| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] X
Re: X
Wijsneus, ga niet zo bijdehand lopen doen! Je komt net kijken op dit forum en meteen een grote b*k opentrekken?cyborx schreef:Pff... gaap---- Jullie hebben volgens mij verder geen leven .. beetje forums aflopen en een kansloze reactie achter laten hier en daar. Deze tent levert gewoon geen spullen nadat je je euro's hebt overgemaakt. Lijkt me een redelijk kwalijke zaak. Maar niet voor jullie blijkbaar.. ga lekker je psoters en canvansprints daar bestellen joh, maar val dit forum er niet mee lastig.
Moet je vooral doen, krijg je heel veel fans!
Der wijze van posten doet me denken aan een 14 jarige puber die te laat naar bed gaat en enge films kijkt...
Zoals dhc al melde, reacties van een niveau waar een puber zich nog voor zou schamen.Nieuw op een forum de anderen even de les lezen geeft weinig vertrouwen voor de toekomst.cyborx schreef:Pff... gaap---- Jullie hebben volgens mij verder geen leven .. beetje forums aflopen en een kansloze reactie achter laten hier en daar.
cyborx
Tuurlijk is er contact gezocht.. ga zelf ook nog even naar het duitse antwoordapparaat luisteren anders. Heb je weer 5 minuten van je dag nuttig besteedt.
TS: Ik reageeer op je bericht omdat ik je probeer te adviseren. Ik vraag of je contact gezocht hebt, en al geprobeerd hebt te emailen of bellen. Daar kun je normaal op reageren en hoef je mij en andere reageerders niet over af te blaffen.
Als dit mijn bedrijf zou zijn, en jij post als klant zoiets op trosradar. Dan ben ik hierover niet erg te spreken. Tenslotte ga ik ervan uit dat elke situatie (mits het bedrijf goedwillend is) op te lossen is.
Zo niet, dan schrijf je het bedrijf aan verzoek je om je centjes terug ( je moest er natuurlijk een heleboel kranten voor bezorgen ....) of dat ze de producten afleveren.
Grt,
RaVx.
Als dit mijn bedrijf zou zijn, en jij post als klant zoiets op trosradar. Dan ben ik hierover niet erg te spreken. Tenslotte ga ik ervan uit dat elke situatie (mits het bedrijf goedwillend is) op te lossen is.
Zo niet, dan schrijf je het bedrijf aan verzoek je om je centjes terug ( je moest er natuurlijk een heleboel kranten voor bezorgen ....) of dat ze de producten afleveren.
Grt,
RaVx.
joh, wij zijn hier speciaal om jouw te pesten...cyborx schreef:Pff... gaap---- Jullie hebben volgens mij verder geen leven .. beetje forums aflopen en een kansloze reactie achter laten hier en daar. Deze tent levert gewoon geen spullen nadat je je euro's hebt overgemaakt. Lijkt me een redelijk kwalijke zaak. Maar niet voor jullie blijkbaar.. ga lekker je psoters en canvansprints daar bestellen joh, maar val dit forum er niet mee lastig.
jij bent zo belangrijk dat wij daar tijd en energie in steken.
-
Guardian72
- Contacteer:
En toch - als het zo`n slecht bedrijf zou zijn...waarom bestaan ze al vanaf 2006?
Mischien eens uitleggen wat je besteld hebt, wanneer, welke reactie je hebt gehad, en om wat voor bedrag het gaat..
Sommige bedrijven zijn gevoelig voor negatieve publiciteit - dus stuur ze ook een link naar dit forum. Wie weet.
Bron: SIDN.nlDomeinnaam posterxxl.nl
Status actief
Houder karanga GmbH
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar united-domains AG
Gautinger Strasse 10
82319
STARNBERG
Duitsland
Technische contactpersonen [email protected]
Datum registratie 2006-06-09
Mischien eens uitleggen wat je besteld hebt, wanneer, welke reactie je hebt gehad, en om wat voor bedrag het gaat..
Sommige bedrijven zijn gevoelig voor negatieve publiciteit - dus stuur ze ook een link naar dit forum. Wie weet.
-
Guardian72
- Contacteer:
Verrek - trol gemist?bayer113 schreef:Gewoon oude bekende!
Door zijn schrijfwijze valt hij door de maand!