Ik weet dat het maximaal is maar er zijn grenzen.
Klacht verzonden gisteren 29 mei en heb nog geen reactie ontvangen. Vooruit het is zondag.
op 28 mei jl is mijn abonn gewijzigd van InternetPlusBellen Extra naar InternetPlusBellen Premium.
Mijn internetverbinding was gisteren up van circa 1200 en down 20000. Wat al laag is want moet max zijn met een premium abonn. up 3000 en down 40000. Daar heb ik gisteren over gebelt en de snelheid zou voor 24.00 uur worden aangepast.
Tot mijn verbazing was vanochtend de snelheid nog maar : up 400 en down van circa 16000.
Ik heb daar over gebelt en mijn verbinding kan het zware premium abonn niet aan. Het wordt nu teruggedraait en krijg mijn oude abonn InternetPlusBellen Extra.
Mijn vragen:
- Vind het vreemd dat ik nu pas te horen krijgt dat dit abonn te zwaar is en niet op 4 mei toen ik telefonisch mijn abonn heb gewijzigd.
Gelukkig ben ik niet ingegaan op interactieve TV via internet want dan zou het helemaal een ramp zijn geweest. Als ik nu bel heb ik bijna geen snelheid om normaal te kunnen surven op het internet. Er hangen hier af en toe 4 PC's aan. Daarom hebben we ook gekozen voor een zwaarder abonn.
Als we nu ook interactieve TV hadden gehad hadden we helemaal niet meer kunnen surven, bellen en TV kijken tegelijk. Wat toch eigenlijk wel de bedoeling zou moeten zijn. Iets verkopen zonder op de nadelen te wijze vind ik nog al vreemd en doet de naam KPN geen goed.
- Op het moment heb ik toch al heel wat kosten gemaakt door meerdere malen gebelt te hebben naar 0900-0244. Ik heb meerdere malen gebelt omdat alles me toch heel onduidelijk is geworden allemaal en nog steeds.
- Vind het vreemd dat ik nu weer 4 weken moet wachten tot het terug gedraait wordt. Staat in de bevestigingsmail van vanochtend.
4 wk met een up van 400 en een down van 16.000 voor de prijs van E65 terwijl de snelheid nog minder is dan het gekoopste basis abonn.
Ik maak ook bezwaar tegen de 4 weken.
Hopende op een snelle oplossing en dus niet max 4 wk zodat ik binnen enkele dagen weer een normale snelheid heb wat redelijk hoort bij een abonn van InternetPlusBellen Extra met een beloofde max snelheid van up 2000 en down 16000.
De wachttijden van 4 wk vind ik dus veel te lang. Ik ga er dus vanuit dat ik binnen enkele dagen weer een normale snelheid heb en ik niet 4 weken moet wachten.
Moet ik toch 4 weken wachten dan zal ik helaas overstappen naar UPC waar ik voor dezelfde kosten van circa E75 (incl TV) een snelheid heb van max up 6000 en down 60.000. De levertijd is maar 2 weken en dat is altijd nog korter dan 4 weken die KPN hanteerd om een snelheid aan te passen terwijl dat begin januari 2009 maar een paar dagen was.
Ik betreur de gang van zaken en snap niet hoe zo iets kan gebeuren.
Iets verkopen mag maar het moet niet ten koste gaan van de kwaliteit en de goede informatie. Ben de afgelopen dagen nu al 3 maal gebeld voor interactieve TV terwijl ik nu toch wel mijn bedenkingen heb of dat wel geschikt is omdat de bekabeling buitenshuis te oud is en dus niet meer aan de eisen voldoet. Vind dit een kwalijke zaak. Er wordt alleen gepraat over dat het goedkoper is dan kabel via UPC terwijl als je het totaal pakket bij elkaar optelt men bij UPC meer krijgt (snelheid) dan bij KPN.
Ik hoop op een snele afhandeling van deze klacht.