Hallo lezers, en aanstaande verbouwers.
Via deze weg zou ik iedereen willen waarschuwen voor de praktijken van de heer xxx van onderhouds bedrijf ARdV. Medio december heeft deze bij mij een verbouwing opgenomen voor een totaal bedrag van ongeveer 24.000 euro. Al snel bleek dat R zich niet bepaald kon inzetten voor deze klus. De oplevering zou medio maart plaats vinden en momenteel is de verbouwing nog niet afgerond. Ik heb van de eerste offerte een bedrag van om en nabij 18.000 over gemaakt. En eigenlijk is de man meer afwezig dan aanwezig geweest. Toen ik hem hierop aansprak werd ik nogal uitgekafferd. Ik ben op mijn beurt erg boos geworden en heb hem duidelijk gemaakt dat ie zijn werk moest doen. Al snel werden afspraken opnieuw niet nagekomen en heb ik hem voor de keuze gesteld: rechter of onderling contract met voorwaarden en opleverings datum. Huilend en al zieligdoend koos hij voor de laatste optie. Daarin is een leverdatum van 5 mei 2007, werktijd van 40 uur per week, en verval van laatste termijn bij overschrijding van de opleverdatum afgesproken. Hiervoor werd getekend. Na veel van hem gepikt te hebben heb ik zo rond 5 mij nog maar eens coulantie laten zien en hem de gelegenheid gegeven om zn werk op een normale manier af te maken omdat er schot in de zaak leek te zitten. Omdat hij tegels en een gashaard had besteld voor mij heb ik zelfs nog 6400 euro overgemaakt...... En ja... de volgende dag was de vogel gevlogen. Spullen gepakt en nu zit ik met een half huis. Het leeuwendeel van de klus moet worden uitgevoerd, en veel van zn werk moet achteraf bezien zelfs gecorrigeerd worden. Zo liggen de buizen voor de vloerverwarming zo ongeveer 8 cm diep, heeft de badkamer geen afschot en is de nieuwe lichtstraat boven de keuken een enorm tocht gat. Duidelijk mag zijn dat het hier om een oplichter gaat die geen verstand heeft van zn 'beroep'. Dus, beste lezers....ARdV, weg er mee... Begin er niet aan! Dat geld ook voor gemeente bennebroek of heemstede waar hij voor de gemeente zelf wat onderhouds werk zou gaan doen.
Als de verbouwing af is en ik weer wat rust om me heen heb ga ik een rechtzaak aanspannen. Ik heb inmiddels te vertsaan gekregen dat ik mede dankzij correcte betalingen en vooral vanwege het tussentijdse contract sterk sta in deze zaak.
Tot slot meld ik dat ik na de escallatie nog contact met heb hem gehad en hem waarschuwde voor een op hande zijnde rechtzaak. Zijn antwoord: "Maakt me niet uit, ik zit nu op een klus waar ik toch meer verdien...". Leefde we nog maar in het stenen tijdperk, dan wist ik wel wat ik zou doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ARdV
Re: ARdV
beste Pullstar,
Ik ben ook belazerd door deze man, zou je contact met mij op willen zoeken, want ik ben ook van plan om deze man tot stoppen te krijgen.
het verhaal die je hier schrijft komt aardig in de buurt met mijn verhaal.
Ik ben ook belazerd door deze man, zou je contact met mij op willen zoeken, want ik ben ook van plan om deze man tot stoppen te krijgen.
het verhaal die je hier schrijft komt aardig in de buurt met mijn verhaal.
Re: ARdV
Hey Gilbert,
Hoe kan ik met je in contact komen? Wellicht dat we de zaak samen aanhandig kunnen maken.
Groet, Paul
PS Je kan mij mailen via het envolpje bij mijn gebruikersnaam in deze post.
Ik heb overigens informatie waaruit blijkt dat wij niet de enige zijn die benadeeld zijn door deze persoon. Ik hoop dat andere benadeelden zich ook zullen melden.
Hoe kan ik met je in contact komen? Wellicht dat we de zaak samen aanhandig kunnen maken.
Groet, Paul
PS Je kan mij mailen via het envolpje bij mijn gebruikersnaam in deze post.
Ik heb overigens informatie waaruit blijkt dat wij niet de enige zijn die benadeeld zijn door deze persoon. Ik hoop dat andere benadeelden zich ook zullen melden.