LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Hallo lieve peopeltjes,

Op 25 november (vorige week dus) zijn we met 14 man voor de eerste maal samen gekomen om over het dexia gebeuren te praten, en om elkaars situatie te bespreken.
De persoonlijke situatie van iedreen was best wel verschillend, zo varieerden de restschuld van 5000 Euro tot maar liefst 70.000 Euro, en waren de datums van afloop ook divers.
Zo waren er die één contract hadden en er waren er ook die wel 4 contracten hadden.
Ook waren er 2 man/vrouw gedagvaard (waaronder mijzelf).
Kortom, stof genoeg om over te praten.
Zonder echt in details te treden, want iedreen die in dezelfde situatie zit kan wel raden waarover er allemaal gediscuseerd werd.

De groep die we LVSS hebben genoemd gaat lekker verder, maar wel buiten dit forum om, maar ik wil mensen aanmoediggen om ook iets dergelijks op te zetten met mensen uit je eigen omgeving.


Groet,

Ron uit Den Haag.

Kees
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 okt 2003 21:10

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door Kees »

Lezers,

Als aanvulling hierop kan ik alleen maar beamen wat Ron in deze topic zet: Het is goed om met mensen uit je omgeving over dit onrecht te praten. Dit initiatief verdient meer kansen in diverse plekken in Nederland. Kortom mensen, verenigd u! Ik heb er een zeer goed gevoel aan overgehouden!

Kees

B Suikerbuik
Berichten: 55
Lid geworden op: 01 aug 2003 20:55

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

Ron dit is nou eens een goed idee van je en je hebt zelf nu gezien dat er over praten met andere een goed beeld en gevoel geeft.
Payback roept dit al zo lang tegen de mensen, DOE HET SAMEN.
Ik vind je idee goed en hoop dat andere ook dit voorbeeld gaan volgen o zo samen tot een goed beeld te komen van de zaak en op deze manier de schaamte kwijt te raken.
Als we meer samen werken en onze krachten en plannen bundellen dan kunnen we een vuist maken tegen de aanbieders en dan moet Den Haag ook meer gaan doen.
MENSEN, PRAAT MET ELKAAR EN ZOEK STEUN BIJ ELKAAR, SAMEN KUNNEN WE HEEL DE WERELD AAN, ALLEEN LUKT DIT ECHT NIET.
Ron ga zo door dit moeten we landelijk op gaan zetten en zo in elke provintie een groep maken om uiteindelijk een groot netwerk te krijgen en een denktank waar Dexia slapeloze nachten van gaat krijgen.

mvg B Suikerbuik

moen
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 okt 2003 10:59

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door moen »

beste Ron,
wij vonden de samenkomst ook heel erg nuttig.
de informatie die je dan ook krijgt van de mede gedupeerden kun je tenminste als goedbedoeld ervaren.
er waren ten minste ook geen kwetsende opmerkingen over $tekens.
ik kijk nu al uit naar onze volgende bijeenkomst.
groeten moen.

janw
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 nov 2003 19:09

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door janw »

Wat is de zin van een bijeenkomst? We kunnen praten en nog eens praten en we zijn het er allemaal over eens, dat we bedonderd zijn. De diverse zaken zijn onder de rechter en daar zullen we toch op moeten wachten. Er wordt in dit forum al genoeg gepraat.

JW

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door Mario »

Ach als die mensen dat nou leuk vinden "Ron's boyscout's clubje" en het grootste nieuws is ze komen niet meer terug op dit forum.

Klasse boys geweldig initiatief. Haagse kak :roll:

ab
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 nov 2003 14:57

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door ab »

ik ben ook een dexia gedupeerde wonend in den haag
ik heb belangstelling voor het bijwonen van jullie volgende bijeenkomst
hoe dit te realiseren?
ab

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Hallo,

Geef me je nummer en ik bel je op.

Groet,

Ron udh.

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door Hans2 »

Hi Ron
Goed initiatief zo,n collectief.
Geluk en Sterkte
We are still marching on

B Suikerbuik
Berichten: 55
Lid geworden op: 01 aug 2003 20:55

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

Ron laat je niet uit het veld slaan en houd deze club bij elkaar.
SAMEN STAAN WE STERK. en laat andere dan maar kritiek geven, ik vind je idee een heel goed plan en hoop dat er in Nederland meer van dit soort groepen komen.
Wie weet willen stichtingen en verenigingen hier wel aan meewerken zodat jullie voorbeeld navolging krijgt in meerdere delen van het land.

Mischien kan je zo ook juridische hulp vanuit deze groepen aan gaan sturen zodat er geen versnippering van infomatie en kennis gaat plaatsvinden.
Je kan zo voor andere een houvast zijn om de weg naar de rechter makkelijker te maken.
Veel mensen kunnen dit niet alleen maar met wat hulp van bijv. jullie groep durven ze dit wel en hebben zij maar ook wij meer kans van slagen.
De rechtbanken moeten vol worden gepropt met Dexia zaken dan moet ook Zalm aan de bak, want we leggen zo heel de rechtsorde plat en daar zit Gerrit niet op te wachten.

Houd stand en ga vooral door, mvg B Suikerbuik

EEE

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door EEE »

Klasse gozer , gewoon er mee doorgaan

en niet betalen die restschuld..

mazzl

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Oke, bedankt EEE.

En je weet mijn nummer, als je iets hoort......... bel me.

mzzl.

Ron udh.

Trudy uit Den Haag

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door Trudy uit Den Haag »

Hallo Ron,

Ik vond de bijeenkomst erg geslaagd! Bovendien kwamen een aantal zeer nuttige tips naar voren. Ook geldt hier het spreekwoord "gedeelde smart is halve smart" :cry: Dit forum is toch ook bedoeld om nuttige informatie te verspreiden?

Een kleine groep gedupeerden met gelijksoortige contracten in een bepaalde regio heeft veel voordelen, b.v. met betrekking tot het benaderen van één en dezelfde advocaat.

Bedankt voor je initiatief Ron :D

Gast

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door Gast »

Ik was ook bij deze bijeenkomst maar ik vond dat het er raar aan toe ging. Ze werd er twee keer gebeden en kregen we allemaal een foldertje van de Jehova getuigen mee, net een sekte.

Gast

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door Gast »

Was jij diegene met het Financieël Dagblad onder je arm, die buiten een sigaar rookte ?

hphjansen
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 jul 2003 12:15

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door hphjansen »

ook belangrijk is het om de afdeling PSYCHOTHERAPIE in te schakelen. Kunnen zij ook nog wat verdienen.

GROETJES,
HARRIE

Gast

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door Gast »

Naar mijn mening was Trudy iets te luchtig gekleed op die avond, mijn man werd hierdoor nogal afgeleid.

ab
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 nov 2003 14:57

Re: BIJEENKOMST (L)ease (V)erlies (S)amen (S)terk

Ongelezen bericht door ab »

hoi ron
0653811376
Ab

Gesloten