LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incasso buro's

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
helpendhandje

Re: Incasso buro's

Ongelezen bericht door helpendhandje »

witte angora schreef:Ik reageer al niet eens meer op mr. Deegroller. De zot.
Ut is een Belg (met mijn oprechte excuses aan alle aardige Belgen :lol: )

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

gewoon op profiel klikken en op de negeerlijst zetten, heb je geen last meer van zijn berichten.. werkt goed.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Jean Doedel gaf nog een reactie met een verwijzing maar Degrelle maar die is plotsklaps weg?
Ik ga hem maar niet herhalen.
Heel verstandig van deze meneer/mevrouw, in een ander topic heb ik alle postsings richting mijn adres even gekopieerd en in een Word-document gezet, morgen ga ik aangifte doen wegens belediging, laster en smaad. Meerdere malen een link leggen tussen mij en Joran van der Sloot, daar ben ik niet bepaald enthousiast van.

Zowel tegen Jean Doedel als Trosradar. Immers, door het eeuwige gebrek aan moderatie hier in de avond en de weekends, kunnen dit soort figuren hun gang gaan. En daardoor is Trosradar medeverantwoordelijk.

helpendhandje

Thanks Pindakaasje, wellicht helpt dat anderen ook tegen mijn meestal zotte maar veelal goedbedoelde reacties :?
:D
Hoe dan ook, Degrelle is echt heel erg...
ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom die nog geen ban heeft, hij is meestal te grof voor woorden en smijt iedereen al gelijk tegen een muur aan. Hij gooit nog net niet de eerste steen.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

witte angora schreef:
Jean Doedel gaf nog een reactie met een verwijzing maar Degrelle maar die is plotsklaps weg?
Ik ga hem maar niet herhalen.
Heel verstandig van deze meneer/mevrouw, in een ander topic heb ik alle postsings richting mijn adres even gekopieerd en in een Word-document gezet, morgen ga ik aangifte doen wegens belediging, laster en smaad. Meerdere malen een link leggen tussen mij en Joran van der Sloot, daar ben ik niet bepaald enthousiast van.

Zowel tegen Jean Doedel als Trosradar. Immers, door het eeuwige gebrek aan moderatie hier in de avond en de weekends, kunnen dit soort figuren hun gang gaan. En daardoor is Trosradar medeverantwoordelijk.
ehm aangifte... dit ga je niet serieus menen? kom op zeg het is internet. ZO anoniem als het maar zijn kan, daar kan je geen aanstoot aan geven.
Ze lachen je vierkant uit als je hiervan aangifte gaat doen, laat staan zat ze er iets mee doen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Het gaat mij eigenlijk meer om het moderatiebeleid. Dit is niet de eerste keer, en die Jean Doedel is een oude bekende onder een nieuwe naam. Die is al zo vaak bezig geweest om mij aan te vallen.

Wordt het een beetje zat, intussen.

Zou jij het fijn vinden als je op één avond meerdere malen gelinkt wordt met Joran van der Sloot? Anoniem of niet?

Er zijn overigens in het verleden meerdere veroordelingen geweest, waarbij de eigenaar van een forum verantwoordelijk werd gehouden voor wat posters op hun forum neerkwakten. Dus de kans dat er wat mee gedaan wordt is wel degelijk aanwezig.

Het wordt dus tijd dat de Tros eens haar verantwoordelijkheid gaat nemen, gaat het niet goedschiks, na vele klachten van posters, dan maar kwaadschiks.

Overigens leg ik het eerst nog even aan Trosradar zelf voor, zodat ze nog even kunnen reageren.

helpendhandje

WA, ik schrik van je posting :shock:
Is het nou echt zo erg dat je dit doet?
Justitie zal (terecht) aangeven dat je vrijwillig hebt deelgenomen aan een open forum en dan weet je dat je aangevallen kunt worden (weet er alles van) dus heb je geen kans.
Beledigd worden op een open forum is helaas blijkbaar normaal maar bedreigd worden is wat anders.
Heb ook eens een pb gehad via TR met een taal die niet normaal was maar gewoon genegeerd en klaar.
En die Degrelle? Negeren die nitwit, die kan enkel pluimvee plukken en kerstkransjes vlechten dus waar maak je je druk om?

Roeland3003

Ongelezen bericht door Roeland3003 »

Zoals verteld heb ik de LAVG een 2 tal mails gestuurd met verzoek tot een betalings over eenkomst.
Ik heb helaas geen reactie van hun gehad en weet nu niet wat te doen.

-Roeland

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Kennelijk willen ze geen betalingsovereenkomst, dus dat ligt niet op tafel.

Bor Komorovski

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Betaal dan in ieder geval het deel van de vordering en de kosten dat je niet betwist.

J. Degrelle

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Roeland3003 schreef:Zoals verteld heb ik de LAVG een 2 tal mails gestuurd met verzoek tot een betalings over eenkomst.
Ik heb helaas geen reactie van hun gehad en weet nu niet wat te doen.
Stoppen met mailen en gewoon je verplichtingen betalen. De tering naar de nering zetten.
Eerst de vaste verplichtingen betalen. Dussss....
Zeg op dat telefoonabo
Verkoop je automobiel
Stop met roken
Stop met uitgaan
enz

Gesloten