LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips 32pf9966/10

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Toolboy

Re: Philips 32pf9966/10

Ongelezen bericht door Toolboy »

Geachte gedupeeeerden.
U heeft allen meebetaald om de kinderziektes/ontwikkelingskosten er uit te halen.
Helaas is dat het risico als u een van de eerste bent .
T

geertepeert

Ongelezen bericht door geertepeert »

ook wij hebben dezelfde klacht vertikale strepen lijkt op schaduw alsof je scherm vies is, lijkt of het er steeds meer worden.
t.v is van sept. 2006.
heeft het zin om philips te bellen?
ik ga het toch doen,eens kijken of ik ook niet serieus word genomen
word vervolgd

Desirée

Ongelezen bericht door Desirée »

Hoi, allemaal.
Heeft iemand al verder iets gehoord of andere oplossingen kunnen regelen.
Ben wel nieuwsgierig, want wij zijn nog geen stap verder gekomen.

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik heb inmiddels 2 aanbiedingen gehad, maar het blijkt dat Philips leveringsproblemen heeft. Ik mag nu uit de nieuwe collectie een toestel kiezen waar ze voor mij een offerte voor gaan maken.. Ik vind dit een prima oplossing, aangezien de nieuwe modellen prachtige specificaties hebben...

appie66

Ongelezen bericht door appie66 »

Ik heb met Philips gebeld en een heavy gesprek gehad met die meneer. Later heb ik op de Philips site nog een heavy chat gesprek gehad met een medewerker en die heeft mun klacht en verontwaardiging (althans dat zei die) door gestuurd naar een hogere instantie bij Philips. Een paar dagen later kreeg ik een brief van CE Repair met een eventuele prijs opgave voor de reapratie van 414,85 euro. Ik heb ze gebeld en gezegd dat ik dit niet van plan was en belachelijk vondt omdat de tv nog geen 3 jaar oud was en toen 1299 euro gekoste. De heer daar zei me dat hij in overleg ging en me terug belde. Dat deed hij binnen enkele minuten ook en toen was het verhaal dat het scherm niet meer leverbaar was, het was uit de handel genomen (heel vaag, dat hoor je toch te weten voordat je een prijs opgave stuurt). Nu kon ik een andere tv uitzoeken in een winkel of op de Philips site, type nummer door geven en hun gingen dan in overleg met Philips of ik die tegen kleine vergoeding (wat ik niet van plan ben) of dat ik deze zo om kon ruilen tegen die andere. Ik heb ze vandaag gebeld met een type wat me wel wat leek en wat overeen komt met degene die ik nu heb. Ik krijg binnen kort bericht van hun dus ik hou jullie op de hoogte.

groetjes Appie.

Shareena

appie66 schreef: Ik heb ze vandaag gebeld met een type wat me wel wat leek en wat overeen komt met degene die ik nu heb. Ik krijg binnen kort bericht van hun dus ik hou jullie op de hoogte.

groetjes Appie.
Welk type overweeg je? Wij gaan voor de 40PFL9705H denk ik.. Komt in juli uit! Mijn vlek wordt wel steeds groter en duidelijker... Ga me steeds meer irriteren eraan!

gerard058

Ongelezen bericht door gerard058 »

Dag lotgenoten,

Heb ook van die zwarte strepen op mijn beeldscherm!
heb na het lezen van dit forum maar eens gebeld met philips
ben benieuwd wat eruit gaat komen.
heb hem gekocht toen ie net uit was dus rond de 2500 euro
dan mag je er toch wel iets van verwachten lijkt me maar als ik deze verhalen lees dan heb ik er een hard hoofd in.
maar goed we wachten af geef ze bij philips nog het voordeel van de twijfel zal nu gebeld worden door de technische dienst die zal toch hopelijk wel zeggen dat dit een bekend probleem is?
voor de telefoon bij philips wisten ze niet van dit probleem en zeiden ze dat ik een forum maar niet serieus moest nemen daar schrijven alleen maar klagers en ontevreden mensen hen mening op.
dus kortom wij nederlandse mensen die een philips product kopen (is voor mij belangrijk dat het een nederlands bedrijf is) worden maar afgeschilderd als mensen die klagen en geen terechte klacht hebben.

wordt vervolgt....

stiftje

Ongelezen bericht door stiftje »

Hallo allemaal,

Heb sinds enkele dagen ook last van dit fenomeen.
Heb 'm gekocht op 26-5-2006 met gelukkig !!! 4jr. WK garantie (was zo'n aktie destijds).
Mijn leverancier is failliet, heb de landelijke keten een mail gestuurd en een kopie naar Philips, immers garantie...
Afwachten, hou iedereen op de hoogte.

gerard058

Ongelezen bericht door gerard058 »

Goedemorgen,

Vorige week gebeld nu al een voorstel.
maar daarin moet ik genoegen met een tv en dan bijbetalen van 425 euro.
dit kan toch niet de bedoeling zijn deze tv die ze aanbieden is normaal maar
575 euro dus krijg je 150 voor je oude terug.
heb maar vriendelijk terug gemaild dat ik niet accoord ga en een ander voorstel
afwacht.

Desirée

Ongelezen bericht door Desirée »

Ze komen alleen maar met zulke voorstellen, en dat is niet om het probleem oplossen. En heeft zeker niets te maken met klagers op het forum. Want als zo'n groot bedrijf zo met zijn klanten/afnemers omgaat, dan zie je wel waar het allemaal alleen maar om draait en dat is dan zeker niet om het produkt zelf maar alleen om de omzet. Jammer want je verwacht van een Nederlands bedrijf toch wel enig respect naar klanten toe, maar blijven bij elk telefoontje volhouden dat ze er nog nooit van gehoord hebben.

appie66

Kep afgelopen week een brief gekregen van CE Repair waar ze vroegen om een kopie van mun aankoop nota. Deze heb ik vandaag op de bus gedaan, dus nu maar weer afwachten met wat ze nu op de proppe komen. Ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.

groetjes Appie.

Marboo111

Ongelezen bericht door Marboo111 »

Gerard058, hoe heet het servicecentre waar je LCD gerepareerd wordt, en als je dan even het reparatienummer noemt ga ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.

stiftje

Ongelezen bericht door stiftje »

stiftje schreef:Hallo allemaal,

Heb sinds enkele dagen ook last van dit fenomeen.
Heb 'm gekocht op 26-5-2006 met gelukkig !!! 4jr. WK garantie (was zo'n aktie destijds).
Mijn leverancier is failliet, heb de landelijke keten een mail gestuurd en een kopie naar Philips, immers garantie...
Afwachten, hou iedereen op de hoogte.
Zaterdag bericht: Krijg een nieuwe, de 32pfl7695. Wil ik iets groters of een ander type, dan bijbetalen. Goeie optie van Philips, komt vermoedelijk door de 4jr garantie. Goede service vanuit Expert, regelden alles voor me.

oberon11

Ongelezen bericht door oberon11 »

Hallo Allemaal,
Ook hier hetzelfde probleem met de vlekken en "strepen" op het scherm.
Het begon links met een vlek/streep maar nu wordt het steeds storender.
TV is in nu net 4 jaar oud, en heb eigenlijk altijd philips TV's gekocht.
Op m'n email is niet gereageerd door Philips.
Als ik zo op internet zoek is dit een structureel/produktie probleem.
Het betreft bepaald geen budget model van Philips.
De aanbiedingen/reacties van Philips die ik zo lees overtuigen me eigenlijk om maar geen Philips meer te kopen.
Ik ga Philips bellen, eigenlijk om te kijken of de service een argument is om bij Philips te blijven....

oberon11

Ongelezen bericht door oberon11 »

Philips heeft teruggebeld.
Voor ze iets kunnen doen moet er eerste technicus langskomen om de oorzaak te onderzoeken.
De kosten voor dit onderzoek werden niet nauwkeurig aangegeven.
Zo'n 35 a 50 Euro voorrijkosten en dan nog administratie en onderzoekskosten.
Dan is er nog niets gerepareerd en komen de kosten voor onderdelen er nog bij.
Gezien alle meldingen die ik op internet zie, lijkt het dus zeer waarschijnlijk dat het display de oorzaak is. Daarmee worden de kosten nagenoeg gelijk aan de kosten voor een nieuwe / betere TV.
Coulance nul komma nul, dus eigenlijk een halfbakken verkoop offerte van hun reparatie diensten.
Conclusie: Philips "topproduct" is geen garantie voor kwaliteit, en service is bepaald geen top dienstverlening.
Dit was dus mijn laatste Philips.

Pieter333

Ongelezen bericht door Pieter333 »

Ook wij hadden/hebben hetzelfde probleem. Strepen over het beeld en inbranden van beelden. Ik had de tv 4 jaar geleden gekocht tijdens het vorige WK voetbal met garantie tot het volgende WK. Probleem op tijd gemeld maar Philips wist niks van deze garantie actie, zou een actie van Expert zijn geweest. Daar had ik het toestel al tweemaal eerder gebracht maar die zagen eerst het probleem niet en wisten het later niet op te lossen. Expert heeft het toestel nu naar Philips gestuurd. Uiteraard duurt het een week of drie voor je iets hoort, dat duurde mij te lang, zeker met, jawel, het WK voetbal dat is begonnen. Heb dus inmiddels een nieuwe tv gekocht, een Samsung deze keer. Ben benieuwd waar Philips en Expert nu mee komen maar sinds ik een nieuwe tv heb maak ik me er niet meer druk om. Komen ze met een aanbod voor een nieuwe tv met bijbetaling dan zien we wel verder, m'n schoonouders hebben toch ook een nieuwe tv nodig. Maar dat aanbod schat ik niet al te vorstelijk in......

appie66

Ik denk niet dat het veel nut heeft om die gasten te laten komen omdat ze me al wisten te vertellen bij CE Repair dat het scherm niet meer leverbaar was. Verder heb ik nog weinig vernomen van CE Repair nadat ik hun een kopie van mijn nota gestuurd heb enkele weken geleden. Denk dat het binnen kort weer tijd voor een (gezellig) belletje wordt :twisted:

Hou jullie op de hoogte.
Groetje Appie.

Pieter333

Ongelezen bericht door Pieter333 »

Expert heeft zijn best voor me gedaan. Philips deed moeilijk maar Expert heeft het geregeld, we krijgen zonder bijbetaling de nieuwe 32PFL9705. Not bad at all!

fardem

Ongelezen bericht door fardem »

Hallo allemaal.

Ik lees hier allemaal berichten over de 32pfl9966.
Zelf heb ik in juli 2006 de 42pfl9831D gekocht, toen een topmodel van Philips
voor de prijs van 3700 euro. Sedert enige maanden heeft mijn tv aan de linkerzijde een zwart achtige vlek in het scherm welke steeds erger wordt.
Iemand ervaring met een soortgelijk toestel of is dit hetzelfde fenomeen als bij de 9966? Iemand tips hoe Philips het beste te benaderen?

Shareena

Pieter333 schreef:Expert heeft zijn best voor me gedaan. Philips deed moeilijk maar Expert heeft het geregeld, we krijgen zonder bijbetaling de nieuwe 32PFL9705. Not bad at all!
Goed dat ik dit weet... Wil namelijk dezelfde, maar dan een slagje groter! Kijken wat ze voor aanbieding geven...

Gesloten