LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] greeploos

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukengast

greeploos

Ongelezen bericht door keukengast »

Hallo forumbezoekers :P .

Ik ben op zoek naar een goede, mooie greeploze keuken. Hebben jullie tips waar ik het beste op kan letten? In de wandelgangen hoor ik steeds dat Siematic de beste greeploze keukens heeft....zal ook wel wat kosten denk ik?

Ik heb een eiland nog om te spoelen en te koken en aan 1 wand hoge kasten. App. Atag/Siemens/Bosch combi-stoomoven-koffiecenter-inductie. Blad denk ik composiet omdat er meer keuze is in mooiere (egalere) kleuren. blad liefst zo dun mogelijk, 2cm?
Ik hoor ook steeds meer postieve verhalen over italiaanse keukens, hoe is hun prijs kwaliteit verhouding?

Veel vragen maar ik hoop hier wel antwoord op te krijgen.

Oja, Verhalen over Ikea hoef ik niet te horen omdat ik niet in die leverancier geinteresseerd ben. (als ze uberhaupt greeploos hebben)

vr. groet en alvast bedankt !

Ps: Is er geen rank of the kitchens mogelijk van en over greeploze keukens mogelijk, want een goede greepkeuken is volgens mij nog geen goede greeploze?

hyama

Re: greeploos

Ongelezen bericht door hyama »

kijk eens bij zoeken, ranking the kitchen in toetsen maar weet niet of die allemaal greeploos hebben

Top : Mowlem, Clive Christian, Oster, Team 7

Hoog : Bulthaup, Poggenpohl, Eggersmann, Snaidero, Boffi

Midden hoog: Siematic, Systemat, Next 125, Rational, Leicht, Zeyko, Keller, Arc Linea, Composit, Allmilmo,

Midden midden : Bruynzeel, Nolte, Pronorm, Hacker, Schuller. Alno, Schmidt, Berloni, Beda, Tristar, Hebaform,

Midden laag : Rotpunkt, Nobilia, Ballerina, Störmer, Sachsen, Bauformat, Habemat, Horst, Beeck, Copat, Hofemeier, Nieburg

Laag : Ikea/bouwmarkt, Optifit

sprookje

Ongelezen bericht door sprookje »

Een greeploze keuken is echt heel mooi en ziet er prachtig uit maar soms ook vervelend ervaar ik,ben je aan 't koken en wil je iets uit de kast moet je opletten dat je niet met vuile handen tegen de kasten aanduwt nog niet te spreken over de vingers afdrukken op je kastjes.

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

k,ben je aan 't koken en wil je iets uit de kast moet je opletten dat je niet met vuile handen tegen de kasten aanduwt
Ja, dan moet je inderdaad een greep nemen :-) De bagger kan beter rond een greep zitten dan op een vlak oppervlak. :lol:

Ik weet niet wat jij uitspookt in de keuken sp(r)ookje, maar vieze handjes zijn te voorkomen cq schoon te maken voor je een kast induikt.
Kortom, argument van niks :P

sprookje

Inderdaad pff u weet niet wat ik uithaal in de keuken trouwens mijn man begrijpt het ook niet.Maar als ik kook staat bij mij alles op zijn kop. :lol: :lol:
En de kinderen die een koek of iets anders uit de kast willen laten vaak vettige vingerafdrukken achter op de kast.
Direct na de voetbal of koersen zitten zij aan de kasten,en zweetafdrukken geven ook een vuil aanzicht.

Astrid35

Ongelezen bericht door Astrid35 »

Wij hebben sinds begin juni een Snaidero greeploze keuken. Met servodrive, zodat je je lades een 'knietje' kan geven en dat scheelt ook weer vingerafdrukken. Alhoewel ik moet zeggen dat het best meevalt met die vingerafdrukken (op de hoge kasten geen servodrive omdat het kasten zijn:) )

Ik vind prijs- en kwaliteitsverhouding een persoonlijk iets. We hebben een behoorlijk bedrag voor onze keuken neergeteld, maar daarvoor ook een solide, grote en ruime keuken teruggekregen waar ik elke dag met veel plezier in sta en naar kan kijken:) Ik vind de keuken meer dan zijn geld waard en vergelijk het met een auto. Die gaat voor dat bedrag niet zoveel jaren mee en verliest zijn waarde veel en veel sneller.

Het is dus persoonlijk.

sprookje

Nou een keuken met aleen miele aparatuur in en een prijsklasse van meer dan 30000 euotjes lijkt me niet bepaald goedkoop.
Mijn appothekerskast gaat open bij 2 klopjes.
Een prachtige keuken maar de kindjes maken toch vaak vettige vingertjes op de kasten.

Gesloten