LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Print-Things

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Lizzylizzz
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 feb 2008 15:14

Print-Things

Ongelezen bericht door Lizzylizzz »

Ik heb 27 mei een canvasdoek en een XL foto besteld én betaald bij Print Things. Levertijd volgens de website 5 werkdagen. Nu 20 dagen (waarvan 14 werkdagen) nog steeds niet ontvangen. Afgelopen vrijdag gebeld, want op mail wordt niet gereageerd, en de dame aan de lijn zou mijn bestelling op de productie afdeling nakijken en ervoor zorgen dat deze z.s.m. verzonden zou worden. Vandaag woensdag, nog steeds niets ontvangen, dus weer gebeld. Mevrouw aan de telefoon begreep ook niet waarom het zo lang moest duren, en zou het voor me na gaan kijken en me terugbellen. Ze belde ook terug maar om te vragen wat het bestelnummer was, want dat had ze per ongeluk weg geklikt. Na een paar uur nog niets gehoord, en ik weer gebeld, kreeg ik iemand anders aan de lijn, zij vertelde me dat haar collega net naar de productie afdeling was en mij terug zou bellen...
Eenmaal na vijven nog niets gehoord, ik wéér gebeld, (zo irritant als je niet teruggebeld wordt volgens afspraak...), en kreeg te horen dat het canvasdoek klaar stond, maar de foto moest nog afgedrukt worden... M.a.w. de boel was nog steeds niet verzonden. De dame aan de lijn vertelde me dat 'als alles goed ging' mijn bestelling morgen verzonden zou worden. Dat zou erg fijn zijn aangezien het een vaderdag cadeau is en het wel zo fijn zou zijn als ik het ook op vaderdag zou kunnen geven. Heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen meer in.
Maar morgen hang ik weer aan de lijn... Wordt vervolgd...

Gesloten