LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Compu Online Leiden

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
angry dragon
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2006 15:43

Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door angry dragon »

Iemand ervaring met Compu-Online uit Leiden?
Averteerd op MP onder de naam Notebook stunter/ PC Shopper...
Heeft 3 notebook advertenties staan.
Vriendin wil er graag een Acer laptop kopen maar zoekt nog info over deze aanbieder....

bosma120
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:52

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door bosma120 »

ik zal dat niet doen wacht al meer als 1 jaar op me computer spullen
maakt elke keer andere smoesjes
heb me computer spullen nog steeds niet

angry dragon
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2006 15:43

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door angry dragon »

Te laat :(
Heb een laptop besteld, kreeg ook snel contact, alles was snel geregeld.
Maar helaas, na twee weken nog geen laptop.
Reageert niet op telefoon, mail ook bijna niet. Hij zal steeds verstuurd worden maar niet dus.
Heb vandaag ingesproken op zijn 06 dat hij vandaag contact met me opneemt of anders ga ik aangifte doen.
Heb zijn buurman-winkel gebeld, die beweert dat hij ziek is. Fijn dan, ik word hier ook ziek van!

angry dragon
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2006 15:43

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door angry dragon »

Zowaar contact met de man gekregen via sms. Hij durft blijkbaar de telefoon niet op te nemen. Hij zou het uitzoeken en contact opnemen... Niet dus, dus zelf er weer achteraan gegaan. Hij sms-te nu dat hij zou gaan uitzoeken wat er mis is gegaan bij TNT. Geloof er niks van, hij geeft me nl. geen track-trace code, dus volgens mij is het helemaal nog niet opgestuurd. Ben bang dat dit een langdurig geintje gaat worden. Maar ik zal OF de laptop krijgen OF mijn geld terug!
Heb MP inmiddels ingelicht en zag zojuist dat zijn advertenties ook zijn verdwenen. :evil:
Heb op aanraden van juridisch loket een aangetekende brief naar hem verstuurd.
Laatst gewijzigd door angry dragon op 01 apr 2010 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

angry dragon
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2006 15:43

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door angry dragon »

Krijg nu mail dat de fout lag bij de TNT of bij zijn collega (is een éénmanszaak, maar fijn), want mijn postcode strookte niet met het pakket.
Geloof er weinig van, want na diverse verzoeken van mijn kant, krijg ik geen track-trace code.
Hij zou voor 12.00 vandaag reactie krijgen van TNT over hoe en waar en wat het pakket was.
Ik kon kiezen uit de opties: notebook opnieuw laten bezorgen of geld retour.
Doe mij de laatste maar.
Hopen dat dat nog gaat lukken voor het weekend.... :?

bosma120
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:52

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door bosma120 »

ik heb ook een bericht via sms gekregen dat hij de de doos waar me computer spullen in zitten een paar dagen geleden heeft opgestuurt
maar ook een 2 x een sms gestuurd of hij een track en trace code heeft
geen reactie.
en ik heb ook geen reperatie bon van hem gehad
van mijn computer die hij ging maken dat is nu al 1 jaar geleden

bosma120
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:52

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door bosma120 »

ik heb meer als een jaar geleden een computer ter reparatie aangeboden
het heeft 6 mnd geduurt voordat ik een andere computer kreeg
toen ik thuis was bleek dat me harddrive`s er niet in zaten + een andere video kaart.
ik heb toen contact opgenomen en kreeg uiteindelijk een andere harddrive
maar niet die van mezelf die in de oude pc had gezeten en een andere videokaart.
ik wacht nu al meer als een jaar op me andere computer spullen
3 harddrive`s, 3 video kaarten + 2 moederborden
ik heb wat sms berichten naar hem verstuurt en eindelijk een reactie
vertelde mij dat een vriend de doos met me pc spullen had opgstuurt
toen ik vroeg om de track en trace code van de doos gaf hij aan dat hij dat niet wist en dat hij dit vandaag ging vragen.
word vervolgt
Laatst gewijzigd door bosma120 op 02 apr 2010 07:19, 1 keer totaal gewijzigd.

angry dragon
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2006 15:43

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door angry dragon »

Hij heeft gebeld!
100% excuses.
En natuurlijk lag de fout bij TNT en/of zijn collega.
Maar ik krijg nog steeds geen track-trace code.
Mijn partner heeft hem vriendelijk doch zeer dringend verzocht het bedrag retour te storten.
Aangezien wij dezelfde bank hebben, moet dat redelijk snel lukken, lijkt me.
Ik wacht af. Als ik mijn geld morgen nog niet heb ga ik wederom over tot de sms aanval, want dat lijkt tot nu toe de enige manier te zijn hem snel te bereiken.
Ik ben inmiddels achter zijn achternaam, dus daar kan ik misschien ook nog wel wat mee.
Mijn aangetekende brief van afgelopen dinsdag ligt gereed op de dichtsbijzijnde afhaal-locatie, ben benieuwd wanneer hij die ophaalt.
To be continued...

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door JtC »

Ik denk dat hij vast niet kan wachten tot hij die aangetekende brief van je kan gaan afhalen :lol:

angry dragon
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2006 15:43

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door angry dragon »

JtC schreef:Ik denk dat hij vast niet kan wachten tot hij die aangetekende brief van je kan gaan afhalen :lol:
Ja, dat denk ik ook niet. Fanmail. :wink:
Anyway, heb hem kenbaar gemaakt dat ik mijn geld deze Pasen nog retour wil. Anders ga ik dinsdag echt aangifte doen, hij heeft nu lang genoeg de tijd gehad.

bosma120
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:52

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door bosma120 »

de doos met me pc spullen zou donderdag zijn verstuurd maar heb de doos nog steeds niet vreemd gister heeft hij me een sms gestuurd met ik bel je in de ochtend en stuur je de track en trace code heb arie gebeld en een sms gestuurd
maar geen reactie

angry dragon
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2006 15:43

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door angry dragon »

Geen geld/notebook ontvangen, dus zojuist aangifte gedaan.
Partner heeft nog ge-smst, eerst geen reactie. Toen nogmaals een sms dat we langs zouden komen deze week, toen kregen we wel reactie. Want dit was een bedreiging jegens hem en hij zou de sms bewaren als bewijs. Tuurlijk joh, lekker doen. Ik bewaar nl. ook alle mail waarin staat dat het pakket is verzonden (niet dus) en ik mijn geld terug krijg (ook niet dus). :evil:
Wordt vervolgd....

bosma120
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:52

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door bosma120 »

heb een bericht gestuurd via sms naar de kennis van compu online dat het allemaal een beetje te lang ging duren en in de sms gezet dat hij snel moest zijn met de trace code omdat ik anders me rechtbijstand verzekering ging inlichten
een sms terug gehad met dat hij nog een lijst die hij had met computer spullen die ik niet betaald heb bij hem
wel contact met compu-online gezocht maar geen reactie
Laatst gewijzigd door bosma120 op 10 mei 2010 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

bosma120
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:52

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door bosma120 »

eindelijk een reactie, hij vertelde dat de doos weer terug is gekomen en dat hij a.s woensdag of donderdag langs komt
word vervolgd

patricia23
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2010 16:27

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door patricia23 »

goedemorgen zoals velen van jullie heb ik keer op keer ook gezeik met deze jongen.wacht nu al maanden op een schede rapport van mijn laptop en me laptop.ik heb zijn nieuwe nummer niet.kan iemand mij die geven of in ieder geval een nummer of adres die ik kan gebruiken om hem te bereiken.wil nu wel eens me spullen terug

bosma120
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:52

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door bosma120 »

arie van compu online heeft mij een datum gegeven wanneer hij langs zal komen met me computer spullen dat was gister
hij is niet gekomen wat mij niet verrast
heb ook een sms gestuurt dat ik naar de rechts bijstand verzekering ging op dit probleem op te lossen
kreeg een sms terug met dat hij nog een lijst had met computer spullen die ik niet had betaald.
terwijl hij de computer zelf aan me hebt gegeven hij vertelde mij dat ik door het lange wachten een ander computer in elkaar ging zetten
en dat ik daar niets voor hoefde te betalen, op dit moment heb hem gemaild maar geen reactie
word vervolgd

angry dragon
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2006 15:43

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door angry dragon »

Patricia23@ ik heb je een pb gestuurd met aanvullende info.
Kijk anders ook even op de site van Tros Opgelicht, kom je 'm ook wel tegen.
Overigens: na aangifte gedaan te hebben heb ik mijn geld ineens retour gekregen.
Case closed.

bosma120
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:52

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door bosma120 »

heb vorige week donderdag een mail van hem gehad en vertelde dat de mail naar een andere mail adres moest toen ik dat deed
kreeg ik de mail terug met delivery failure
dat de mail niet bestond.
ik vandaag aangifte gedaan bij de politie
ik hoop dat ik nu me spullen wel krijg
word vervolgd

patricia23
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2010 16:27

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door patricia23 »

ik heb inmiddels een email gehad dat iemand anders voor de heer oudshoorn waarneemt.of ik mijn adres en postcode en serienummer van de laptop door wilt mailen dan sturen ze hem voor morgen op.hahah ik terug mailen als je waarneemt is de zaak open toch.dan kom ik mooi me laptop zelf halen want dan weet ik zeker dat ik de goede krijg met alles er op en er aan.niks meer gehoord heb daarom weer mail gestuurd dat ze tot dinsdag hebben en anders doe ik aangifte.nog niks vernomen.dus dinsdag naar het bureau.maar weet niet zo goed hoe ik dat moet melden.ik kom aangifte van oplichting??

bosn01
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2010 14:11

Re: Compu Online Leiden

Ongelezen bericht door bosn01 »

Inmiddels mail contact met degene die op dit moment de zaken waarneemt.
Laatst gewijzigd door bosn01 op 09 sep 2010 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten