| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kozijn.de / Jonker
Kozijn.de / Jonker
Helaas al meer dan een jaar bezig om H.Jonker van kozijn.de uit Duitsland aan zijn verplichtingen te laten voldoen. In 2008 meer dan 21000 € aan kozijnen betaald en laten leveren; Nu meer dan een jaar later nog steeds niet afgewerkt; geen terrasdeur incl kozijn geleverd; draairamen verkeerd geplaatst; verkeerde kleur geleverd; een en al ellende!! Ze beloven van alles (ook zwart op wit) maar reageren vervolgens nergens op; ook niet na aanmaningen door advocaat. Gisteren werd ik benaderd door mensen van de belasting (Fraudecoordinator) die met een onderzoek bezig zijn. Zegt al genoeg denk ik; Hier zijn oplichters aan het werk!! zijn er meer mensen met ellendige ervaringen met deze lieden? Is een gezamenlijke aanpak een optie? Deze lieden moet het oplichten van mensen onmogelijk gemaakt worden.
Re: Kozijn.de / Jonker
Geachte,
Graag zou ik n.a.v uw forumbericht met u in contact komen. Hopende op een spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
Kombuis
Graag zou ik n.a.v uw forumbericht met u in contact komen. Hopende op een spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
Kombuis
sorry hoor maar we zijn hier bij het forum van programma radar en niet bij t forum van programma opgelicht. het is natuurlijk erg zuur als iemand dit overkomt maar oplichting is voor mij iets betalen en er niets voor krijgen. U heeft duidelijk kozijnen gekregen al is t niet compleet en af. mischien heeft t bedrijf problemen maar ik vind t persoonlijk geen oplichting. wens U wel dat t goed opgelost gaat worden maar vind op t forum van radar het woord "opgelicht" wel erg vaak gebruikt worden
Zegt wie? Als je bent opgelicht of je denkt dat dit zo is mag je gerust je verhaal hier plaatsen. Er is zelfs een apart forumdeel voor dit soort zaken genoemd "mogelijke oplichters" http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=71boesten29 schreef:sorry hoor maar we zijn hier bij het forum van programma radar en niet bij t forum van programma opgelicht.
Buiten dat het dus op de verkeerde plek op het forum staat is er niets mis mee.
-
marcelbetgen
Sorry voor de late reactie; U kunt met mij in contact komen via :
[email protected]
[email protected]
Kombuis schreef:Geachte,
Met vriendelijke groet,
Kombuis