LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] een vraag/klacht over kpn internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bennie266

een vraag/klacht over kpn internet

Ongelezen bericht door bennie266 »

Sinds enkele maanden heeft kpn de abonnementen veranderd.
Het premium pakket dat ik hier thuis heb is van 20 mb naar 40 mb gegaan qua download en de upload is van 1 naar 3 mb gegaan.

De snelheid bleef echter op het oude niveau zitten. dit omdat de verbinding niet is aangepast.
Vanwege de afstand tot de wijkcentrale kreeg ik hier altijd maar 17 van de 20 mbit dus het was eigenlijk nog minder dan de helft van wat ik zou moeten krijgen.
Een abonnement lager heeft een upload van 2 mbit en een download van 16 mbit. Dat is dus 1 mbit upload hoger en 1 mbit lager dan wat ik had en 15 euro per maand goedkoper.

KPN heeft het abonnement niet zelf omlaag gezet maar liet mij dus gewoon elke maand 15 euro te veel betalen.

Nu is er vandaag naar kpn gebeld en ze gaan de verbinding deze week omzetten van de adsl+ naar een vdsl verbinding waarmee ik de snelheid wel moet kunnen halen.

En dan nu de vraag:
Is er een mogelijkheid om geld terug te vragen voor de maanden waarin teveel is betaald voor het abonnement? De snelheid was namelijk maar de helft van wat het abonnement zou moeten leveren.

Is er iemand die mij dit kan gaan vertellen want het gaat wel om enkele tientallen euro's.

Chanmaster

Re: een vraag/klacht over kpn internet

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Natuurlijk, uw gekozen abonnement wordt niet geleverd dus kunt u het teveel betaalde terug verlangen.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Voor je overstapt eerst controleren of de snelheden wel haalbaar zijn in uw woning.

Achteraf klagen is niet mogelijk tenzij hun info fout was en ze aangaven dat het wel haalbaar was...
Dus vooraf kijken en print screen maken voor je iets afsluit.

Alsnog kijken wat ze opgeven wat in Uw huis mogelijk is en als ze boven 20mb beloven... maak je kans, anders vermoedelijk niet.

SirPeter

Ongelezen bericht door SirPeter »

Internet extra is altijd 8Mb geweest, Premium is 20 Mb.

Sinds1 maand zijn de snelheden verhoogt dus u zult hooguit 1 maand coulance krijgen. Het Kan niet gaan over tientallen euro's.

Daarnaast worden alle Premium klanten uiteindelijk (waar mogelijk) omgezet naar VDSL kaarten in de centrale. Voor Premium klanten is KPN nog druk bezig en nog niet alle uitgevoerd. Officieel zou het tijdens/na de grote vakantie plaats gaan vinden.

bennie266

Ongelezen bericht door bennie266 »

SirPeter schreef:Internet extra is altijd 8Mb geweest, Premium is 20 Mb.

Sinds1 maand zijn de snelheden verhoogt dus u zult hooguit 1 maand coulance krijgen. Het Kan niet gaan over tientallen euro's.

Daarnaast worden alle Premium klanten uiteindelijk (waar mogelijk) omgezet naar VDSL kaarten in de centrale. Voor Premium klanten is KPN nog druk bezig en nog niet alle uitgevoerd. Officieel zou het tijdens/na de grote vakantie plaats gaan vinden.
sowiesowiezo de maanden april en mei, samen 30 euro :wink:

Mireilleeee

Ongelezen bericht door Mireilleeee »

Kunt u gewoon terug vragen via de helpdesk, geen probleem!

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

Mireilleeee schreef:Kunt u gewoon terug vragen via de helpdesk, geen probleem!
:D duur vraagje kpn hoort gewoon te leveren wat ze toezeggen!

Gesloten