LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.kindje-zindelijk.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sans6

www.kindje-zindelijk.nl

Ongelezen bericht door sans6 »

Op deze website verkoopt mevrouw Ingeborg van Zuylen een E-book, met daarin een gegarandeerde manier om je kind binnen 2 weken zindelijk te krijgen.
Lukt dit niet, geeft zij het complete aankoopbedrag terug, zo stelt zij letterlijk op haar site:
Luister: ik garandeer u dat deze handleiding voor 100% werkt voor u en uw kindje. Ik realiseer mij dat dit nogal een zelfverzekerde stelling is... ik ken u of uw kind namelijk niet persoonlijk... dus hoe kan ik dit garanderen?

Het zit zo: ondanks dat "In 3 dagen op het potje" zich heeft bewezen met zeer hoge succescijfers -- bestaat er altijd een kans dat het niet werkt voor u of uw kind. Dit is de reden dat ik u het e-boek wil aanbieden zonder risico.

Hier is mijn persoonlijke garantie:

"Ik, Ingeborg van Zuylen,

garandeer u persoonlijk dat het "In 3 dagen op het potje" e-boek:

- Uw kindje voor eens en voor altijd zindelijk maakt.

- Een eind maakt aan uw zorgen over het zindelijk worden van uw kind.

Wanneer u niet 100% tevreden bent over de resultaten van het programma, kost het u geen cent en zal ik het aankoopbedrag terugstorten op uw bankrekening."

Prima service toch?
Daarnaast krijgt men, naast het E-book ook nog een boek met kinderverhalen én een boek met kinderliedjes.

Voor dit alles betaal je dan €13,75.
De afbeeldingen van de boeken zien er veelbelovend uit, en dus bestel je dit bij mevrouw van Zuylen.
Betalen gaat via Ideal, dus erg makkelijk.
Daarna kunnen de E-books gedownload worden.

Wat een teleurstelling, het "zindelijk-maken boek" zijn 6 blz in een groot lettertype, het verhalenboek bestaat uit een aantal onduidelijke verhalen, waarvan ik denk dat deze mw ze zelf bedacht heeft, vól spelfouten en het liedjesboek is wss gekopieerd uit een ander boek.

Natuurlijk houd ik mw van Zuylen aan haar belofte, verspreid over een 4 maanden heb ik haar meerdere emails gestuurd met het verzoek contact op te nemen en mijn geld terug te storten.

Uiteraard komt hier helemaal geen reactie.

Ook Googlen op de naam Ingeborg van Zuylen geeft geen andere hits als deze website.

Wss kan deze mevrouw haar gang gaan, omdat het bedrag voor velen niet groot genoeg is om er werk van te maken.

Inmiddels is het bij mij een principe-kwestie en ben ik aan het kijken welke stappen ik nu kan nemen.

Ik zit al in de schuldsanering, en voor mij is dit dus wél een hoop geld.
Iemand tips of ervaring hiermee?

sans6

Re: www.kindje-zindelijk.nl

bedankt, deze melding heb ik inmiddels gedaan.
Iemand nog een idee hoe ik mijn geld terug krijg?

michielNED

Ongelezen bericht door michielNED »

Ik kan op deze site nergens een KVK inschrijving of postadres vinden. Daarnaast wordt ook nergens het aantal pagina's vermeld van het boek. Burgelijk wetboek 7, artikel 46c schrijft voor dat tijdig voor de koop de identiteit van de verkoper en belangrijste kenmerken van de zaak kenbaar gemaakt moeten worden. Indien je bij aflevering deze gegevens niet hebt ontvangen, dan kun je op basis van artikel 46d tot 3 maanden na aankoop de koop te ontbinden.

Je hebt dus naar mijn idee zeker recht om je geld terug te krijgen. Misschien dat het helpt als je vermeld dat je op basis van deze artikelen je geld terug wilt, kan afschrikwekkend zijn. Ook zou je bij de consumentenautoriteit een klacht kunnen indienen, deze kan boetes opleggen bij dit soort oplichters

xxxxxxxxxxx

sans6

bedankt voor deze informatie.
Inmiddels heb ik ook aangifte gedaan.
Ik weet niet of ik daar iets van mag verwachten, maar als niemand dat doet kan deze mevrouw helemaal ongestoord doorgaan met deze praktijken, en dat gun ik haar niet.

sans6

overigens, het rekeningnummer (dat uiteraard pas zichtbaar werd ná betaling via Ideal) ingeven op Google, gaf wél hits, die idd ook met oplichting van doen hadden.

sans6

top dat je dat voor me hebt uitgezocht, nu maar kijken of het telefoonnummer wél daadwerkelijk van haar is!

w83

Ongelezen bericht door w83 »

Dag Sans6,
Ik had ook al vele mailtjes gestuurd en nu eindenlijk mijn geld terug!!!!!!! Ben benieuwd of je het al voor elkaar hebt. Anders hoor ik het graag van je, dan mail ik naar je mailadres hoe ik het voor elkaar heb gekregen.
Een ding is duidelijk, die 'mw' Ingeborg van Zuylen bestaat niet, maar er zit gewoon een corrupte organisatie achter. Krijg allemaal mailtjes met taalfouten, zonder hoofdletters en alleen ingeborg eronder. Duidelijk niet commercieel ingesteld.

Joy79

Ongelezen bericht door Joy79 »

Helaas heb ik ook 13,75 euro betaald.
Ik lees dat een aantal mensen het voor elkaar hebben gekregen om dit bedrag terug te krijgen. Kan iemand mij helpen ??

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Om even een paar mensen hier op weg te helpen:

Als je naar https://www.sidn.nl/over-nl/whois/ gaat, en dan de link kindje-zindelijk invoert (uitgebreid zoeken aan vinken) en dan drukt op "OK", dan zie je de houder en de administratieve contactpersoon: een e-mailadres. Je hebt dan nog geen woon/vestigingsadres. Met het e-mailadres kun je dan weer zoeken op Google. Er worden daarna een 5-tal resultaten getoond. En in 1 van die resultaten vind je de gegevens van deze persoon (adres + telefoonnummer). 8) Kun je er zelf heen gaan of een knokploeg op af sturen.

Gesloten