Zolang ik een gsm heb bel ik via KPN (Hi), nu doet het volgende voor.
Door gezondheid (3 versleten tussenwerfelschijven en een acute hernia) 3 jaar gelden geopereerd. Dit heeft geleid dat de zenuwen in mijn rug-linkerbeen-schaamstreek zijn beschadigd. Zit nu in de W.I.A. ben voor 80-100% arbeidsongeschikt waar ik het heel moeilijk mee heb. (ben net 39).
Nu krijg ik elke maand een rekening voor mijn mobiel, hen een Hi €30,=. Aangezien ik meer geld weggooi dan dat ik ver bel vindt ik dit zonde en heb KPN (Hi) gebeld en gemaild. Of ze mijn abonnement naar beneden kunnen zetten (hele verhaal verteld). Krijg ik als antwoord "sorry meneer dit is u probleem en wij doen er niets aan" U heeft het contact afgesloten dus het uw eigen beslissing. Ik vertelde de medewerker u kunt in het systeem zien hoelang ik al bel met Hi (21 jaar) kan er geen uitzondering gemaakt worden. Ant: ik heb het u al eerder verteld het is uw probleem. Ik kan het afkopen moet ik € 385,= betalen en dan ben ik van Hi af. Zit erover te denken om alles bij KPN weg te halen.
Je mag nooit iemand het slechte wensen, maar ik zou graag wille dat deze medewerker in mijn situatie zat.
Groet,
Rinus
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zwaar teleurgesteld in KPN (Hi)
-
phantagyro79
Re: Zwaar teleurgesteld in KPN (Hi)
Ik meen dat je tegenwoordig wanneer je 1e (en dus oorspronkelijke) abonnement is afgelopen en je abonnement stilzwijgend is verlengd, dat je dan op elk gewenst moment je abonnement kunt opzeggen. Natuurlijk wel met inachtneming van een opzegtermijn. Meestal is deze 1 maand. Een afkoopsom is dus echt absurd. Deze regeling is ontstaan omdat er veel mensen op die manier aan het lijntje werden gehouden en dus eigenlijk opgelicht. Je hebt dus het recht om je abonnement op te zeggen zonder dat je hiervoor moet betalen. (Hierover zullen vast en zeker meerdere artikelen op internet te vinden zijn.) Kom je er niet uit, dan adviseer ik je om je rechtsbijstandsverzekering hierover op te bellen en het probleem uit te leggen. Je medische achtergrond is niet van belang. Iedereen in NL heeft het recht om een stilzwijgend verlengd abonnement op willekeurig moment op te zeggen.
En volgens mij kan je,je abo om een bepaalde tijd(dacht van 3mnd ben ik even kwijt)met 5 euro verlagen.
Dit heb ik al diverse keren gedaan.
Dat moet je wel via internet doen(Hi-site)
@Snepke:snepke schreef:En volgens mij kan je,je abo om een bepaalde tijd(dacht van 3mnd ben ik even kwijt)met 5 euro verlagen.
Bedankt voor het advies, heb hem veranderd naar een Hi €20,= via de site.
Heb ook weer een medewerkster aan de telefoon gehad om te vragen of ik nu weer een contract aan ga voor 2 jaar. Ant. nee
Maar ze vertelde mij het zelfde als waar ik het topic mee gestart was.
Toen heb ik het advies van u verteld om het online te verlagen, zei ze mij dat kon niet. 2 minuten verder gesproken en ze kon nu zien dat mijn abonnement een Hi €20,= was geworden. Heb nu 125 belmin. of 240 smsje.
De medewerkster zou direct dit doorgeven aan haar leidinggevende dat dit geen zakendoens is van KPN (Hi).
Nogmaals bedankt.
Groet,
Rinus