LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verlengen mob. abb.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
johannes02

verlengen mob. abb.

Ongelezen bericht door johannes02 »

Hallo, mijn Vodafone abb. loopt in juli af. Als ik het abb. niet opzeg, of verleng loopt het stilzwijgend door. Betekend dit dan dat het abb. gewoon doorloopt voor de zelfde min. en prijs?? Er staat op de site dat als mijn abb. binnen 4 maanden afloopt ik mijn abb. kan verlengen. Dus niet moet verlengen.

Gizmo©

Re: verlengen mob. abb.

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Maar als je er vanaf wilt, dan moet je het opzeggen.

johannes02

Ongelezen bericht door johannes02 »

Ik bedoel hier dus mee dat ik het contract na mijn eind datum gewoon wil laten doorlopen en niet verlengen om de korting te behouden , omdat dit abb. er niet meer is . Ik weet niet of dit kan. ik las op een site dat de korting geldt zolang het abb. loopt. dus ook ook nadat het contract afloopt. Ik weet niet of dit mogelijk is.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Nee.. let op! Je korting zal vervallen. (dat is ook meteen goede winst voor je provider, mensen die te lui zijn op te zeggen/verlengen) Je zult dan het gewone tarief gaan betalen (stel je hebt simonly voor 50% prijs dan ga je de volle mep betalen)

marknijhuis

Ongelezen bericht door marknijhuis »

Pindakaaspotje schreef:Nee.. let op! Je korting zal vervallen. (dat is ook meteen goede winst voor je provider, mensen die te lui zijn op te zeggen/verlengen) Je zult dan het gewone tarief gaan betalen (stel je hebt simonly voor 50% prijs dan ga je de volle mep betalen)
klopt, Als je je huidige abonnement gaat verlengen dan zullen hoogst waarschijnlijk al je kortingen komen te vervallen. In de meeste gevallen is het dan ook gunstiger om gewoon een nieuw abonnement af te sluiten bij dezelfde provider, zodat je weer een leuke actie kan meepakken. Wat ook interessant kan zijn is het overstappen naar een andere provider die op dat moment een kortingsactie heeft die jou aanspreekt.

Een handige tip: Kijk is op deze site, hier kan je snel en duidelijk zien welk abonnement het beste past bij jouw belgedrag. Deze site houdt ook rekening met eventueel lopende kortingen bij de verschillende aanbieders!

Gesloten