LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Springstreet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mpa
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2010 14:46

Springstreet

Ongelezen bericht door mpa »

Ik heb op 21 maart 2010 een paar Blowfish laarzen van 129 euro besteld via Springstreet ( internet bedrijf dat producten uit de V.S.haalt). Ik heb de laarzen nog steeds niet. Men is onbereikbaar, reageert nauwelijks op een e-mail. Als er al wordt gemaild, wordt er gezegd dat ze met spoed geleverd zullen worden ( binnen 7 werkdagen). Dat is me al meerdere malen toegezegd. Helaas ben ik er net achter gekomen dat ik niet de enige ben; op klachtenradar.nl regent het klachten over dit bedrijf. Wie geeft advies over hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik wil gewoon mijn geld terug!

BYTB
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2010 15:30

Re: Springstreet

Ongelezen bericht door BYTB »

Ook ik heb laarzen besteld bij Springstreet en nog altijd niet gekregen (wat een verrassing).
Mails gestuurd, gebeld, maar ze reageren nergens op.
Wie weet een oplossing.

urreburre
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2010 18:01

Re: Springstreet

Ongelezen bericht door urreburre »

Ik heb op 6 april 2010 een paar all star converse schoenen van €89,00 besteld bij springstreet en ook betaald. Na emails, invullen van contactformulier en bellen geen enkele reactie..mollie b.v., de organisatie via welke de betaling is gelopen adviseert mij aangifte te doen bij de politie...die springstreet lui zijn in ieder geval oplichters!

Monique_
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2010 20:23

Re: Springstreet

Ongelezen bericht door Monique_ »

Springstreet.nl zijn de grootste oplichters.

14 februari Uggs besteld met een kortingscode van een fashion blog (15%) en betaald via Paypal. Korting werd niet verrekend. Ondanks meerdere emails geen enkele reactie van hun kant, waarna ik 3 mails stuurde om de order te annuleren, vond het inmiddels verdacht worden.

Eind maart een mailtje in gebroken engels dat annuleren niet meer kon omdat de laarzen onderweg zouden zijn.
Uiteindelijk duurde het nog tot begin april voor ze binnen kwamen, en heb ze meteen retour gestuurd omdat ik helemaal klaar was met die lui.

Het is nu 4 juni en ik heb nog altijd geen geld terug gehad,en geen enkele reactie op mijn boze emails behalve 1 of 2 vage mailtjes met "we hebben het vorige week allang overgemaakt".
Nou dat zal best, maar iig niet naar mijn bankrekening.

Ik ga aangifte doen van fraude.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Springstreet

Ongelezen bericht door Guardian72 »

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=82616

Ook dezelfde - met wat meer info.
Mischien helpt het?

kiekie24
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2007 20:19

Re: Springstreet

Ongelezen bericht door kiekie24 »

Ook ik ben er ingetrapt. Op 10 april een sweatshirt besteld van abercrombie & fitch en nog steeds niets binnen.Zelfde verhaal geen antwoord op mailtjes etc.
Ik hoop dat er snel iets aangedaan wordt door tros opgelicht zodat deze oplichterij bij anderen voorkomen kan worden!

Gesloten