| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opnames hd kpn-interactieve tv verdwenen
opnames hd kpn-interactieve tv verdwenen
Sinds een paar dagen zijn(op 1 opname na) al mijn opgenomen programma`s verdwenen. De menubalk waarin staat hoeveel hd ruimte er nog vrij is, is wel voor de helft gekleurd, ze staan dus nog wel ergens. Kpn is via de mail niet te bereiken, wie kent het probleem en een oplossing?
Re: opnames hd kpn-interactieve tv verdwenen
Probleem komt me bekend voor, de oplossing zal wel ver te zoeken zijn. Waardeloos, want als je HD al half vol is met opnames waar je niet bij kunt, of die je niet kunt wissen, blijft er weinig over om op te nemen.
ook ik heb dit probleem gehad en via de mail contact opgenomen. toen kreeg ik het aanbod om of het zo te laten of een nieuwe zwarte kast te krijgen. dat laatste heb ik gedaan maar nu heb ik het probleem dat ik verschillende dagen niet kan terugkijken bij programma gemist en ook mis ik sbs6 rtl5 en rtl7. maar nu kan ik niemand bereiken
-
Erwin uit Oosterhout
Maak je gebruik van profielen?
Als je opnames onder een ander profiel gemaakt zijn, dan zie je je opnames alleen onder dat profiel. Je ziet ze wel in ruimte, maar kan ze niet selecteren.
Vermoedelijk dus een ander profiel selecteren en dan nogmaals kijken.
Suc6, Erwin
Als je opnames onder een ander profiel gemaakt zijn, dan zie je je opnames alleen onder dat profiel. Je ziet ze wel in ruimte, maar kan ze niet selecteren.
Vermoedelijk dus een ander profiel selecteren en dan nogmaals kijken.
Suc6, Erwin
-
Matthieu47
Ook bij mij waren twee maanden geleden ineens de opnames verdwenen. Volgens de storingsmedewerker van KPN was dit waarschijnlijk het gevolg van een software update en is er niets aan te doen.