Hallo,
Graag zou ik jullie mening horen over de offerte die wij hebben gekregen voor onze keuken. De opstelling is als volgt.
Tegen de wand:
Hoge kast (256cm) inclusief koelvriescombinatie
Hoge kast (256 cm) inclusief oven/magnetroncombinatie
Lage ladekast 60cm (2 lades, 1 binnenlade)
Vrijstaand fornuis 90 cm
lage ladekast 120 cm (2 lades, 1 binnenlade)
Spoeleiland
lage kast met deur 60 cm
lage kast met deur 60 cm onder spoelbak
inbouw vaatwasser
3x lage kast met deur 40 cm aan de andere zijde
Keukenkastjes van Hacker AV Systemat AV 2020 kunststof front verticaal afgerond en horizontaal afgewerkt met vormkant, oudwit glanzend. Plint 22 cm, edelstaal look 077. Inclusief afdekpanelen voor de zijkanten.
Laden: motion, scharnier: clip.
Werkblad: composiet, 4 cm dik, Lion stone met randafwerking WL4
- 60 x60 cm, 60x 121 cm en 185,2 x 100
- inkratten van werkblad
- uitsparing kraan en geintegreerde spoelbak (onderbouw)
Apparatuur
- Whirlpool ADG 9340/3 vaatwasmachine
- Whirlpool AMW 820 IX inbouw combimagnetron (volgens mij is dit zelfs zonder ovenfunctie)
-SMEG fornuis SNL90D7
- Mercurio 90 schouwwasemkap
- Bauknecht KGI 3112/1 koelvriescombi
- Boretti AW 90 achterwandbekleding RVS
- Franke QAX210 rvs inlegspoelbak
- Huismerk eenhendel mengkraan (ref11)
Totale prijs inclusief montage, apparatuur en materialen werd ons aangeboden voor €11.000,-
We hebben nog niet verder onderhandeld, maar naar mijn idee is dit aan de hoge kant, zeker gezien onze basisapparatuur. Graag zou ik jullie mening horen over wat een realistische prijs is hiervoor.
Groeten!
Ps we denken er ook over de badkamer erbij te laten offreren, die moeten we ook nog aanschaffen voor ons nieuwbouwhuis.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hou reeel is onze keukenofferte?
Re: Hou reeel is onze keukenofferte?
8300 is een betere prijs.
Hoi Sjoegel,
Bedankt voor je reactie. Kun je me misschien ook vertellen waarop je dat basseert, zodat ik zelf weet waar de marge zit? Is dat op de kasten of de apparatuur bijvoorbeeld?
Bedankt!
Bedankt voor je reactie. Kun je me misschien ook vertellen waarop je dat basseert, zodat ik zelf weet waar de marge zit? Is dat op de kasten of de apparatuur bijvoorbeeld?
Bedankt!
-
Een reële tegen offerte maken is een goede optie, laat je offerte wel goed bekijken kasten van 256 cm hoog lijken mij onwaarschijnlijk, verkoop zelf ook keukens en ben ze behoudens maatwerk nog niet tegen gekomen. Wil je eens doorpraten mag je bellen keukens urk en ik wil je wel van advies zijn.