Vorig jaar had ik een sim-only abonnement van Telfort, bij de verlenging hiervan werd mij foutieve informatie verstrekt, waardoor ik alles heb geweigerd en de verlenging is ongedaan gemaakt. Tot zover gaat het prima, echter gaat er iets fout met het afsluiten van de lijn in december 2009 en kan ik gewoon bellen, dit heb ik twee keer geprobeerd te melden d.m.v. de klantenservice te bellen, deze vertelden mij dat het o.k. was en dat het vanzelf geregeld wordt. na twee keer dacht ik, goed dan zien we wel hoe het gaat verlopen (Ik had m'n buik al een beetje vol van Telfort, omdat ze ook in die tijd Compuserve Internet en bellen hadden overgenomen en deze overname ook al vol fouten ging met als resultaat 5 weken geen telefoon en internet omdat het abonnement opnieuw aangevraagd moest worden), in de tussentijd kon ik gewoon bellen, tot dat er vorige week ineens geld afgeschreven werd (dit is inmiddels gestorneerd), en bleek dat Telfort op eigen initiatief een abonnement op mijn naam heeft geactiveerd voor een jaar, zonder mij daarin te kennen, op basis van oude gegevens en zonder incassomachtiging. Op mijn verzoek om contact met me op te nemen wordt gereageerd met de volgende opmerking: U kunt ervan uitgaan dat zodra de afdeling Facturatie uw klacht heeft behandeld, zij alles zullen corrigeren met terugwerkende kracht. De verrekening ziet u dan op één van uw volgende facturen terug.
Nadat uw klacht behandeld is, ontvangt u hierover een sms-bericht. De afdeling Facturatie zal dus geen telefonisch contact met u opnemen. Ik heb ze per mail verteld dat het een onrechtmatige handeling is en dat ik bereid ben tot een gesprek om e.e.a. op te lossen. Nu zou ik graag een advies willen hoe ik dit verder aan moet pakken, want ze zullen ongetwijfeld een incassobureau sturen maar ik heb geen abonnement aangevraagd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort maakt zelf een abonnement aan.
-
- verified
- Contacteer:
Re: Telfort maakt zelf een abonnement aan.
@Demalle
Graag zoeken wij voor u uit wat er precies aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort aan ons kenbaar maken.
Daphne
Graag zoeken wij voor u uit wat er precies aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort aan ons kenbaar maken.
Daphne
Inmiddels is het e.e.a. afgesproken en opgelost, het is dus toch mogelijk!!!
Ik heb kontakt gehad met een heel vriendelijk iemand van de afdeling backoffice en alles was een fluitje van een cent.
Demalle
Ik heb kontakt gehad met een heel vriendelijk iemand van de afdeling backoffice en alles was een fluitje van een cent.
Demalle
Mooi , bedankt dat je het even meld.
Veel plezier
Gr
ATESLI
Veel plezier
Gr
ATESLI