LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Honig WK shirt 2010

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
moon65

Honig WK shirt 2010

Ongelezen bericht door moon65 »

In maart 2010 kwam Honig wederom met een t shirt aktie op de proppen. Leuk, dacht ik en ik bestelde alvast eentje voor mijn jongste zoontje van 7. Waarschijnlijk was ik een van de eersten die een shirtje bestelden, want na bestelling had ik binnen tien dagen mijn shirt thuis. Oudste zoon zag het en dacht: hee dat is leuk, dat wil ik toch ook wel.

Ff later had ik de codes bij elkaar en bestelde op 25 maart jl het shirt voor de oudste zoon. Tegelijkertijd betaalde ik de bijbetaling plus verzendkosten, in totaal 9,95. Ik kreeg bericht ; het zou ongeveer 3 weken duren vooraleer we het shirt thuis gestuurd kregen. Rond koninnedag besloot ik te bellen en er werd mij verteld dat het shirt al onderweg, cq al bezorgd zou zijn. Waar het dan bezorgd zou zijn weet ik niet maar hier in elk geval niet.

Alles werd opnieuw bekeken en er zou een nieuwe poging tot bezorgen gedaan worden. Dit zou ongeveer 10 dagen duren.

U raad het al, tien dagen verder; geen shirt. Weer gebeld. Tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen : sja als u pas op 4 mei besteld en betaald, kan u niet verwachten dat het shirt nu al (ergens rond 20 mei) binnen is. Ik heb naar honig het bewijs gestuurd dat het shirt echt op 25 maart 2010 besteld en betaald is. Echter hierop geen antwoord.

Ruim een week geleden kreeg ik een klantonvriendelijke telefoniste van Honig aan de lijn. Zij sommeerde mij dat ik geduld moest hebben!!! Het shirt zou deze week (as we speak) bezorgd worden.

Nou is die week al vrijwel om. Ik heb beloofd te wachten tot en met vrijdag. Ik weet zeker dat dit shirt gewoon niet aankomt. Mijn nieuwsgierigheid dwingt mij morgen contact op te nemen met mevrouw Honig, gewoon omdat ik wil weten wat ze nu weer te melden hebben.

In mijn ogen riekt dit toch ook wel wat naar oplichterij. Sorry maar ik kan het niet anders brengen. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik de enige ben bij wie dit gebeurd. STerker, bij een kennisje van me gebeurd exact hetzelfde.

Zijn er meer mensen die al weken wachten op een shirt, maar dat shirt maar niet krijgen? Misschien is het een idee om met zijn allen iets te doen hiermee? Ik ben bereid hiermee in de uitzending te komen.

Kind is zwaar teleurgesteld. We hopen dat dit uiteraard kan worden opgelost maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in.

Ik ben benieuwd of hier reakties op volgen.

Op

Westerlaken

Re: Honig WK shirt 2010

Ongelezen bericht door Westerlaken »

Hallo Moon65,

Je was me net voor: ook ik baal intussen verschrikkelijk van deze Honig aktie.

Ik bestelde en betaalde op 9 april twee t-shirts voor onze zoons. Eén t-shirt kwam na drie weken. Van het andere t-shirt beweert Honig dat de bestelling nooit is binnen gekomen.
Nu zit de aktie zo in elkaar dat een bestelling wordt afgerond met de betaling ervan, dus het is mij werkelijk een raadsel hoe mijn betaling binnen kan zijn gekomen zonder de voorafgaande bestelling....

Hoe dan ook... overal worden fouten gemaakt, dus waarom zou dat bij Honig niet zo zijn....

Waar ik echter wel heel boos om ben is:
- dat ik nooit een reactie heb gekregen op mijn vier (!) mailtjes die ik in de periode van 10 april tot 14 mei verstuurde);
- dat de telefonische toezeggingen van de klantenservice om contact op te nemen niet worden nagekomen.

Ik heb intussen aangegeven dat ik het shirt niet meer wil hebben en dat ik het geld dat ik ervoor heb betaald terug wil hebben. De dame van de klantenservice had niervoor alle begrip en zou dit doorgeven aan 'de andere afdeling' die (jawel) hierover contact met mij zou opnemen...... Inmiddels zijn we weer twee weken verder....

Voor mijn diep teleurgestelde zoon heb ik inmiddels een prachtig retro oranjeshirt besteld met zijn naam en favoriete nummer op het rugpand. Het shirt kostte 15 euro (incl verzendkosten) en ik had het binnen 24 uur in huis.

Oh ja, het Honig-t-shirt dat we wél hebben gekregen (en waar mijn zoontje zo dolgelukkig mee is) heb ik intussen gewassen volgens het wasvoorschrift. En nu zitten er kleine gaatjes in het voorpand......

moon65

@westerlaken

Gelukkig is het shirt wat wij wel hebben ontvangen voor de jongste zoon gewoon nog goed gebleven.

Sja en het andere shirt moet nog geweven worden denk ik. Het klopt idd dat je met moeite word terug gebeld en sja dan krijg je iemand aan de lijn die jou de les denkt te kunnen lezen. IK moet geduld hebben? :shock:

Ik heb best begrip voor bepaalde zaken, zo kregen we tussendoor ook een mail over dat de bestelling even op zich zou laten wachten ivm de aswolk.

Ik ga morgen bellen en vragen of ik die kosten ook nog vergoed krijg, Wedden dat ze vertellen dat het shirt bezorgd is?

Ik heb ze tot en met vrijdag de kans gegeven maar weet nu al bijna zeker dat het shirt gewoon niet binnen komt.

Geld ontvangen zijn ze wel goed in maar verder?

Waar heb jji het retro shirt besteld?

moon65

:twisted: Afgelopen vrijdag heb ik het verhaal bij appie heijn neergelegd. Zij gaan kontakt opnemen met Heinz om te zien wat er nog geregeld kan worden.

Vervolgens kwam ik thuis en ik dach tik bel Honig ff op. Ik wil mijn geld terug. Wat denk je wat er gebeurd?

Ze gooien de hoorn neer!!!!

Oe wat kan je ergens pissig om worden! Het gaat niet meer om het shirt, het gaat om het tientje wat ervoor is betaald en wat je gewoon niet terug krijgt. Verder gaat het om het principe gewoon.

Ronduit schandalig!!!

Dhinna

Ongelezen bericht door Dhinna »

Goedemorgen,

Hoe hebben jullie telefonisch contact gekregen met Honig?

Ik heb 28 maart een t-shirt voor mijn vriend besteld en betaald. Tot heden nog niks ontvangen. 4 keer het contactformulier ingevuld en Honig heeft nog steeds geen contact met mij opgenomen. Dit is zeer irritant! Ik vind niet klantvriendelijk dat je een bedrijf niet kan bellen

moon65

Hoi

Nou dat kan wel, als je op de site kijkt van honig staat er links boven een kopje: contact. Je kunt dan een 0800 nummer bellen. Als je die belt kun je op 1 of 2 drukken. Bij twee krijg je mensen voor de wk aktie aan de lijn, echter die melden van alles wat niet klopt. Vanochtend nog werd ik gebeld door eentje van ze die wist te melden dat het aan MIJ lag!! :twisted: Ik zou namelijk het huisnummer niet hebben ingevuld!! Nou moet je weten dat ik dat zeker zes keer per mail en vijf keer per telefoon heb doorgegeven, dus wie is er dan scheel? OFwel, gewoon flauwekul. Allerlei smoesjes hebben de revue gepasseerd, zo zou het aan de aswolk liggen en zou al een aantal malen heir bezorgd zijn.....

Het heeft dus helemaal geen zin om naar dat nummer te bellen.

Ik adviseer je contact op te nemen met Heinz (honig valt onder Heinz) in zeist.

Je kan dan het klantennummer bellen wat op de honig site staat alleen ipv op de 2 (wk aktie) te drukken, druk je op 1. Je komt dan in contact met Heinz. Vraag naar mw. Meester. Ik heb haar vanochtend gesproken en zij beloofd het op te lossen. Nou moet ik het ook nog maar afwachten maar deze week zou ik het geld terug krijgen.

Het is ronduit schandalig, dit is geen aktie, dit riekt gewoon naar oplichterij. Succes

Dhinna

Ik heb 0800 nummer vanochtend ontdekt en ook gebeld. Ik kreeg een soort receptioniste aan de telefoon. Niks mis met een receptioniste hoor, alleen ik kreeg van haar niet het vertrouwen dat het goed komt. Ze vult namelijk een formuliertje in en ze gaat dit naar het hoofdkantoor sturen. Hoofdkantoor zal uiterlijk as vrijdag telefonisch contact met mij opnemen. Dat moet ik dan nog maar ervaren.

Bedankt voor de tip!

moon65

Dhinna, je hebt niet goed gelezen wat ik schreef. Als je naar het nummer belt, krijg je een keuzemenu. Je moet dan de 1 indrukken, niet die voor de wk aktie maar die voor de produkten. Je krijgt dan het hoofdkantoor aan de lijn. Vraag naar mw meester.

Het klantcontactcentrum zadelt je alleen maar op met leugens. Vandaag werd ik zowaar voor seniel verklaard. Ik heb nu zelf maar eens het knopje ingedrukt.

ik hoop dat het vanuit zeist wel word opgelost. Ik ben hier enorm pissig over. Albert heijn hier in het dorp zou ook nog iets proberen, ben benieuwd wat hen lukt. Dat krijg ik morgen te horen.

Tis gewoon van de idiote. Een aktie op poten stellen die gewoon echt niet deugd!

Succes dhinna en bel morgen even naar dat andere nummer.

linneke77

Ongelezen bericht door linneke77 »

Hallo,
Je mag mijn naam op het lijstje erbij schrijven om er een onderwerp bij radar van te maken.
Ook ik heb hier 2 zeer telleurgestelde kinderen zitten die nog steeds geen shirtje ontvangen hebben.
Heb ook al een paar keer contact gehad met honig en volgens hun had ik vorige week al de shirtjes binnen moeten hebben,maar mooi noppes. Krijg hetzelfde verhaal als jullie. Heb zojuist nog gebeld en het probleem zou bij tnt post liggen die hebben het kwijt gemaakt.
Ik heb tnt gebeld en die wilde graag een 3S barcode hebben,weer een half uur aan de telefoon gehangen bij honig vd barcode maar die hadden ze natuurlijk niet!!! :twisted:
Beste moon moet ik nu hetzelfde nr bellen en dan de 1 kiezen begrijp ik dat goed? Dan ga ik dat nog proberen. Ik heb ook een berichtje gestuurd naar de redactie van radar of ze hier meer klachten over hadden mischien voor jullie ook een optie als jullie dat al niet gedaan hebben.
Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt want als ik ergens niet tegen kan zijn het telleurgestelde kindergezichtjes :cry:

linneke77

Nou,heb mevr.meester aan de telefoon gehad en het was haar niet bekend dat er klachten waren over de levering ze vond zelfs dat de actie voorspoedig verliep :?
Nieuwe shirtjes zijn besteld en over 2 weken worden deze geleverd,ik weet het niet hoor :roll:
Vind wel dat dit onder de aandacht mag komen.
Ik wacht af en laat het wel weten.

Ad 56

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Beste mensen maak u niet zo boos.

U heeft nog een grote troef in handen, laat voortaan die klerezooi van Honig lekker in de winkel liggen, ga gewoon over op een ander merk, die zijn zeker zo goed, en vaak nog goedkoper ook, met dat geld wat u bespaart kunt u in de winkel zelf een goed shirt kopen, en vaak kan je er zelf een mooie tekst op strijken.

Je kan tegenwoordig zelf een reproductie maken via uw pc, en met een speciale folie uw opdruk op uw T-shirt strijken.

Laat Honig gewoon barsten.

Ze proberen reclame te maken, maar ze maken zich echter maar erg belachelijk bij Honig, wat een flut service van Honig.

Met vriendelijke groet,

Ad

XmoniqueX

Ongelezen bericht door XmoniqueX »

Ook ik dacht een leuk t-shirt te hebben besteld. Eind maart heb ik hem besteld en betaald. Maar je raad het al: ook ik heb deze nog niet ontvangen. Inmiddels heb ik twee keer het contact formulier ingevuld, maar hier ook geen reactie op gekregen. Van een bedrijf als Honig had ik toch meer verwacht. Wat een slechte zaak!

moon65

Klinkt stom maar ik ben blij dat er meer van dit soort reakties komen! Het zou mooi zijn als hier verder aandacht aan word besteed.

Ik heb vandaag een pakket soep, cake, taart, lasagne etc ontvangen. Denk dat ik eindelijk mijn scheur eens goed losgetrokken heb en ik denk dat jullie dat ook moeten doen, zeker dadat mevrouw meester mij verteld dat ze alles goed zal oplossen. Het geld ovor het shirt heb ik nog niet terug, maar dat kan een paar dagen duren he.

Nog steeds geld voor mij ook dat als hier media aandacht aan zou worden besteed, dat ik in het rijtje wil, nog steeds is er een teleurgesteld kind. Het gaat in feite ook meer om het principe ook he, zo ga je niet met mensen/klanten om. En dan mevrouw meester die er nou een fijne draai aangeeft dat ze helemaal geen verdere klachten heeft gehad? Hahah nou dat zij ze tegen mij ook, ik viel der echter in de reden met de mededeling dat ze eens over internet moest gaan snuffen...........Het regent klachten, overal!

Het is gewoon belachelijk om een aktie te beginnen die je gewoon niet waar kan maken. Een heleboel teleurgestelde kinderen, het is gewoon te gek voor woorden.

Is er geen redaktieadres ergens te vinden? Kunnen ze in elk geval een link krijgen van dit stukkie. Ik wil ook best het woord voeren hoor, ben eigenlijk nog steeds boos en als ik dan nu lees dat die mevrouw meester beweert nog geen klachten te hebben gehad springen mijn haren spontaan omhoog! :twisted:

Monique het contactformulier invullen heeft geen zin, je moet naar het nummer bellen op de site en dan de 1 intikken dacht ik, in elk geval niet die van de wk aktie, dat zeggen ze erbij. Dat andere nummer is voor vragen over produkten geloof ik. Je krijgt dan het hoofdkantoor aan de lijn.

Ik heb overigens niets van albert heijn gehoord, die ga ik morgen ff bellen om te zien wat zij nog hebben kunnen regelen. Ap heijn kan er zelf niks mee, maar als een manager mij zegt dit wel effe te willen regelen, dan vind ik het niet meer dan normaal dan dat ie dat ook doet. Dus ik ben benieuwd.

Ik laat het jullie weten.

karly73

Ongelezen bericht door karly73 »

Potverdorie, ik heb net een uur geleden een shirt besteld voor mijn dochter! Nu dacht ik nog ff de radar site te bekijken en ojee.

Ik hoop maar dat het goed komt... :wink:

btroost

Ongelezen bericht door btroost »

Ook ik heb voor onze kleinzoon Rik een shirtje besteld, dus ben benieuwd of we wat krijgen, schrok wel van dit verhaal en ging google en kwam bij Vara's Kassa uit met dit verhaal uit 2006!!!
was net een verhaal als van jullie:
Gebruikersnaam: bino
Level: Datum: donderdag 8 jun 2006, 10:24
Categorie: Levensmiddelen & Voeding - Overig
Antwoorden: 14
Trefwoorden: In maart werd ik meteen enthousiast door de oranje shirt actie van Honig. 3 Dagen nadat de actie startte (half maart) stuurden wij alle punten in die nodig waren voor 2 shirts en 12 april werd alles afgeschreven van de rekening. Dat kon kloppen, want de levertijd zou 4 weken bedragen. 27 april besloot ik eens te bellen met Honig of ik de shirts al voor Koninginnedag kon verwachten. Helaas, het zou 3 mei worden... (wel wat langer dan 4 weken, maar volgens de medewerkster waren er wat problemen geweest) 10 mei was er echter nog steeds niks binnen en besloot ik maar weer eens te bellen. Groot was mijn verbazing toen ik hoorde dat het ene shirt 15 april en het andere shirt 22 april al geleverd had moeten zijn. Over de datum 3 mei was niks bekend. Er werd besloten een nieuwe bestelling te doen en er werd mij gegarandeerd dat alles toch wel voor het WK binnen zou zijn. Zojuist heb ik nog maar eens gebeld, waar alles blijft, want er zijn alweer 4 weken om. Er werd mij verzekerd dat ze er echt voor zaterdag zouden zijn en dat ik anders maar moest proberen mn geld terug te krijgen. Nou heb ik er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat het vandaag of morgen geleverd zal worden, ik wacht immers al meer dan 12 weken. Nu is mijn vraag: heb ik er recht op om mijn geld terug te krijgen en kan ik meer krijgen dan alleen mn geld terug als ze niet op tijd leveren, want als ik dit van tevoren had geweten had ik ergens anders wel een oranjeshirt met mijn naam erop besteld. Alvast bedankt!

Wel honig als dit al eerder gebeurd is......doe er dan wat aan, is geen reclame voor een product van jullie dat iedere Nederlander gebruikt, weet ik bijna zeker, jullie zijn de verantwoordelijke voor de shirtjes ook als ze bij Markantas http://www.markantas.nl/
geleverd zouden worden??? daar zijn onze centen toch ook naar toe gegaan????
groetjes Barbara

Dhinna

Afgelopen dinsdag heb ik Honig gebeld (0800-0229973). Toen werd mij beloofd dat ze me voor het einde van de week terug zouden bellen. Ze hebben mij zowaar net teruggebeld!

Ze hadden hun excusses aangeboden. Maar ze hadden dus mijn bestelde t-shirt nooit in productie genomen! Hun uitleg: vanwege de grote vraag naar de WK t-shirts, zijn ze genoodzaakt om extra t-shirts te bestellen. Ik heb mijn t-shirt 28 maart besteld!! Ik kreeg 2 opties: of mijn geld terug of de t-shirt over 2 a 3 weken geleverd krijgen. De WK is dan allang begonnen!! Daar had ik echt geen trek in! Dus ik wil mijn geld terug zien. Ik heb een nummer gekregen die ik kan bellen als het geld over een week nog niet is gestort. Als dat maar goed gaat. Maar mooi geen WK t-shirt..... Zwaar teleurgesteld!

moon65

HA de zoveelste leugen!!!!

Valt nog mee dat ze niet aan jou meldden dat je niet betaald hebt, want deden ze bij mij dus ook, ik zou pas op vier mei hebben besteld en nog later betaald , dus het lag geheel aan mij.

Dinsdag belden ze nog van het klantcontactcentrum met de mededeling dat het allemaal aan mij lag (alweer) , ik had namelijk het huisnummer niet ingevuld bij de aanvraag!!!

Je kan je afvragen wat voor personeel bij dat centrum zit, ik denk dat er niemand kan lezen en luisteren, das natuurlijk goedkoper he , om misschien zelfs ongeschoold personeel de klachten aan te laten nemen.

Ik heb 10!! mailtjes gestuurd met daarin het volledige adres en zes keer telefonisch verteld wat het adres was.

NOu sorry maar iemand die zwakbegaafd is zou dit nog begrijpen, hoe dom kan je zijn zeg!

Ik heb, net zoals ze afgelopen maandag bij mij deden; gewoon het knopje van de telefoon ingedrukt

Idd zie het geld maar terug te krijgen, tis echt schandalig!

linneke77

Ik vind toch dat we via radar moeten proberen er werk van te maken,dit kan toch niet langer zo??!!
Ik heb ook nog niks van de redactie gehoord,zal morgen eens uitvogelen of ik ze kan bellen.

moon65

Ik ben het helemaal met je eens maar dat is wel duidelijk denk ik

Ik vind ook niet dat we het hierbij moeten laten

:twisted:

Ad 56

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste mensen,

Dit is toch eem hele mooie lukratieven manier om snel geld te verdienen.

Als je als bedrijf mislukt in de producten en zware verliezen draait, dan kun je het toch op deze erg gemakkelijke manier geld te verdienen.

Zet een paar simpele bimbo's achter een telefoon die de woeste klanten afzijdig houden, de hoog geplaatse schooiers van dit bedrijf blijven wel op een hele gemakkelijke manier buiten schot.

Ik denk dat een hele goede manier is om echt aandacht te krijgen, om eens bij het bedrijf langs te gaan, neem een camera ploeg mee en wat reporters, zorg dat dit gedoe op de buis komt, en vergeet dan vooral de dagbladen niet.

Dat geeft wel een zo erg gratis leuke reclame voor dit waardeloze en zeer nutteloze bedrijf, dat kant zijn weerga niet.
Dat zal in slaan als een bom, een betere reclame kan een bedrijf toch niet zomaar gratis krijgen, toch!!

Dan krijgen die hun eigen trekken eens flink thuis.

Als schrijven, e-mailen en telefoneren niet helpt, nou, ik kan u vertellen dat dit wel zal helpen, dan rennen ze hun zolen van hun schoenen echt heel hard voorbij, ze laten zelfs rooksporen na.

Wat ik u ook nog kan melden, ik denk dat de regie en de mensen van Tros Radar met vakantie verlof zijn, in elk geval nemen ze nu geen nieuwe zaken op.
Dat is wat ik een week of 2 geleden te horen gekregen heb.
Ik kan het misschien mis hebben en dat de consumenten zaken nog wel doorwerken, probeer het anders even, en u weet het.

Ik wens u allen veel succes toe met deze domme aktie van Honig, koop gewoon voortaan een ander merk, laat hun ook eens in de kou staan.

Met vriendelijke groet,

Ad

Gesloten