LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 wat een drama

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
rira-renate
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2010 12:36

tele 2 wat een drama

Ongelezen bericht door rira-renate »

ik had op mijn oude woonadres tele2 compleet light. omdat tele2 compleet met een 'betere aanbieding kwam heb ik hem omlaten zetten. dit duurde zeker een half jaar. ik ben inmiddels verhuis en heb ik compleet opgezgd, maar wel pas na een afkoopsom van 180 euro. later bleek dat ik nog steeds elke maand betaal de voor compleet light. al met al krijg ik dus volgens tele2 een bedrag terug van 226 euro. ik ben dus hier al vanaf december mee bezig en elke keer wordt ik afgescheept met 'mevrouw, we zijn hier mee bezig'. en 30 telefoontje later. kortom ik wordt hier zeer agressief van. want je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. ze beloven van alles. weet iemand hier raad mee?

kembang
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 mei 2010 14:58

Re: tele 2 wat een drama

Ongelezen bericht door kembang »

OPTA bellen Tel-nr: (070) 315 35 00.
of
http://www.opta.nl/nl/contact/adres-en-contactgegevens/

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: tele 2 wat een drama

Ongelezen bericht door tiptoo »

en automatische machtiging blokkeren!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: tele 2 wat een drama

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zoek gewoon even op dit forum hoe je via de Geschillencommissie je geld van Tele2 terug kan krijgen, www.sgc.nl

brenda_ik
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jun 2010 23:55

Re: tele 2 wat een drama

Ongelezen bericht door brenda_ik »

Ook met deze club heb ik vroeger te maken gehad.
De internet verbinding klapperde 3 weken lang na het ongevraagd upgraden van een verbinding. Mijn bloed kookt nog als ik er aan denk, iedere keer weer bellen en iedere keer weer: ja morgen kan een monteur komen in de centrale.

Al met al ben ik toen overgestapt op een ander bedrijf, toen had ik eindelijk weer internet.

Gesloten