LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal Digitaal 1 grote frustratie

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
yolanda20lilo
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2010 20:18

Canal Digitaal 1 grote frustratie

Ongelezen bericht door yolanda20lilo »

Sinds 4 weken ben ik in het bezit van een abo op canal digitaal voor 42,50 per maand!!!!!!!
Dom, dom dom....Al 2 weken geen beeld dus klantenservice bellen a 0,15 p.m. niet 1x maar inmiddels 13x in totaal 3 uur 47 minuten in de wacht gestaan.
De klanten service heeft 18x mijn kaart geheractiveerd, want dat was de oplossing. U begrijpt het al.....geen beeld. Toen was mijn decoder de schuldige, software zou verouderd zijn.....vreemd is gekocht bij u raad het al canal digitaal!!! Even getest met de kaart van de buren en ja hoor....beeld!
Er word niet gereageerd op e-mails of klachtenbrieven, telefonisch krijg ik te horen dat ze niks voor me kunnen doen omdat ze alles geprobeerd hebben.
WAT MOET IK NU????? :?

Heinrich.Hannover
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 mei 2010 00:32

Re: Canal Digitaal 1 grote frustratie

Ongelezen bericht door Heinrich.Hannover »

Niet meer betalen en uw contract ontbinden !

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Canal Digitaal 1 grote frustratie

Ongelezen bericht door malaga »

@jolanda
Mag ik jou berichtje naar CD sturen?

yolanda20lilo
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2010 20:18

Re: Canal Digitaal 1 grote frustratie

Ongelezen bericht door yolanda20lilo »

Ja zeker, als je denkt dat dat iets uithaalt!!!!!!!

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Canal Digitaal 1 grote frustratie

Ongelezen bericht door malaga »

yolanda20lilo schreef:Ja zeker, als je denkt dat dat iets uithaalt!!!!!!!
Helaas moet je met de kaartnummer inloggen, en deze weet ik dus niet.
Kijk eens hier en stel je vraag op het forum:
http://www.satellietforum.com/

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Canal Digitaal 1 grote frustratie

Ongelezen bericht door snepke »

yolanda20lilo schreef:Sinds 4 weken ben ik in het bezit van een abo op canal digitaal voor 42,50 per maand!!!!!!!
Dom, dom dom....Al 2 weken geen beeld dus klantenservice bellen a 0,15 p.m. niet 1x maar inmiddels 13x in totaal 3 uur 47 minuten in de wacht gestaan.
De klanten service heeft 18x mijn kaart geheractiveerd, want dat was de oplossing. U begrijpt het al.....geen beeld. Toen was mijn decoder de schuldige, software zou verouderd zijn.....vreemd is gekocht bij u raad het al canal digitaal!!! Even getest met de kaart van de buren en ja hoor....beeld!
Er word niet gereageerd op e-mails of klachtenbrieven, telefonisch krijg ik te horen dat ze niks voor me kunnen doen omdat ze alles geprobeerd hebben.
WAT MOET IK NU????? :?
Ik wens je veel sterkte met cd.
Je komt er nooit meer vanaf.
Cd heeft rare streken.

Gesloten