Sinds 4 weken ben ik in het bezit van een abo op canal digitaal voor 42,50 per maand!!!!!!!
Dom, dom dom....Al 2 weken geen beeld dus klantenservice bellen a 0,15 p.m. niet 1x maar inmiddels 13x in totaal 3 uur 47 minuten in de wacht gestaan.
De klanten service heeft 18x mijn kaart geheractiveerd, want dat was de oplossing. U begrijpt het al.....geen beeld. Toen was mijn decoder de schuldige, software zou verouderd zijn.....vreemd is gekocht bij u raad het al canal digitaal!!! Even getest met de kaart van de buren en ja hoor....beeld!
Er word niet gereageerd op e-mails of klachtenbrieven, telefonisch krijg ik te horen dat ze niks voor me kunnen doen omdat ze alles geprobeerd hebben.
WAT MOET IK NU?????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Canal Digitaal 1 grote frustratie
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 07 jun 2010 20:18
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 07 mei 2010 00:32
Re: Canal Digitaal 1 grote frustratie
Niet meer betalen en uw contract ontbinden !
Re: Canal Digitaal 1 grote frustratie
@jolanda
Mag ik jou berichtje naar CD sturen?
Mag ik jou berichtje naar CD sturen?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 07 jun 2010 20:18
Re: Canal Digitaal 1 grote frustratie
Ja zeker, als je denkt dat dat iets uithaalt!!!!!!!
Re: Canal Digitaal 1 grote frustratie
Helaas moet je met de kaartnummer inloggen, en deze weet ik dus niet.yolanda20lilo schreef:Ja zeker, als je denkt dat dat iets uithaalt!!!!!!!
Kijk eens hier en stel je vraag op het forum:
http://www.satellietforum.com/
Re: Canal Digitaal 1 grote frustratie
Ik wens je veel sterkte met cd.yolanda20lilo schreef:Sinds 4 weken ben ik in het bezit van een abo op canal digitaal voor 42,50 per maand!!!!!!!
Dom, dom dom....Al 2 weken geen beeld dus klantenservice bellen a 0,15 p.m. niet 1x maar inmiddels 13x in totaal 3 uur 47 minuten in de wacht gestaan.
De klanten service heeft 18x mijn kaart geheractiveerd, want dat was de oplossing. U begrijpt het al.....geen beeld. Toen was mijn decoder de schuldige, software zou verouderd zijn.....vreemd is gekocht bij u raad het al canal digitaal!!! Even getest met de kaart van de buren en ja hoor....beeld!
Er word niet gereageerd op e-mails of klachtenbrieven, telefonisch krijg ik te horen dat ze niks voor me kunnen doen omdat ze alles geprobeerd hebben.
WAT MOET IK NU?????
Je komt er nooit meer vanaf.
Cd heeft rare streken.