilijk te achterhalen
Wij hadden besteld:
een 3 zitsbank model : Sanque en een hocker model :Sanque
Weet iemand de fabrikant hiervan? I hope so

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Sacha 1 heb je toevallig een bonnummer of een naam waarop de bank gekocht is

sacha1
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2010 23:40

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door sacha1 »

Hallo !!
ja 3-zitsbank nr 307 , art.code 030007 ( kopsteun verstelbaar)
en Hocker 90x60 , 635, art.code 03007
kleur: leer 15, emotion 1579 bianco, stiksel brown 3327

sacha1
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2010 23:40

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door sacha1 »

Oh sorry, ik noem een heel verhaal
Bonnummer is 13067, naam Roebersen

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Beste Sacha 1, je order was nog niet geleverd bij iSASSI ten tijde van het faillisement, ik kan je alleen een e-mail adres geven van de leverancier in italia [email protected] vraag naar Adriana en je kan haar in duits en of engels benaderen of de nederlands sprekende vertegenwoordiger [email protected], model naam is model 171 je opgegeven typenummer komt wel overeen, de website is http://www.caliaitalia.com ik hoop je hiermee genoeg informatie geboden te hebben en wens je veel succes

sacha1
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2010 23:40

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door sacha1 »

box45 bedankt voor je supersnelle reactie, ben nu wat geruster met deze informatie. : :D
vriendelijk groet , Sacha

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Sacha ik weet niet je woonplaats maar als ik me goed kan herrineren verkoopt in het alexandrium te Rotterdam artikelen van deze leverancier helaas kan ik me de naam van de winkel niet herrineren en anders weet ik zeker dat de leverencier of vertegenwoordiger je verder zal helpen

taartje10
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:55

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door taartje10 »

hallo,

Ik ben laatst in zowel megastores Den Haag als Alexandrium Rotterdam Nano Interieur tegen gekomen. Ik overweeg om daar een meubelstuk te kopen. Weet iemand hoe het zit met
-de doorstart en huidige leveringen van dit bedrijf.
-wie de leveranciers zijn (ofwel van welke merken zijn de meubelen?)
-welk overkoepelend bedrijf er nog achter nano zit???

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door sjoegel »

Rofra, zie de vele topics op dit forum, heeft de boedel van Nano overgenomen.

yvojes
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2010 15:38

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door yvojes »

Hoi Berry,

Heb je dat schelpengordijn nog in gold fish.
Ik wil het graag hebben.

Jessica

canada1
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2010 15:37

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door canada1 »

hi - ik ben op zoek naar een antwoord op een vraag inzake replacement glazen table top voor onze Prado tafel (zwart glanzend glas, 90x180) , helaas gezien de winkel failliet gegaan is heb ik nog verder geen antwoord kunnen vinden. Weet iemand of er ook andere winkels zijn die deze tafels verkopen of suggesties op andere manier om een replacement quote te vinden? Thanks!

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Canada 1, de nieuwe formule heet nu Stupendo, www.stupendo.nl ook hier verkopen ze de artikelen voor de tafel en anders even mailen naar [email protected]

amsterdam67
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2010 10:37

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door amsterdam67 »

Ik hoop dat dit onderwerp nog actief is!

Juli 2009 hebben wij een bank (Glorenza) bij Isassi gekocht voor ruim 2000 euro.
Geweldig ding en we hebben er erg van genoten, maar de bank lijkt nu niet meer in orde te zijn. Elke keer als we erop gaan zitten hoor je iets knakken. Officieel hebben we nog garantie, alleen waar kunnen we nu terecht???

Hopelijk heeft iemand hier goede ideeen...

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

beste ik krijg nog steeds mail als er op dit onderwerp gereageerd wordt daar heb je geluk aan, mail naar het volgende adres wie eventuele reclamaties overneemt [email protected]

joeritijdink
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2010 16:05

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door joeritijdink »

beste Box45,

Dank voor alle reacties. ik heb ook een vraag over een bank (Bardolino, 3zits + ch. lounge) die ik bij Isassi heb gekocht. Nu wil ik hem opnieuw gaan bekleden. tot wie kan ik me dan wenden? En er zit ook bij mij een deuk in als je erop gaat zitten en dat valt geloof ik onder garantie...weet jij tot wie ik me dan kan richten?
groet en veel dank voor je reactie,
joeri

Cherish
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2010 09:18

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Cherish »

Hallo,

Ik en mijn vriend zijn starters en hebben(vorige week) een mooie tafel gekocht bij I sassi wonen. Het gaat hier om salontafel bonn, deze koste 300,- euro, en het formaat van deze tafel is 1.20 bij 1.20. Deze was echter niet meer op voorraad in de winkel en zij moesten deze laten overkomen uit het magazijn. Ze zouden hier nog 3 tafels van hebben. Wij toegestemd, en de volgende zaterdag was de tafel binnen. Echter, moesten wij nu 350,- euro afrekenen. Dit vind ik al criminaliteit, aangezien de prijs ineens was gestegen NADAT wij hem hadden besteld. Verder bleek het ook nog eens het verkeerde formaat te zijn. We kregen de 160 x 90 ipv de 1.20 bij 1.20. Deze is goedkoper in de winkel dan het formaat die wij wilden hebben. Het was dus niet alleen de verkeerde tafel, we hebben ook de onjuiste prijs betaald.

Wij uiteraard gelijk bellen. We kregen een man aan de lijn die het betreurde dat het zo is gegaan en ruilen was volgens hem zeker mogelijk. Helaas was de 1.20 bij 1.20 niet beschikbaar in de winkel op dat moment, maar donderdag zou de nieuwe levering binnenkomen, en zodra hij daarbij zou zitten zou hij ons bellen. Hij zou sowieso contact met ons opnemen. We hebben niks meer van hem vernomen, en we kunnen I sassi niet meer bereiken. We weten niet meer wat we nu nog kunnen doen. Dit was het eerste meubelstuk dat wij hebben gekocht voor ons eerste huisje en dan al gelijk zo'n ervaring.. Is hier nog iets aan te doen?

Gesloten