Heb zelf heel veel verstand van auto's ben alleen niet bevoegd tot keuren maar een auto Opel Zafira van 7 jaar 130 000 op de teller afkeuren op dingen die totaal niet waar zijn om toch te verdienen aan iemand die er misschien geen verstand van heeft, want die vlieger gaat dus niet op bij mij, is belachelijk. Banden proberen te verkopen als er zeker 4/5 mm op zit, af laten keuren op remblokken en schijven die net vernieuwd zijn, wielen zijn er niet eens af geweest, stuurkogel af laten keuren met speling wat later na controleren niets aan mankeert en remleidingen af laten keuren waar totaal niks aan mankeert en er gewoon nog nieuw uit zien.
Volgens mij weet de dame die achter de balie zit, niet waar ze over praat
Ze had het over een bandenmerk die op mijn auto zaten en ik probeerde haar te corrigeren dat het merk er niet onder zat en ze bleef vol houden
Toen zei ik welke er precies onder zaten en dat ik ze er zelf er onder had gedaan viel ze stil, wilde ze die me dat merk aansmeren aan smeren
Moest mijn airco bij laten vullen die ik zelf een paar dagen daarvoor had bijgevuld
Terwijl de airco check gratis was, wat ze dus niet gedaan hadden.
Zo kan ik ook actie voeren via het internet APK voor €24,75 en daarna een kostenplaatje van €760,= bij iemand onder ze neus schuiven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkoopt trucs Kwikfit
-
Re: Verkoopt trucs Kwikfit
Goe-de-naaa-vond Jeroentje.
Zoveel geklaag over de kwiekke flut op dit forum, en jij biedt fluks aan je portemonnee leeg te laten roven?
Je moet het zelf weten hoor, maar als je geld kwijt moet heb ik nog wel een adresje voor je. Daar kun je trouwens ook nog gratis koffie krijgen, die nog een stuk beter is dan die van de kwiekke flut. Mits je maar genoeg geld meebrengt
Zoveel geklaag over de kwiekke flut op dit forum, en jij biedt fluks aan je portemonnee leeg te laten roven?
Je moet het zelf weten hoor, maar als je geld kwijt moet heb ik nog wel een adresje voor je. Daar kun je trouwens ook nog gratis koffie krijgen, die nog een stuk beter is dan die van de kwiekke flut. Mits je maar genoeg geld meebrengt
-
Nee, ik bied mijn auto niet aan om mijn portemonnee leeg te roven want ik weet hoe het er toe gaat in garages heb er zelf jaren geleden gewerkt
Ik bracht hem alleen heen ivm de aanbieding via het internet voor goed keuring, want ik weet wel de staat van mijn auto
maar kwikfit wist niet dat ik van alles op de hoogte was
Ik heb ze aangeschreven en kijken hoe ze er op reageren
Maar ik ga gewoon weer naar mijn eigen garage voor de keuring
Kost me wel 24 euri meer, maar ik wou het gewoon ff proberen
Gr,
Jeroen
Ik bracht hem alleen heen ivm de aanbieding via het internet voor goed keuring, want ik weet wel de staat van mijn auto
maar kwikfit wist niet dat ik van alles op de hoogte was
Ik heb ze aangeschreven en kijken hoe ze er op reageren
Maar ik ga gewoon weer naar mijn eigen garage voor de keuring
Kost me wel 24 euri meer, maar ik wou het gewoon ff proberen
Gr,
Jeroen
-
Maar nu ben je dus 24,75 euro lichter, en heb je nog geen APK. Terwijl je van tevoren had kunnen weten wat er zou gebeuren.
-
zit toevallig met mijn bedrijf naast een kwik flut
stond een gigantisch mooie plymouth fury voor de deur, vroeg me af of die voor de apk kwam, die weken was er een aanbieding van 19 euro per keuring
sprak de eigenaar aan die aan kwam lopen en stelde hem de vraag
idd, want het is maar 19 euro
ja, en jij laat die heikneuters in jouw wagen rijden?
en jij neemt het risico dat de wagen op vanalles en nog wat voor kul wordt afgekeurd?
advies gegeven vooral ff een deurtje verder te rijden ivm de op dit forum veelvuldig geposte praktijken
hij bedankte me en reed een deur verder
iig, zoveelste voorbeeld hierboven van een bedrijf dat het niet zo nou neemt met eerlijkheid, en neen, ben niet te beroerd iemand voor dit soort praktijken te behoeden
stond een gigantisch mooie plymouth fury voor de deur, vroeg me af of die voor de apk kwam, die weken was er een aanbieding van 19 euro per keuring
sprak de eigenaar aan die aan kwam lopen en stelde hem de vraag
idd, want het is maar 19 euro
ja, en jij laat die heikneuters in jouw wagen rijden?
en jij neemt het risico dat de wagen op vanalles en nog wat voor kul wordt afgekeurd?
advies gegeven vooral ff een deurtje verder te rijden ivm de op dit forum veelvuldig geposte praktijken
hij bedankte me en reed een deur verder
iig, zoveelste voorbeeld hierboven van een bedrijf dat het niet zo nou neemt met eerlijkheid, en neen, ben niet te beroerd iemand voor dit soort praktijken te behoeden
wat minder fanta, kan geen kwaad...
heb mijn volvo v70 weggebracht om uit te laten lijnen, de monteur bij kwikfit was bekwaam en zag direct dat de draagarm rubbers er uit lagen...zijn advies was, eerst de rubbers vervangen en dan uitlijnen... bij mijn dealer geinformeerd...ging me ruim 7oo euro kosten om alles te laten vervangen dat is 2 draagarmen en 2 banden plus uitlijnen...terug naar kwikfit daar alles laten uitvoeren, mijn auto gaat perfect vooruit en ik heb 200 euro bespaart ten opzichte van de volvo dealer... zeer tevreden en ik ga zeker terug...
heb mijn volvo v70 weggebracht om uit te laten lijnen, de monteur bij kwikfit was bekwaam en zag direct dat de draagarm rubbers er uit lagen...zijn advies was, eerst de rubbers vervangen en dan uitlijnen... bij mijn dealer geinformeerd...ging me ruim 7oo euro kosten om alles te laten vervangen dat is 2 draagarmen en 2 banden plus uitlijnen...terug naar kwikfit daar alles laten uitvoeren, mijn auto gaat perfect vooruit en ik heb 200 euro bespaart ten opzichte van de volvo dealer... zeer tevreden en ik ga zeker terug...